Skocz do zawartości
Martyn

Silnik wogóle nie reaguje na odpalanie

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w tytule silnik wogóle nie reaguje na odpalanie a mianowicie iskra jest na świecach, świece są w paliwie czyli widać i czuć (oznacza że paliwo dostaje) , rozrusznik kręci silnikiem (sprawdzone i potwierdzone) a silnik nic nawet nie chce zakaszlnąć. Zerkałem na różne posty ale niestety nic nie znalazłem co by mogło mi pomóc. Jeszcze może o tym napisze jak do tego doszło a mianowicie wyjeżdżam z garażu, silnik pracuje jak traktor i nagle gaśnie i objaw cały czas tak jak opisałem. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł lub spotkał się gdzieś na forum z czymś takim proszę o pomoc lub namiary z góry dziękuje

PS Mam dwa pomysły ale nie chce nic sugerować ani probować metodą prób i błędów

Edytowane przez Martyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz rozrzad, swiece, przewody, cewke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No kolego trafiłeś w dwie moje teorie ; rozrząd i cewka a co do świec to pisałem jest ok (teoretycznie) ale co do cewki jak ja sprawdzić metoda garażową?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ma kompresjie?? weź spróbuj szczykawką do cylindra nalać troske oleju tak 0,5 mililitrów może mniej przez swiece wkręc je i spróbuj odpalić po chwili

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A była by iskra przy uszkodzonej cewce?

Może pasek rozrządu przeskoczył? Ustaw na znaki koło zamachowe, a aparat i koło wałka rozrządu, powinny pasować na znaki. Chwila roboty bez rozbebeszania całego rozrządu, a będzie wiadomo czy pasek ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
weź spróbuj szczykawką do cylindra nalać troske oleju
A co to ma niby dać ten olej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co to ma niby dać ten olej

 

Koledze zapewne chodziło o próbę olejową tylko nie napisał co dalej jak już ten olej się wleje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz rozrząd, ja tez juz sobie włosy wyrywałem, ale okzało sie sie ze punkty nie były w swoim miejscu a szegolnie tylko punkt wałka w głowicy był zle, sprawdz duzo roboty az nie jest .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledze zapewne chodziło o próbę olejową tylko nie napisał co dalej jak już ten olej się wleje ;)

Ja myslę że chodziło o to że olej uszczelnia i w przypadku niskiej kompresji łatwiej o odpalenie. Taka jest moja teoria :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności