blazejp Zgłoś #1 Napisano 13 Marca 2009 Musze dorobić sobie 2 kluczyk w razie co i tutaj pytanie do was Czy taki będzie pasował do paska 03r ? http://www.allegro.pl/item575903393_kluczyk_scyzoryk_pilot_w_g_wzoru_group_vw_nowy.html To jest sama obudowa? Odrazu bo wyrzeźbieniu grotu można programować kluczyk czy trzeba dokładać jakąś elektronikę do środka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #2 Napisano 13 Marca 2009 poszukaj na jakiej częstotliwości chodzi twój podstawowy pilot (ten co masz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #3 Napisano 13 Marca 2009 Musisz dołozyc Immo, grot i elektronike sterującą centralnym zamkiem. Pilot kup oryginalny bo z tym nic nie zrobisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 13 Marca 2009 Szukaj takiego kluczyka, tamten to jakaś tandeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #5 Napisano 13 Marca 2009 Musze dorobić sobie 2 kluczyk w razie co i tutaj pytanie do wasCzy taki będzie pasował do paska 03r ? http://www.allegro.pl/item575903393_...p_vw_nowy.html To jest sama obudowa? Odrazu bo wyrzeźbieniu grotu można programować kluczyk czy trzeba dokładać jakąś elektronikę do środka? najpierw rozpołów swój klucz i zobacz jak jest jego nr, później szukaj klucza (oryginał vw jak podał Gural) o takim samym numerze (jęśli takiego nie znajdziesz to napisz jego nr to sprawdzi się w etce jaki jest jego zamiennik) najlepiej z czystym grotem i czystym transponderem do immo (raz zakodowany nie da się ponownie zakodować) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniak99 Zgłoś #6 Napisano 13 Marca 2009 Witam . Mam taki sam problem co kolega , mam jeden klucz i to w dodatku a kiepskim stanie , możecie mi poradzić jakie są całkowite koszty nabycia nowego i jak sie do tego zabrać ? Na kluczu jest nr. HLO 1J0 959 753 AH HELLA 434 MHz. pzdr. Mariusz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #7 Napisano 13 Marca 2009 podpinam sie pod prosbe kolegi powyzej tak samo mam jeden kluczyk scyzoryk. niestety pilot mam calkiem inny (osobny) do otwierania centralnym zamkiem. na dodatek kluczyk wklada sie tylko do polowy zamka i nie otworze go recznie chcialbym dorobic sobie drugi kluczyk scyzoryk z pilotem, tamten zaprogramowac i ustawic zamki zeby dalo rade recznie tez otwierac. Duzo z tym roboty i ew jaki bylby tego koszt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #8 Napisano 13 Marca 2009 (edytowane) Musze dorobić sobie 2 kluczyk w razie co i tutaj pytanie do wasCzy taki będzie pasował do paska 03r ? http://www.allegro.pl/item575903393_kluczyk_scyzoryk_pilot_w_g_wzoru_group_vw_nowy.html To jest sama obudowa? Odrazu bo wyrzeźbieniu grotu można programować kluczyk czy trzeba dokładać jakąś elektronikę do środka? Kluczyk z tej aukcji to totalna pomyłka.. szkoda pieniędzy na dorabianie. Po miesiącu grot będzie się kiwał na wszystkie strony a mechanizm rozkładania pewnie się rozleci;) Widziałem taki scyzoryk na własne oczy i odradzam.. tylko ori. Edytowane 13 Marca 2009 przez Slay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #9 Napisano 13 Marca 2009 możecie mi poradzić jakie są całkowite koszty nabycia nowego i jak sie do tego zabrać ?Na kluczu jest nr. HLO 1J0 959 753 AH HELLA 434 MHz. nie dostaniesz już klucza z końcówką AH, jego zamiennik ma końcówkę DA i takiego szukaj np na TEJ aukcji dorobienie grota około 40-50pln + zakodowanie immo przez vaga oraz pilota ręcznie lub też poprzez vaga jeśli masz kogoś z vagiem to całość wyniesie Cię niecałe 200pln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blazejp Zgłoś #10 Napisano 14 Marca 2009 Pamiętam że do klucza dostałem również taką długa plastikową wstążke na której były numerki. Może z tego również da sie odczytać jaki to pilot? Jak wróce do domu to sprawdze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #11 Napisano 14 Marca 2009 Może z tego również da sie odczytać jaki to pilot? Z tego nie odczytasz, musisz odczepić pilota od tej części która jest z grotem i tam znajdziesz numer typu HLO 1K0 XXX XXX lub HLO 1J0 XXX XXX . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #12 Napisano 14 Marca 2009 Pamiętam że do klucza dostałem również taką długa plastikową wstążke na której były numerki na tej wstążce powinien być pin do immo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniak99 Zgłoś #13 Napisano 14 Marca 2009 Witam. Dziękuje za szybką odpowiedź , i jak zrozumiałem to mogę kupić ten klucz 1J0959753DA z podanego linka do aukcji , i jeszcze przy okazji zapytam co potrzeba do zakodowania vagiem , czyli jaki kabel ,program itp. do mojego silnika ? ( AVB '04 ) pzdr. Mariusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #14 Napisano 14 Marca 2009 maniak99, czy kluczyk z końcówką DA będzie działał to nie wiem. Na 100% działa Z końcówką AG i A są zamienne z AH (osobiście sprawdziłem). Linki podawane są jako przykładowe i decyzja raczej należy do Ciebie, kupić czy nie (zresztą nie widzę żadnego linka do kluczyka DA). A żeby zakodować kluczyk, a właściwie immo to chyba potrzebny Ci będzie VAG Tacho (ale to raczej nie moja dziedzina więc nie jestem pewny). Samego pilota do centralnego zakodujesz bez VAG-a jak już będziesz miał docięty nowy grot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #15 Napisano 14 Marca 2009 (edytowane) Gural ale ja wiem doskonale, że klucz z końcowką AH jest zamienny z DA a to jest dowód: akurat ja podałem linka koledze maniak99 do takiego klucza z pilotem jakiego On potrzebuje (zresztą nie widzę żadnego linka do kluczyka DA). proszę przeczytaj dokładnie mój post nr 9, tam podałem link do aukcji na allegro z kluczkiem z końcówką DA nie kwestionuję, że piloty z końcówkami A i AG są zamienne dla pilota z końcówką AH aczkolwiek etka tego nie podaję (jedynie, że AG jest zamienne z CT) maniak99 ja również oryginał mam z końcowką AH i ostatnio kupowałem piloty z końcówką DA gdyż miałem z końcówką inną (nie współpracującą dobrze z modułem komfortu w moim aucie przez co nie działało otwieranie klapy z pilota) i po ich zakodowaniu otwieranie tylnej klapy działa Edytowane 14 Marca 2009 przez Mr. X Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniak99 Zgłoś #16 Napisano 14 Marca 2009 (edytowane) W linku podanym przez Mr.X jest kluczyk DA . Więc nie ma pewności że będzie działał? Nie można tego jakoś sprawdzić przed kupnem? , bo tak to 200 w plecy. I jeszcze jedno pytanko w sprawie kabelka , co można robić za pomocą tego Vag Tacho? Trochę sie spóźniłem z odp., już wiem że mogę go kupić , wielkie dzięki kolego Mr.X Edytowane 14 Marca 2009 przez maniak99 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #17 Napisano 14 Marca 2009 W linku podanym przez Mr.X jest kluczyk DA . Więc nie ma pewności że będzie działał? Nie można tego jakoś sprawdzić przed kupnem? , bo tak to 200 w plecy. I jeszcze jedno pytanko w sprawie kabelka , co można robić za pomocą tego Vag Tacho? kolego poczytaj najpierw post powyżej (nr 15) i zobaczysz screen z etki gdzie wyraźnie napisane jest jaki pilot jest zamienny z Twoim pilotem ps. czytajcie wszystkie posty ze zrozumieniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #18 Napisano 14 Marca 2009 (edytowane) proszę przeczytaj dokładnie mój post nr 9, tam podałem link do aukcji na allegro z kluczkiem z końcówką DA Sorki, przeglądnąłem cały wątek chyba ze 4 razy i nie zauważyłem Twojego linka Gural ale ja wiem doskonale, że klucz z końcowką AH jest zamienny z DA a to jest dowód: Spoko, przecież napisałem że nie wiem, a nie że nie będzie działał. Napisałem też że kluczyki które podałem będą działać bo osobiście to sprawdziłem a kluczyka z końcówką DA nie miałem więc nie wiem. ---------- Post added at 19:26 ---------- Previous post was at 19:24 ---------- ps. czytajcie wszystkie posty ze zrozumieniem Nie musisz się czepiać, bo nie chodzi tu o zrozumienie. Po prostu umknął mi link. Edytowane 14 Marca 2009 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #19 Napisano 14 Marca 2009 (edytowane) Spoko, przecież napisałem że nie wiem, a nie że nie będzie działał. Napisałem też że kluczyki które podałem będą działać bo osobiście to sprawdziłem. jasne, że spoko ja tez tylko napisałem co etka podaje i tak jak pisałem wcześniej nie kwestionuję zamienności kluczy z pilotem AH na A i na AG Nie musisz się czepiać, bo nie chodzi tu o zrozumienie. Po prostu umknął mi link. sorki ale najpierw Ty nie zauwaźyłes mojego linka a teraz maniak99 pisze, że wywali 200pln w błoto (choć dałem screena z etki jaki jest zamiennik jego pilota) więc napisałem byście czytali ze zrozumieniem nie chciałem nikogo urazic co można robić za pomocą tego Vag Tacho? maniak99 kablem var tacho można m.in. korygować liczniki, zczytać pin potrzebny do zakodowania immo (jeśli nie znasz pinu) a zakodować immo jak się zna pin można samym VAGiem Edytowane 14 Marca 2009 przez Mr. X Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniak99 Zgłoś #20 Napisano 14 Marca 2009 Wielkie dzięki. pzdr. Mariusz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach