Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Skąd wnioskujesz że czasami żarnik się nie zapali? Czy tak się dzieje bo to jest B6? W B5 jeździłem 3 lata na hidach i tam paliły mi 100 na 100. W B6 już mam 2 zestaw i dalej ten sam problem.

 

Dlaczego się tak dzieje nie wiem, ale dzieje się tak na pewno. Możliwe że pryczyna jest "miękki start" czyili załączane przez tyrystor/tranzystor gdzie zbocze załączenia ma mocno stromej niemal pionowej charakterystyki, co pozwala precyzyjnie mierzyć pobór i odpowiednio reagować elektronice auta.

Sam miałem hidy przez 1,5roku i jaja były zawsze. Oddałem je koledze i ten lata na nich prawie pół roku i jest ok. Nie trafiło mu się podobno że nie wystartowały.

A podobno miałem najlepsze z możliwych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Korzystając z okazji chciałbym prosić o poradę w następującej sprawie.

Otóż niedawno wymieniłem żarówki od świateł mijania w moim Passacie na Philips Blue Vision. Świecą dużo jaśniej od starych lecz mam problem z lewą lampą - soczewka świeci w lewo pod kątem ok 45 stopni. Żarówka jest włożona myślę że prawidłowo, wskoczyła na swoje miejsce. Prawa strona świeci OK. Regulacje świateł pokrętłami nie dają żadnego efektu. Co może być przyczyną?

Z góry dzięki za odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
soczewka świeci w lewo pod kątem ok 45 stopni.

Zamień żarówki i porównaj zmiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Żarówki zamieniłem i dalej świeci tak samo.

Jak można wyregulować soczewkę?

Czy da się to zrobić we własnym zakresie?

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minął drugi dzień jeżdżenia na przestawionym kompie (na ksenon) i odpukać na razie wszystko OK :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś podać instrukcję jak zakodować światła na ksenony. Zamierzam kupić ten zestaw HID co kolega @irek30 4300k 55W i aby działał poprawnie potrzebne jest zakodowanie świateł. Będę to robił sam więc proszę o pomoc w kodowaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy może ktoś podać instrukcję jak zakodować światła na ksenony. Zamierzam kupić ten zestaw HID co kolega @irek30 4300k 55W i aby działał poprawnie potrzebne jest zakodowanie świateł. Będę to robił sam więc proszę o pomoc w kodowaniu.

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=22613&highlight=kodowanie+ksenon

 

 

I jeszcze to http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=67659&highlight=kodowanie+ksenon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam , mój problem jest podobny jak w poprzednich tematach. chodzi oto że zamówiłem xenony do passata b6 2007 rok

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230373448204&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

niby juz z can bus-em i pojechałem do warsztatu założyc .po powrocie do domu załączyłem xenony znowu pochwailić sie żonie a tu lipa - nie świecą zapaliła sie kontrolka spalona żarówka. po kilku probach obczaiłem że jeżeli najpierw odpalę światłą a pózniej silnik jest OK jeżeli najpierw odpalę silniek a pózniej światła wyskakuje błąd. i tak za każdym razem . nawet jeśli swiatła świecą i nachwilę zgaszę przy zapalonym silniku - wyskakuje błąd. nie zmieniałęm w systemie na opcję xenon bo uważałem ze skoro jest can bus to ominie błąd. teraz pytanie za 3 pkt. co jest powodem błedu ; mechanik który może coś źle zamontował , zestaw hid czy poprostu muszę przestawić na xenon?

 

---------- Post added at 02:21 ---------- Previous post was at 02:16 ----------

 

i jeszcze jedno hid kupiłem 8000k a lampy mam soczewkowe , pytanie czy nie będzie problemu typu że coś porobi sie w lampie ? a teraz jeszcze zamówiłem postojówki led

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320488506400&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

niby też can bus zobaczymy czy znowu nie wywali błedu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nawet jeśli swiatła świecą i nachwilę zgaszę przy zapalonym silniku - wyskakuje błąd

 

Musisz się nauczyć z tym żyć.

 

jeszcze jedno hid kupiłem 8000k a lampy mam soczewkowe

 

To sobie strzeliłeś w kolano...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4300K, no max 5500k, a nie 8000k. Po pierwsze o wiele gorzej będą Ci oświetlać drogę, a po drugie w b6 nie robimy wiochy jak z golfa III, żeby kolor świateł był fioletowy. Fabrycznie jest wrzucane 4300k, może nie mają aż tak niebieskiej barwy, ale po prostu są najwydajniejsze w oświetlaniu drogi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok wiem wiem ze 8000k to troszczke przesada ale bardzo ladnie wygladaja i swiatlo tez jest wystarczające ( napewno duzo lepsze niz w standardowych h7 ) lecz nadal nie dostalem odpowiedzi co do tego wyskakujacego błedu i normalnego startu xenonow przy zapalonym silniku , powtarzam a zeby zapalily sie xenony najpierw musze wlaczyc swiatla a dopiero pozniej odpalic silnik. na chlopski rozum soc jest nie tak w tym.

 

---------- Post added at 12:20 ---------- Previous post was at 12:18 ----------

 

nawet jeśli swiatła świecą i nachwilę zgaszę przy zapalonym silniku - wyskakuje błąd

 

Musisz się nauczyć z tym żyć.

 

tylko ze jak wystapi blad to musze wylaczyc silnik zapalic swiatla i dopiero ponownie uruchomic silnik ;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro zainwestowałeś w wypaśne HiD'y cóż można doradzić? Zmień ja inny egzemplarz.

Jest szansa że trafisz na taki co będzie ci wieszał sterowniki w aucie ale to skrajny przypadek.

Tak do końca nie kumam o co chodzi z tymi can-bus że jak ingerują w sterownik can czy jak? Być może charakterystyka startu przetwornicy jest taka jak charakterystyka rozświetlania żarówki halogenowej, ale to tak jak wypas jakość produktów "made in china"

 

Wiec tak jak wspomniałem naucz się żyć z ta przypadłością a niebiescy i tak szybko ciebie odłowią przy takiej barwie światła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja posiadam HID 6000K w moim Pasku i przy zakupie gosc zaoferowal mi dodatkowy zestaw do kasowania błędów, HID-y które kupilem na Allledrogo to jakies nowe cyfrowe (mniej zakłóceń gdy uzywasz CB) a ten drugi zestaw kasujący błędy wygląda jak przetwornica od HID-a dwa duże pudełka które musiałem upchać pod maską , dałem rade i rzeczywiście nie mam problemów z gasnącymi światłami gdy przełączasz na długie. Przy odpalaniu samochodu czasami pokazuje sie błąd przepalonej lewej żarówki ale gdy tylko włącze światła błąd znika ( możesz wtedy wyłaczyć spowrotem światła bład nie powraca ) wieć ten dodatkowy zestaw naprawde działa a koszt jego to 150zł wiec nie tak drogo chyba wiecej roboty jest przy przeprogramowaniu na xenon i bawieniu sie czy działa czy nie ? a gdy cos nam padnie na trasie to czy nie bedzie problemu gdy włożymy normalne H7 . Jak dla mnie moje rozwiazanie jest najprostsze i w sumie szybkie bo tylko podpinamy sie pod instalacje HID-a

 

 

TERAZ PYTANIE DO KOGOS KTO PROBOWAŁ ZAMONTOWAC HID W SWIATŁACH PRZECIWMGIELNYCH (HALOGENACH) HB4

chciałbym wymienić kompletnie oświetlenie na HID wygląda to odlotowo i bardzo poprawia widoczność :dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mysle o HID 4300k

pytanko jest do uzytkownikow, czy po kodowaniu na Xenon nie ma problemow i bledow z ich dzialaniem ??

mam kabelek i dla mnie to zaden problem, nie wiem tylko czy kupowac zwykly zestaw za okolo 200zł czy szukac jakiegos "wypasa cyfrowego" ??

ma to jakies znaczenie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przerobiłem temat i moja opinia jest taka , lepiej kupić raz a dobrze . Na samym początku kupiłem zestaw z dolnej półki i wszystko było ok do momentu załączenia CB gdzie nastąpiła katastrofa (jeden wielki szum i nic więcej ) a o błędach i nie odpalaniu żarników to już nie wspomnę . Po wymianie na trochę lepsze w radiu cisza ale po nadejściu mrozów (zeszła zima -20 ) obie przetwornice padły przy odpalaniu . Teraz mam zestaw cyfrowy za 350 zeta i na razie 3 miesiące spokoju .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze zapodasz jakas fotke pudelka, albo firma, czego szukac, a czego unikac

 

na allegro jak patrze to w sumie wiekszosc jest taka sama, lub zdjecia nie odpwiadaja rzeczywistosci.

 

moze wiesz od kogo kupiles taki dobry zestaw, no i czy ma metalowe oprawki zarnika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przerobiłem temat i moja opinia jest taka , lepiej kupić raz a dobrze . Na samym początku kupiłem zestaw z dolnej półki i wszystko było ok do momentu załączenia CB gdzie nastąpiła katastrofa (jeden wielki szum i nic więcej ) a o błędach i nie odpalaniu żarników to już nie wspomnę . Po wymianie na trochę lepsze w radiu cisza ale po nadejściu mrozów (zeszła zima -20 ) obie przetwornice padły przy odpalaniu . Teraz mam zestaw cyfrowy za 350 zeta i na razie 3 miesiące spokoju .

 

Może mówisz o czymś takim??http://allegro.pl/hid-xenon-cyfrowy-zestaw-h1-h3-h7-4300k-8000k-i1298236408.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi plastik wchodzi lepiej niż ten metalowy i kupuj jakikolwiek zestaw nawet za 180zł. Tylko przekoduj w kompie na xenon. Wczesniej kupiłem lepszy niby canbus i takie tam. Polatałem na nim 3 m-ce i padło. Nie ma co wywalac kasy, no chyba ze masz tyle zeby zamontowac ori ksenonki, samopoziom i spryski. To polecam:) A jak sie upierasz przy HIDach to nie ma co przepłacać, to jest jednakowy szajs. Czy to kosztuje 150zł czy 650zł to i tak chnski szit! Ale świeci niebo lepiej niz zwykła H7:) Takzze zapodaj cos za dwie stowki i komp na xenon i bedzie latac.

Edytowane przez irek30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wywal, ten chiński złom z Twojego porządnego niemieckiego auta. Mi wcześniej też tak radzono, ale niestety zrozumiałem dopiero wtedy jak HIDy usmażyły mi moduł Bordnetz-SG w moim passku. Cena nowego modułu z wymianą i programowaniem 650 zł.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności