Skocz do zawartości
rzaskowiak

passat 1.6 gaz 97 ahl pali swiece

Rekomendowane odpowiedzi

witam moj problem polega na tym ze 3 miesiace temu zagazowalem paska i bylo wszystko w pozadku.Nie jezdzilem dlugich tras i wydawalo mi sie ze jest fajnie lecz teraz 2 razy w tygodniu robie trase krakow poznan i zawsze jak wracam z poznania do krakowa zdazylo mi sie to juz 2 razy pali swiece i jade raz na 3 a raz na 2 tlokach ledwo sie toocze.Temperatura caly czas 90 stopni swiece wymienialem 3 miechy temu na nowe boscha wraz z przewodami troszke bierze olej ale symbolicznie.Czy ktos moze wie jaka jest przyczyna takiego zachowania sie silnika bo ewidentnie nie moze poradzic sobie z przejechaniem 600 km zima a nie chce myslec co bedzie latem .Pozdrawiam prosze o pomoc i rade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy właściwie była dobrana ciepłota świec?Czy występuje to samo na LPg I pb?Skąd wiesz że jedziesz na dwóch lub 3 garach?

P.S co mam rozumieć przez "palenie świec??"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świece zastosowałeś odpowiednie do Twojego silnika?Wygląda na to ,że nie służy im jazda na gazie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pali swiece czyli jest do wyzucenia elektrody sa spalone a skad wiem ze jade na 2 lub trzech garach bo samochód nie wchodzi na wiecej niz 3tys obrotow predkosc max 80 na h noi purka.A czy ktos moze mi powiedziec czy sa swiece do jazdy na gazie czy moze zalozyc jakies odporniejsze na ciepło i jakie do 1.6 gaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastosuj świece takie jakie VW przewidział do tego silnika.Prawdopodobnie masz problem z instalacją gazową ( regulacją)w swoim Passku.

Nr ref.

101 000 041AC - świece Beru

101 000 033AA - świece NGK

101 000 051AA - świece Bosch

Edytowane przez JurekW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak to napisał kolega wyżej, najpierw regulacja a świece do tego silnika to NGK BKUR6ET-10 lub BKR6EIX-LPG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj brat mial podobnie ale w fiacie to moze nie ma co porownywac, jednak moze ci to pomoze....otoz u niego sie okazało ze sie silnik przegrzewał i trzeba było wymienic głowice....od tamtej pory nie jezdzi na gazie i jest :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i to właśnie jest cały gaz !!!! miałem cztery auta przerobione na gaz i w każdym sie coś działo w corsie regularnie co 3-4 tys km wysiadała pompa paliwa, vw golf głowica ,fORD sierra (super auto) 30 tys km cztery sondy lambda ; Mondeo MK2 uszczelka pod głowicą ( wina gazu) i kazdy coś ma ,ty masz akurat świece !!!! daj sobie z tym spokój i zacznij jeździć na takim paliwie do jakiego silnik został przystosowany ekonomia chyba aż tak bardzo nie przemawia za tym gazem .jak robisz trasy zmień na diesla albo na mniejszą pojemnosc !!!! ja już to przerabiłem i w tej chwili nie dostrzegam żadnych zalet jazdy na gazie ani taniej ani lepiej. tylko problemy jak nie to to co innego .

Edytowane przez REMO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za pomoc zmienie swiece i zobaczymy co bedzie sie dziac pozdro dla wszystkich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem z golfem 3 ale mi swiece wytymywały około8 tys.Padły akurat mi w niemczech wię poszłem kupiłem orginał Bocha bo Niemcy mówili że Ngk są na krótkie trasy a boch na długie i problem zniknoł od tamtej pory kupywałem z serwisu orginalne swiece VW i było OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeśli można zapytać jaki masz gaz i ile ci pali ten silniczek ? - gazu oczywiście

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gaz lavato sekwencja spalanie 380 km na butli do butli wchodzi 46 litrów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z serwisu orginalne swiece VW i było OK.

 

Tylko, że oryginały w ASO to NGK ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Na nazwijmy to nieoryginalnych swiecach NGK polowa samochodów nie chce chodzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam załozylem czeskie briski i kable zmieniłem na bocha i pomogło jest duzo lepiej a problem tkwił w tym ze katalizator sie rozleciał i zatkach wydech gorac wracal spowrotem i załatwiło cewke i czujnik hella troszke kosztowało ale jest ok to taka info dla tych którzy maja podobny problem pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam identyczny silnik jak Ty. Miałem podobne objawy, więc wymieniłem świece, przewody i cewkę. Teraz jest OK! To jest mój trzeci samochód na LPG i jestem pewien, że następny też będzie na LPG. Mając gaz trzeba dbać o silnik i to wszystko! Dużo ludzi chwali diesle, tylko że gorzej jest jak padnie pompa albo turbina, a wtedy boli... Wcześniej miałem Hondę Civic i przerobiłem ją na gaz gdy miała 310 tys. km, przejechałem nią jeszcze bezproblemowo 60 tys. km i sprzedałem. Następny właściciel nadal nią jeździ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności