lesniewski-piotr Zgłoś #1 Napisano 26 Lutego 2009 Mam pytanie co mogło się stać po wyjęciu akumulatora - po wyjęciu kluczyka ze stacyjki kiedyś licznik km, zegar, temperatura paliły się jeszcze jakiś czas, a teraz od razu gaśnie i resetuje zegarek i stan bieżący km. (trip). Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ikar Zgłoś #2 Napisano 27 Lutego 2009 Chyba tylko serwis.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #3 Napisano 27 Lutego 2009 nie masz 30 na zegarach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesniewski-piotr Zgłoś #4 Napisano 28 Lutego 2009 nie masz 30 na zegarach możesz wytłumaczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 28 Lutego 2009 30=stały plus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaueye Zgłoś #6 Napisano 28 Lutego 2009 kolego przepalil sie najprawdopodobniej bezpiecznik ze stalym zasilaniem sprawdz w srodku te i pzry akumulatorze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesniewski-piotr Zgłoś #7 Napisano 1 Marca 2009 Wszystkie bezpieczniki są w porządku. Jak mam zrobić stały plus. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polson Zgłoś #8 Napisano 5 Marca 2009 Ja mialem cos podobnego, tylko ze w 12 letnim audi... okazalo sie ze akumulator byl do wymiany, na nowym wszystko juz pamietal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość \KRIS Zgłoś #9 Napisano 14 Marca 2009 wiec ja mam ten sam problem koles z servisu seata co prawda powiedzial ze trip computer moze byc wadliwy, ale cos mi to nie pasuje aku zdrowy , pozostaja bezpieczniki ale z kolei ktory to bezpiuecznik? ---------- Post added at 21:25 ---------- Previous post was at 19:44 ---------- sprawdzilem bezpieczniki i lipa nie wiem juz co robic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raver32 Zgłoś #10 Napisano 16 Listopada 2009 Ja mam to samo.Samochod stal 2 tygodnie na parkingu nie był używany wogóle w tym czasie.Kiedy go odpaliłem zdiwiło mnie,że zegary sa zresetowane.Narazie jezdze bo nie mam czasu podjechac na VAG-a ale jestem ciekawy czy koledze ktory zainicjowal ten wątek udało się usunąć problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janek122455 Zgłoś #11 Napisano 16 Grudnia 2009 masz do wymiany bezpiecznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raver32 Zgłoś #12 Napisano 16 Grudnia 2009 Usterke usunalem jakies 3 tygodnie temu.Okazalo sie ze to nie zaden bezpiecznik tylko w 2 letnim samochodzie 2 miesiace po gwarancji przetarl sie i skorodowal kabelek w wiazce elektrycznej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adampek Zgłoś #13 Napisano 10 Stycznia 2011 (edytowane) Jeszcze pytanie do "raver32" - bo mam podobny problem z licznikiem, a sprawdziłem bezpieczniki w kabinie i przy silniku, który kabel się u Ciebie przetarł - chodzi o jakąś główną wiązkę elektyczną ? Prośba, jeśli wiesz jak była wykonywana naprawa, podałbyś więcej informacji o lokalizacji "wiązki" i ewentualnie jaki był koszt naprawy. U mnie problem z licznikiem wystąpił po operacjach związanych z wymianą rozrządu, z demontażem wpornika silnika, jego lewarowniu - nie wiem czy przez to nie została uszkodzna jakaś wiązka. A mianowicie po użyciu pilota, otworzeniu drzwi, nie podświetalają się zegary w części od przebiegu, daty / godziny. W momencie uruchomienia silnika, przez chwilę są wygaszone, zero kontrolek, następnie "startują" z informacją o błędzie (symbol licznika / tempomatu z wykrzyknikiem). W trakcie jazdy z błędem na liczniku wszystko działa, dane z borda o spalaniu, zasięgu etc, można doczytać za pomocą interfejsu dane z MVB z licznika. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączniu po dłuższej chwili następuje reset zegarów (godzina , przebieg dzienny etc). Samochód został podpięty po VCDS mam błędy związane z komunikacją z licznikem (ze sterownikiem J285). Prośba o pomoc, Dane z błędami umieściłem na forum technicznym (w diagnostyce VAG) załączam bezpośredni link do mojego posta : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1159032#post1159032 Z góry dziękuję za pomoc i ewentualne wskazówki, Edytowane 10 Stycznia 2011 przez adampek Przeniesiono kody błędów do działu technicznego - diagnostyka VAG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach