Skocz do zawartości
daniel.wro

Czyszczenie oraz zasada działania turbiny ze zmienną geo. w AFN 110KM (Aktualizacja)

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze jedno pytanko mam. Dokładnie który zawór wprowadza w stan awaryjny po przeladowaniu turbiny. Są zawory z tego co wiem N-18 N75 i G-70. Pierwsze dwa wiem gdzie sa tylko G-70,czy to jest przepływka?

Edytowane przez zbigniewz01@

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

N to elementy wykonawcze np. zawory sterowane elektrycznie, G to elementy pomiarowe / czujniki. Ciśnienie na turbinie "obcina" N-75.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
N to elementy wykonawcze np. zawory sterowane elektrycznie, G to elementy pomiarowe / czujniki. Ciśnienie na turbinie "obcina" N-75.

Dzieki Zygmunt. Mozna na Ciebie liczyć.Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No problem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czujniki. Ciśnienie na turbinie "obcina" N-75.
że niby n 75 wprowadza silnik w trym awaryjny ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

N-75 jest elementem wykonawczym. Na podstawie innych parametrów steruje łopatkami turbiny aby osiągnąć odpowiednie ciśnienie w dolocie. Gdy nie może tego zrobić (uszkodzenie gruszki, zapieczone kierownice lub inna awaria) komputer przechodzi do trybu awaryjnego. No może wcześniej użyłem skrótu myślowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam taki problem z moim passatem 1,9tdi 04r avb brak mocy,na 1 i 2 biegu ciągnie normalnie ale już na 3 biegu przy obrotach 2500-3000tyś.wpada w tryb awaryjny,po kilku zapaleniach samochodu kontrolka gaśnie i tak cały czas,po wykasowaniu wszystkich błędów i jeździe próbnej i tak samo jak opisałem 1,2bieg ok a 3bieg i tryb awaryjny wyskoczył błąd 17964(P1556)proszę o pomoc,pozdrawiam Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robertbartus to nic poważnego tylko turbo do regeneracji :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to dlaczego na 1 i 2 biegu jest ok,nie rozumie dlaczego tak jest,może zapieczone kierownice w turbo albo N75,może przewody?piszą o tym tylko nikt nie pisał o regeneracji

Edytowane przez robertbartus
dodanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdziłeś to ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to dlaczego na 1 i 2 biegu jest ok,nie rozumie dlaczego tak jest,może zapieczone kierownice w turbo albo N75,może przewody?piszą o tym tylko nikt nie pisał o regeneracji

 

regeneracja turbiny to ostatecznosc,no chyba ze widac ewidentnie ze poscila olej,najpierw sprawdz podcisnienie przewody,,N18,N75 a jak to nie pomoze to czyszczenie kierownic pozostaje.

 

---------- Dodano o 23:45 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:44 ----------

 

a jeszcze przeplywka pozostaje.......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No No wyczyści i za miesiąc będzie płakał że coś się znowu dzieje z autem Panowie czyszczenie to zabieg-krótkotrwały !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No No wyczyści i za miesiąc będzie płakał że coś się znowu dzieje z autem Panowie czyszczenie to zabieg-krótkotrwały !!!

 

wydac 1000zl min to zawsze zdazy za regenerowanie turbiny,wiec lepiej po sprawdzac pozostale zeczy a z tą regeneracja to roznie jest, i po regeneracij moze pojezdzi wiecej niz miesiac......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem go trochę nastraszyć z tą regeneracją :) bo głupie pytania zadaje ma kody błędów czarno na białym widać co jest nie tak ! jak umiesz zrobić logi to je zrób będzie widać ze to turbo nie ładuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spek dlaczego głupie pytania chcę tylko wyszukać przyczyny takiego zachowania auta jeśli będzie taka potrzeba to turbinę oddam do regeneracji niema problemu,ale po co mam oddawać i przepłacać jak to może być jakaś piździowina regeneracja to już ostateczność forum chyba służy do porad i rozwiązywania różnorodnych problemów,w piątek przyszedł mi vag i narazie jestem amatorem bo wczoraj dopiero pierwszy raz kabel podłączałem do auta to tylko kod błędu spisałem i tyle szukałem na forum ale tam opisują że może być wiele rzeczy myślałem że dostanę konkretną odpowiedz jak będę miał kod błędu,a z tymi Logami doradził by ktoś jak to można zrobić?

 

---------- Dodano o 06:54 ---------- Poprzednia wiadomość o 06:52 ----------

 

kolego DARA turbo nie poscilo oleju jest sucho,w tryb awaryjny wchodzi dokładnie na 3biegu przy obrotach 2500

 

---------- Dodano o 07:04 ---------- Poprzednia wiadomość o 06:54 ----------

 

tak sprawdzałem,cały czas tak jest aż nie wskoczy w tryb awaryjny to na 1 i 2 biegu też lipa po wyłączeniu silnika i ponownym zapaleniu normalnie kręci na wysokie obroty i chodzi jak szwajcarski zegarek ale tylko na 1 i 2 biegu,3 bieg 2500obr i k.... kaplica tryb awaryjny

Edytowane przez robertbartus
dodano

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo rozbierz, porządnie wyczyść. Po wyczyszczeniu należy wykonać dokładnie oględziny czy oby coś gdzieś nie haczy, blokuje się itp. Rzetelnie i dokładnie wykonane czyszczenie przywraca jej sprawność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chciałem go trochę nastraszyć z tą regeneracją :) bo głupie pytania zadaje ma kody błędów czarno na białym widać co jest nie tak ! jak umiesz zrobić logi to je zrób będzie widać ze to turbo nie ładuje

I napisałeś cztery durne posty wprowadzające zamęt w temacie i za chwilę trzeba będzie drugi raz temat przepisywać, bo będzie tysiące pytań i nie domówień.:rozpacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:ban ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo głupie pytania zadaje

Kiedyś, w szkole pewien mądry nauczyciel wpoił mi zasadę,którą wyznaję do dziś,że "nie ma głupich pytań,głupie mogą być tylko odpowiedzi".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba trochę poszukać i poczytać a nie liczyć na gotowe na forum jest mnóstwo porad co i jak sprawdzić !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności