api13 Zgłoś #141 Napisano 9 Października 2010 Skąd wnioskujesz że czasami żarnik się nie zapali? Czy tak się dzieje bo to jest B6? W B5 jeździłem 3 lata na hidach i tam paliły mi 100 na 100. W B6 już mam 2 zestaw i dalej ten sam problem. Dlaczego się tak dzieje nie wiem, ale dzieje się tak na pewno. Możliwe że pryczyna jest "miękki start" czyili załączane przez tyrystor/tranzystor gdzie zbocze załączenia ma mocno stromej niemal pionowej charakterystyki, co pozwala precyzyjnie mierzyć pobór i odpowiednio reagować elektronice auta. Sam miałem hidy przez 1,5roku i jaja były zawsze. Oddałem je koledze i ten lata na nich prawie pół roku i jest ok. Nie trafiło mu się podobno że nie wystartowały. A podobno miałem najlepsze z możliwych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don Sulco Zgłoś #142 Napisano 10 Października 2010 Witam ponownie Korzystając z okazji chciałbym prosić o poradę w następującej sprawie. Otóż niedawno wymieniłem żarówki od świateł mijania w moim Passacie na Philips Blue Vision. Świecą dużo jaśniej od starych lecz mam problem z lewą lampą - soczewka świeci w lewo pod kątem ok 45 stopni. Żarówka jest włożona myślę że prawidłowo, wskoczyła na swoje miejsce. Prawa strona świeci OK. Regulacje świateł pokrętłami nie dają żadnego efektu. Co może być przyczyną? Z góry dzięki za odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #143 Napisano 10 Października 2010 soczewka świeci w lewo pod kątem ok 45 stopni. Zamień żarówki i porównaj zmiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don Sulco Zgłoś #144 Napisano 12 Października 2010 Witam ponownie. Żarówki zamieniłem i dalej świeci tak samo. Jak można wyregulować soczewkę? Czy da się to zrobić we własnym zakresie? Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #145 Napisano 13 Października 2010 Minął drugi dzień jeżdżenia na przestawionym kompie (na ksenon) i odpukać na razie wszystko OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user78 Zgłoś #146 Napisano 18 Października 2010 Czy może ktoś podać instrukcję jak zakodować światła na ksenony. Zamierzam kupić ten zestaw HID co kolega @irek30 4300k 55W i aby działał poprawnie potrzebne jest zakodowanie świateł. Będę to robił sam więc proszę o pomoc w kodowaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #147 Napisano 18 Października 2010 Czy może ktoś podać instrukcję jak zakodować światła na ksenony. Zamierzam kupić ten zestaw HID co kolega @irek30 4300k 55W i aby działał poprawnie potrzebne jest zakodowanie świateł. Będę to robił sam więc proszę o pomoc w kodowaniu. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=22613&highlight=kodowanie+ksenon I jeszcze to http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=67659&highlight=kodowanie+ksenon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strong851 Zgłoś #148 Napisano 14 Listopada 2010 witam , mój problem jest podobny jak w poprzednich tematach. chodzi oto że zamówiłem xenony do passata b6 2007 rok http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230373448204&ssPageName=STRK:MEWNX:IT niby juz z can bus-em i pojechałem do warsztatu założyc .po powrocie do domu załączyłem xenony znowu pochwailić sie żonie a tu lipa - nie świecą zapaliła sie kontrolka spalona żarówka. po kilku probach obczaiłem że jeżeli najpierw odpalę światłą a pózniej silnik jest OK jeżeli najpierw odpalę silniek a pózniej światła wyskakuje błąd. i tak za każdym razem . nawet jeśli swiatła świecą i nachwilę zgaszę przy zapalonym silniku - wyskakuje błąd. nie zmieniałęm w systemie na opcję xenon bo uważałem ze skoro jest can bus to ominie błąd. teraz pytanie za 3 pkt. co jest powodem błedu ; mechanik który może coś źle zamontował , zestaw hid czy poprostu muszę przestawić na xenon? ---------- Post added at 02:21 ---------- Previous post was at 02:16 ---------- i jeszcze jedno hid kupiłem 8000k a lampy mam soczewkowe , pytanie czy nie będzie problemu typu że coś porobi sie w lampie ? a teraz jeszcze zamówiłem postojówki led http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320488506400&ssPageName=STRK:MEWNX:IT niby też can bus zobaczymy czy znowu nie wywali błedu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #149 Napisano 14 Listopada 2010 nawet jeśli swiatła świecą i nachwilę zgaszę przy zapalonym silniku - wyskakuje błąd Musisz się nauczyć z tym żyć. jeszcze jedno hid kupiłem 8000k a lampy mam soczewkowe To sobie strzeliłeś w kolano... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #150 Napisano 14 Listopada 2010 4300K, no max 5500k, a nie 8000k. Po pierwsze o wiele gorzej będą Ci oświetlać drogę, a po drugie w b6 nie robimy wiochy jak z golfa III, żeby kolor świateł był fioletowy. Fabrycznie jest wrzucane 4300k, może nie mają aż tak niebieskiej barwy, ale po prostu są najwydajniejsze w oświetlaniu drogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strong851 Zgłoś #151 Napisano 14 Listopada 2010 ok wiem wiem ze 8000k to troszczke przesada ale bardzo ladnie wygladaja i swiatlo tez jest wystarczające ( napewno duzo lepsze niz w standardowych h7 ) lecz nadal nie dostalem odpowiedzi co do tego wyskakujacego błedu i normalnego startu xenonow przy zapalonym silniku , powtarzam a zeby zapalily sie xenony najpierw musze wlaczyc swiatla a dopiero pozniej odpalic silnik. na chlopski rozum soc jest nie tak w tym. ---------- Post added at 12:20 ---------- Previous post was at 12:18 ---------- nawet jeśli swiatła świecą i nachwilę zgaszę przy zapalonym silniku - wyskakuje błąd Musisz się nauczyć z tym żyć. tylko ze jak wystapi blad to musze wylaczyc silnik zapalic swiatla i dopiero ponownie uruchomic silnik ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #152 Napisano 14 Listopada 2010 Skoro zainwestowałeś w wypaśne HiD'y cóż można doradzić? Zmień ja inny egzemplarz. Jest szansa że trafisz na taki co będzie ci wieszał sterowniki w aucie ale to skrajny przypadek. Tak do końca nie kumam o co chodzi z tymi can-bus że jak ingerują w sterownik can czy jak? Być może charakterystyka startu przetwornicy jest taka jak charakterystyka rozświetlania żarówki halogenowej, ale to tak jak wypas jakość produktów "made in china" Wiec tak jak wspomniałem naucz się żyć z ta przypadłością a niebiescy i tak szybko ciebie odłowią przy takiej barwie światła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicek22 Zgłoś #153 Napisano 14 Listopada 2010 witam ja posiadam HID 6000K w moim Pasku i przy zakupie gosc zaoferowal mi dodatkowy zestaw do kasowania błędów, HID-y które kupilem na Allledrogo to jakies nowe cyfrowe (mniej zakłóceń gdy uzywasz CB) a ten drugi zestaw kasujący błędy wygląda jak przetwornica od HID-a dwa duże pudełka które musiałem upchać pod maską , dałem rade i rzeczywiście nie mam problemów z gasnącymi światłami gdy przełączasz na długie. Przy odpalaniu samochodu czasami pokazuje sie błąd przepalonej lewej żarówki ale gdy tylko włącze światła błąd znika ( możesz wtedy wyłaczyć spowrotem światła bład nie powraca ) wieć ten dodatkowy zestaw naprawde działa a koszt jego to 150zł wiec nie tak drogo chyba wiecej roboty jest przy przeprogramowaniu na xenon i bawieniu sie czy działa czy nie ? a gdy cos nam padnie na trasie to czy nie bedzie problemu gdy włożymy normalne H7 . Jak dla mnie moje rozwiazanie jest najprostsze i w sumie szybkie bo tylko podpinamy sie pod instalacje HID-a TERAZ PYTANIE DO KOGOS KTO PROBOWAŁ ZAMONTOWAC HID W SWIATŁACH PRZECIWMGIELNYCH (HALOGENACH) HB4 chciałbym wymienić kompletnie oświetlenie na HID wygląda to odlotowo i bardzo poprawia widoczność :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike_00 Zgłoś #154 Napisano 15 Listopada 2010 ja mysle o HID 4300k pytanko jest do uzytkownikow, czy po kodowaniu na Xenon nie ma problemow i bledow z ich dzialaniem ?? mam kabelek i dla mnie to zaden problem, nie wiem tylko czy kupowac zwykly zestaw za okolo 200zł czy szukac jakiegos "wypasa cyfrowego" ?? ma to jakies znaczenie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #155 Napisano 15 Listopada 2010 Przerobiłem temat i moja opinia jest taka , lepiej kupić raz a dobrze . Na samym początku kupiłem zestaw z dolnej półki i wszystko było ok do momentu załączenia CB gdzie nastąpiła katastrofa (jeden wielki szum i nic więcej ) a o błędach i nie odpalaniu żarników to już nie wspomnę . Po wymianie na trochę lepsze w radiu cisza ale po nadejściu mrozów (zeszła zima -20 ) obie przetwornice padły przy odpalaniu . Teraz mam zestaw cyfrowy za 350 zeta i na razie 3 miesiące spokoju . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike_00 Zgłoś #156 Napisano 15 Listopada 2010 moze zapodasz jakas fotke pudelka, albo firma, czego szukac, a czego unikac na allegro jak patrze to w sumie wiekszosc jest taka sama, lub zdjecia nie odpwiadaja rzeczywistosci. moze wiesz od kogo kupiles taki dobry zestaw, no i czy ma metalowe oprawki zarnika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
D1MAE Zgłoś #157 Napisano 15 Listopada 2010 Przerobiłem temat i moja opinia jest taka , lepiej kupić raz a dobrze . Na samym początku kupiłem zestaw z dolnej półki i wszystko było ok do momentu załączenia CB gdzie nastąpiła katastrofa (jeden wielki szum i nic więcej ) a o błędach i nie odpalaniu żarników to już nie wspomnę . Po wymianie na trochę lepsze w radiu cisza ale po nadejściu mrozów (zeszła zima -20 ) obie przetwornice padły przy odpalaniu . Teraz mam zestaw cyfrowy za 350 zeta i na razie 3 miesiące spokoju . Może mówisz o czymś takim??http://allegro.pl/hid-xenon-cyfrowy-zestaw-h1-h3-h7-4300k-8000k-i1298236408.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #158 Napisano 15 Listopada 2010 Mam zestaw z takimi przetwornicami http://allegro.onet.pl/okazja-przetwornice-xenon-rewlacyjna-jakosc-i1313475827.html od tego człowieka i oczywiście żarniki z metalowym kołnierzem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #159 Napisano 15 Listopada 2010 (edytowane) Mi plastik wchodzi lepiej niż ten metalowy i kupuj jakikolwiek zestaw nawet za 180zł. Tylko przekoduj w kompie na xenon. Wczesniej kupiłem lepszy niby canbus i takie tam. Polatałem na nim 3 m-ce i padło. Nie ma co wywalac kasy, no chyba ze masz tyle zeby zamontowac ori ksenonki, samopoziom i spryski. To polecam:) A jak sie upierasz przy HIDach to nie ma co przepłacać, to jest jednakowy szajs. Czy to kosztuje 150zł czy 650zł to i tak chnski szit! Ale świeci niebo lepiej niz zwykła H7:) Takzze zapodaj cos za dwie stowki i komp na xenon i bedzie latac. Edytowane 15 Listopada 2010 przez irek30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zweber Zgłoś #160 Napisano 16 Listopada 2010 Wywal, ten chiński złom z Twojego porządnego niemieckiego auta. Mi wcześniej też tak radzono, ale niestety zrozumiałem dopiero wtedy jak HIDy usmażyły mi moduł Bordnetz-SG w moim passku. Cena nowego modułu z wymianą i programowaniem 650 zł. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach