rzaskowiak Zgłoś #1 Napisano 22 Lutego 2009 witam moj problem polega na tym ze 3 miesiace temu zagazowalem paska i bylo wszystko w pozadku.Nie jezdzilem dlugich tras i wydawalo mi sie ze jest fajnie lecz teraz 2 razy w tygodniu robie trase krakow poznan i zawsze jak wracam z poznania do krakowa zdazylo mi sie to juz 2 razy pali swiece i jade raz na 3 a raz na 2 tlokach ledwo sie toocze.Temperatura caly czas 90 stopni swiece wymienialem 3 miechy temu na nowe boscha wraz z przewodami troszke bierze olej ale symbolicznie.Czy ktos moze wie jaka jest przyczyna takiego zachowania sie silnika bo ewidentnie nie moze poradzic sobie z przejechaniem 600 km zima a nie chce myslec co bedzie latem .Pozdrawiam prosze o pomoc i rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2 Napisano 22 Lutego 2009 Czy właściwie była dobrana ciepłota świec?Czy występuje to samo na LPg I pb?Skąd wiesz że jedziesz na dwóch lub 3 garach? P.S co mam rozumieć przez "palenie świec??" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #3 Napisano 22 Lutego 2009 Świece zastosowałeś odpowiednie do Twojego silnika?Wygląda na to ,że nie służy im jazda na gazie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzaskowiak Zgłoś #4 Napisano 22 Lutego 2009 pali swiece czyli jest do wyzucenia elektrody sa spalone a skad wiem ze jade na 2 lub trzech garach bo samochód nie wchodzi na wiecej niz 3tys obrotow predkosc max 80 na h noi purka.A czy ktos moze mi powiedziec czy sa swiece do jazdy na gazie czy moze zalozyc jakies odporniejsze na ciepło i jakie do 1.6 gaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #5 Napisano 22 Lutego 2009 (edytowane) Zastosuj świece takie jakie VW przewidział do tego silnika.Prawdopodobnie masz problem z instalacją gazową ( regulacją)w swoim Passku. Nr ref. 101 000 041AC - świece Beru 101 000 033AA - świece NGK 101 000 051AA - świece Bosch Edytowane 22 Lutego 2009 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #6 Napisano 22 Lutego 2009 Tak jak to napisał kolega wyżej, najpierw regulacja a świece do tego silnika to NGK BKUR6ET-10 lub BKR6EIX-LPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #7 Napisano 22 Lutego 2009 moj brat mial podobnie ale w fiacie to moze nie ma co porownywac, jednak moze ci to pomoze....otoz u niego sie okazało ze sie silnik przegrzewał i trzeba było wymienic głowice....od tamtej pory nie jezdzi na gazie i jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
REMO Zgłoś #8 Napisano 22 Lutego 2009 (edytowane) i to właśnie jest cały gaz !!!! miałem cztery auta przerobione na gaz i w każdym sie coś działo w corsie regularnie co 3-4 tys km wysiadała pompa paliwa, vw golf głowica ,fORD sierra (super auto) 30 tys km cztery sondy lambda ; Mondeo MK2 uszczelka pod głowicą ( wina gazu) i kazdy coś ma ,ty masz akurat świece !!!! daj sobie z tym spokój i zacznij jeździć na takim paliwie do jakiego silnik został przystosowany ekonomia chyba aż tak bardzo nie przemawia za tym gazem .jak robisz trasy zmień na diesla albo na mniejszą pojemnosc !!!! ja już to przerabiłem i w tej chwili nie dostrzegam żadnych zalet jazdy na gazie ani taniej ani lepiej. tylko problemy jak nie to to co innego . Edytowane 22 Lutego 2009 przez REMO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzaskowiak Zgłoś #9 Napisano 23 Lutego 2009 ok dzieki za pomoc zmienie swiece i zobaczymy co bedzie sie dziac pozdro dla wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mira102 Zgłoś #10 Napisano 23 Lutego 2009 Miałem podobny problem z golfem 3 ale mi swiece wytymywały około8 tys.Padły akurat mi w niemczech wię poszłem kupiłem orginał Bocha bo Niemcy mówili że Ngk są na krótkie trasy a boch na długie i problem zniknoł od tamtej pory kupywałem z serwisu orginalne swiece VW i było OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dumanek Zgłoś #11 Napisano 23 Lutego 2009 A jeśli można zapytać jaki masz gaz i ile ci pali ten silniczek ? - gazu oczywiście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzaskowiak Zgłoś #12 Napisano 23 Lutego 2009 gaz lavato sekwencja spalanie 380 km na butli do butli wchodzi 46 litrów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #13 Napisano 23 Lutego 2009 z serwisu orginalne swiece VW i było OK. Tylko, że oryginały w ASO to NGK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #14 Napisano 23 Lutego 2009 Na nazwijmy to nieoryginalnych swiecach NGK polowa samochodów nie chce chodzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzaskowiak Zgłoś #15 Napisano 28 Lutego 2009 witam załozylem czeskie briski i kable zmieniłem na bocha i pomogło jest duzo lepiej a problem tkwił w tym ze katalizator sie rozleciał i zatkach wydech gorac wracal spowrotem i załatwiło cewke i czujnik hella troszke kosztowało ale jest ok to taka info dla tych którzy maja podobny problem pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinox1 Zgłoś #16 Napisano 28 Lutego 2009 Witam! Mam identyczny silnik jak Ty. Miałem podobne objawy, więc wymieniłem świece, przewody i cewkę. Teraz jest OK! To jest mój trzeci samochód na LPG i jestem pewien, że następny też będzie na LPG. Mając gaz trzeba dbać o silnik i to wszystko! Dużo ludzi chwali diesle, tylko że gorzej jest jak padnie pompa albo turbina, a wtedy boli... Wcześniej miałem Hondę Civic i przerobiłem ją na gaz gdy miała 310 tys. km, przejechałem nią jeszcze bezproblemowo 60 tys. km i sprzedałem. Następny właściciel nadal nią jeździ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach