dadutm Zgłoś #1 Napisano 28 Lutego 2009 Witam, od pewnego czasu całkiem poważnie myślę nad delikatnym zwiększeniem mocy w swoim "pasku". Prześledziłem dokładnie forum, jednak nadal nie wszystko jest dla mnie jasne i chce się upewnić... Czytałem ze najlepszym rozwiązaniem są wydajniejsze wtryski (najlepiej 216, ale te są trudno dostępne) no i porządny sofcik. Głównie chodzi mi o to, czy warto zainwestować w coś takiego: http://www.allegro.pl/item564383700_wtryskiwacz_vw_golf_iii_iv_passat_1_9_tdi_110_km.html cena pasuje ale czy to mi na pewno styknie? Czy wszystkie wtryski pasują do AHU? i kolejne moje pytanko, to do kogo konkretnego się zwrócić w celu załadowania i sprawdzenia nowego softu? Jaką firmę możecie polecić na Wielkopolskę? Z góry dzięki i czekam na Wasze odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #2 Napisano 28 Lutego 2009 w coś takiego: daj se spokój z całymi wtryskami!!! Szukaj samych końcówek wtrysków bosch 0.216!!! oddaj je potem do pompiarza i Ci zrobi tak jak trzeba! Co do Magicow od Chip tuningu to poszukaj na forum:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dadutm Zgłoś #3 Napisano 28 Lutego 2009 to kolego mowisz ze same końcówki wystarczą? Gdzie tego szukać? zwrócić sie lepiej do konkretnej osoby/firmy czy można we własnym zakresie się z tym pobawić?? Czy na allegro dostane same koncówki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MALON_GT Zgłoś #4 Napisano 28 Lutego 2009 dadutm Wtryski mają "praktycznie" wszyscy szanujący się tunerzy Na allegro wpisz w wyszukiwarce wtryski 216. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #5 Napisano 28 Lutego 2009 Ten uzytkownik posiada końcówki 216tki 2437010060 (P764) 2,5 TDI SILNIK AHY - TUNING tzw. 216-stki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #6 Napisano 28 Lutego 2009 jesli pochodzisz z tego jarocina w wlkp to jedz do pleszewa, do irmy goodhope. mariusz zalatwi dla ciebie 216, zdiagnozuje auto, shamuje, zrobi soft i jak trafisz na jego dobry dzien to cena bedzie cacusna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry Zgłoś #7 Napisano 1 Marca 2009 Ja kupiłem kpl.Nowych wtryskiwaczy z AFN`a za 1000,00zł. Pytałem wcześniej o wymianę samych końcówek to wyszło więcej jak te wtryski wraz z robocizną oczywiście.Wtryski wpakowałem i różnica ogromna po za tym jeszcze był program i teraz można jeździć.Jak znajdę namiary od kogo kupiłem to jak będziesz zainteresowany to podeślę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olko25 Zgłoś #8 Napisano 2 Marca 2009 (edytowane) Ja kupiłem kpl.Nowych wtryskiwaczy z AFN`a za 1000,00zł. Pytałem wcześniej o wymianę samych końcówek to wyszło więcej jak te wtryski wraz z robocizną oczywiście.Wtryski wpakowałem i różnica ogromna po za tym jeszcze był program i teraz można jeździć.Jak znajdę namiary od kogo kupiłem to jak będziesz zainteresowany to podeślę . O widzę że kolega ma mój silnik , ja również chce zrobić to co ty czyli kupić wtryski od AFN-a. A jak kupie całe wtryski to też muszę je ustawiać u pompiarza ? Bo wiem że jak kupie same końcówy to trzeba jechać. P.S Ile masz teraz pod maską ??? Edytowane 2 Marca 2009 przez olko25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry Zgłoś #9 Napisano 2 Marca 2009 Nic nie musisz ustawiać.Wkładasz i jeździsz.Po wymianie wtryskiwaczy odczuwalny lepszy moment auto jakby żwawsze.Potem dołożyłem jeszcze program i na teraz mam około 125KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olko25 Zgłoś #10 Napisano 2 Marca 2009 Nic nie musisz ustawiać.Wkładasz i jeździsz.Po wymianie wtryskiwaczy odczuwalny lepszy moment auto jakby żwawsze.Potem dołożyłem jeszcze program i na teraz mam około 125KM. A byłeś na hamowni ??? Bo z tego co się orientuje z tego silnika po samym programie wychodzi około 125 -130 KM bo jest wydajniejsza pompa paliwowa + wtryski powinno gdzieś 140 KM wyjść . Ale tak słyszałem , jak zrobie u siebie to podam dokładnie co i jak . Narazie w Sobotę jadę na hamownie zobaczę co mi tak siedzi pod maską :622: . Hej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry Zgłoś #11 Napisano 2 Marca 2009 Pewnie że można więcej ale jak dla mnie to wystarczy.Wcześniej było dosyć mocno podciągnięte i dymił teraz jest po korekcie i już dyma puszcza jak dostanie porządnego kopa a tak to normalnie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #12 Napisano 2 Marca 2009 Harry a u kogo program robiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry Zgłoś #13 Napisano 2 Marca 2009 Mam tu w okolicy takiego elektronika który się tym zajmuje .Głównie robi auta wyższych klas .Od programów po wszystkie inne pierdoły związane z elektroniką.Nikt ze znanych tunerów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #14 Napisano 2 Marca 2009 czyli kupić wtryski od AFN-a dramat. majac taka pompe pakowac wtryski od afna. zaoszczedzisz na nowych ze 100zl, a efekt za przeproszeniem, do du.. w porownaniu z 216. rownie dobrze to wyglada, jak zalozyc gaz do porsche. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry Zgłoś #15 Napisano 2 Marca 2009 A niby czemu dramat?Rozwiń temat bo ja mam wystarczającą poprawę mi te osiągi wystarczą . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #16 Napisano 2 Marca 2009 bo nie chodzi o to czy komus cos wystarcza, tylko o marnotrawstwo i efektywność działania. skoro za ok. 1000zl masz 216 z niezlym potencjalem, bo zdarza sie 160-170 na nich i nowe afny to wybór jest prosty i oczywisty. poza tym nawet asv sa wydajniejsze od afn, takze jest to marnotrawstwo potencjalu 11mm pompy. wiele osob oddało by nerke za taka pompe. uzywki pompy chodza w cenie wyzszej niz zrobienie 216. jest o co walczyc generalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olko25 Zgłoś #17 Napisano 3 Marca 2009 Słuchaj zalezy na co kogo stać , i czy ma się na to czas . Bo ja nawet nie mogę się wyrobić z podjechaniem na Chip-owanie . Wykręcanie wtrysków kupowanie końcówek 216-tek co nie są raczej tanie ,danie ich do pompiarza i ich ustawienie taż nie tanie . Każdy robi jak mu jest wygodnie . Mi wystarczy jak dam AFN-y i zrobię program , wyjdzie gdzieś 150 do 160 KM i ponad 310 Nm . Na 216 -tkach i sofcie pewnie by wyszło 160 -175 KM i kupa niutów , co nasze sprzęgła już nie wytrzymają . A na sprzęgło trza mieć . Mi granice 140 - 150 KM wystarczą , potem inny samochód za jakieś 2 lata , i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #18 Napisano 3 Marca 2009 Wykręcanie wtrysków kupowanie końcówek 216-tek co nie są raczej tanie ,danie ich do pompiarza i ich ustawienie taż nie tanie . Każdy robi jak mu jest wygodnie . Mi wystarczy jak dam AFN-y i zrobię program , wyjdzie gdzieś 150 do 160 KM i ponad 310 Nm . Na 216 -tkach i sofcie pewnie by wyszło 160 -175 KM i kupa niutów , co nasze sprzęgła już nie wytrzymają . kupujesz gotowe, pozbywajac sie swoich opraw. kup juz lepiej asv i nie marudz o ty afnach. niuty zaleza tylko i wylacznie od zyczenia i reki tunera. sprzeglo? nie dramatyzuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach