Martyn Zgłoś #1 Napisano 4 Marca 2009 (edytowane) Jak w tytule silnik wogóle nie reaguje na odpalanie a mianowicie iskra jest na świecach, świece są w paliwie czyli widać i czuć (oznacza że paliwo dostaje) , rozrusznik kręci silnikiem (sprawdzone i potwierdzone) a silnik nic nawet nie chce zakaszlnąć. Zerkałem na różne posty ale niestety nic nie znalazłem co by mogło mi pomóc. Jeszcze może o tym napisze jak do tego doszło a mianowicie wyjeżdżam z garażu, silnik pracuje jak traktor i nagle gaśnie i objaw cały czas tak jak opisałem. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł lub spotkał się gdzieś na forum z czymś takim proszę o pomoc lub namiary z góry dziękuje PS Mam dwa pomysły ale nie chce nic sugerować ani probować metodą prób i błędów Edytowane 4 Marca 2009 przez Martyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #2 Napisano 4 Marca 2009 Sprawdz rozrzad, swiece, przewody, cewke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Martyn Zgłoś #3 Napisano 4 Marca 2009 No kolego trafiłeś w dwie moje teorie ; rozrząd i cewka a co do świec to pisałem jest ok (teoretycznie) ale co do cewki jak ja sprawdzić metoda garażową? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #4 Napisano 4 Marca 2009 Sprawdzenie cewki http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=29461&highlight=sprawdzenie+cewki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant Zgłoś #5 Napisano 5 Marca 2009 ma kompresjie?? weź spróbuj szczykawką do cylindra nalać troske oleju tak 0,5 mililitrów może mniej przez swiece wkręc je i spróbuj odpalić po chwili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malutki2m Zgłoś #6 Napisano 5 Marca 2009 A była by iskra przy uszkodzonej cewce? Może pasek rozrządu przeskoczył? Ustaw na znaki koło zamachowe, a aparat i koło wałka rozrządu, powinny pasować na znaki. Chwila roboty bez rozbebeszania całego rozrządu, a będzie wiadomo czy pasek ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Martyn Zgłoś #7 Napisano 5 Marca 2009 weź spróbuj szczykawką do cylindra nalać troske oleju A co to ma niby dać ten olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #8 Napisano 5 Marca 2009 A co to ma niby dać ten olej Koledze zapewne chodziło o próbę olejową tylko nie napisał co dalej jak już ten olej się wleje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #9 Napisano 5 Marca 2009 sprawdz rozrząd, ja tez juz sobie włosy wyrywałem, ale okzało sie sie ze punkty nie były w swoim miejscu a szegolnie tylko punkt wałka w głowicy był zle, sprawdz duzo roboty az nie jest . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #10 Napisano 7 Marca 2009 Koledze zapewne chodziło o próbę olejową tylko nie napisał co dalej jak już ten olej się wleje Ja myslę że chodziło o to że olej uszczelnia i w przypadku niskiej kompresji łatwiej o odpalenie. Taka jest moja teoria Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach