Gość kasia0022 Zgłoś #1 Napisano 19 Lutego 2009 (edytowane) mam pasata 2000rok 1.9 tdi i od jakiegos czasu na komputerku pojawia sie abs fault i zaczyna telepać całym samochodem..... byłam u mechanika i on powiedział ze to jest wina pompowtryskiwaczy i trzeba wymieniac .... i poradził mi zebym nalała nafty do ropy to moze przeczyści ale nic to nie dało daleś sie to zapala i trzesie sie cały.... moze ktoś miał podobny problem.... prosze o porade.. Edytowane 19 Lutego 2009 przez kasia0022 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #2 Napisano 19 Lutego 2009 zmien tytuł tematu ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #3 Napisano 19 Lutego 2009 daleś sie to zapala i trzesie sie cały.... moze ktoś miał podobny problem.... prosze o porade.. Przeczytaj ten temat, a szczególnie post nr 6, podejrzewam że masz u siebie ten sam problemik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
POLMOS Zgłoś #4 Napisano 19 Lutego 2009 kasia "telepie"-podczas jazdy czy na postoju szarpie silnikiem na wolnych obrotach czy jak dodajesz gazu,to bedzie jakas wieksza wskazowka co moze byc przyczyną pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kasia0022 Zgłoś #5 Napisano 19 Lutego 2009 a więc tak ja zapalam to jest oki czasem nawet uda mi dojechac do pracy bez telepki ale zadko przeważnie zapala się po jakimś czasie po ok 5 minutach jazdy , a wczasie postoju nie telepie chociaż sie kontrolki palą , jade jade jest ok a raptem daje gazu i jest pipczenie zapalają sie 2 kontrolki pisze abs fault i telepie ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remont Zgłoś #6 Napisano 19 Lutego 2009 tak jak gural napisał - sprawdzić/poruszać wtyczkami od pompowtrysków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kasia0022 Zgłoś #7 Napisano 19 Lutego 2009 niestety to nic nie dało , zmieniłam filtr paliwa i przedmuchane były te styki od pompowyryskiwaczy ,nalałam nafty potem dodstku do ropy i nic czyli na to wychodzi ze to jednak pompowtr.... ---------- Post added at 20:08 ---------- Previous post was at 20:02 ---------- a co jest najsmieszniejsze to jak mechanik podłanczał komputer to wychodziło ze pompowtryski sa sprawne...i chodza ok.. załamać sie można bo jeden pompowtrysk kosztuje z 1000zł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #8 Napisano 19 Lutego 2009 (edytowane) podłączyć vag i zobaczyć co się dzieje i jak pracują pompki.... po co strzelać w ciemno i leczyć silnik naftą. czyli pompki ok... trzeba teraz zobaczyć za pomocą vag co pokazują poszczególne bloki w czasie kiedy telepie... może problem jest z egr np zawiesza się. Edytowane 19 Lutego 2009 przez kujon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kasia0022 Zgłoś #9 Napisano 19 Lutego 2009 a co to ten vag.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #10 Napisano 19 Lutego 2009 vag to to samo co mechanik ma jako komputer, czyli laptop z kabelkiem i oprogramowaniem, najlepiej jakby ktoś z forum i okolicy mógł zerknąć... do Lublina trochę jest kilometrów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kasia0022 Zgłoś #11 Napisano 19 Lutego 2009 troszke jest,ja niestety nie mam takiego oprogramowania,zresztą sie na tym nieznam...straciłam już nadzieje na dobrego mechanika z białegostoku. ---------- Post added at 20:23 ---------- Previous post was at 20:22 ---------- egr?? co to znaczy? wole wiedziec zeby ewentualnie dla mechanika powiedziec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #12 Napisano 19 Lutego 2009 przedmuchane były te styki od pompowyryskiwaczy Przedmuchanie to mało, trzeba po doginać końcówki kabli podpiętych pod pompowtryski. Może być też listwa zasilająca zepsuta. U mnie było podobnie, brak błędów a silnik telepał, i opisany przeze mnie sposób załatwił sprawę. Ale może być też tak że to jednak pompowtrysk jest już zmęczony i trzeba wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kasia0022 Zgłoś #13 Napisano 19 Lutego 2009 dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper27 Zgłoś #14 Napisano 19 Lutego 2009 Jak nie rozumiem przecież jak zapala się ABS fault to coś dzieje się z systemem abs może jakiś problem z hamulcami lub coś przy kole albo żle rozumie? Co mają pompowtryski do tego? bo według mnie to nic wspólnego z pompowtryskami to niema. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kicol Zgłoś #15 Napisano 19 Lutego 2009 Jeśli chodzi o badanie pompowtryskiwaczy to mechanik mółgł mieć rację, ponieważ uszkodzenie (niedomagania) listwy zasilającej pompowtryski może mieć charakter sporadyczny - jak pojechałaś na diagnostykę silnik mógł akurat chodzić poprawnie. Miałem podobny przypadek - silnik po osiągnięciu pewnej temp. zaczynał telepać (niedomagał 3 cylinder) pojawiała się natychmiast kontrolka esp po czym po kilku minutach wszystko wracało do normy. Pomogła wymiana listwy zasilającej pompki - zawsze to kilka razy mniej złotówek niż wymiana samej pompki. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #16 Napisano 19 Lutego 2009 Jak nie rozumiem przecież jak zapala się ABS fault to coś dzieje się z systemem abs może jakiś problem z hamulcami lub coś przy kole albo żle rozumie? Co mają pompowtryski do tego? bo według mnie to nic wspólnego z pompowtryskami to niema. Tak jakoś to jest. Jak byś poczytał więcej, chociażby ten link co podałem, to dowiedział byś się że czasami ma to wiele wspólnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kasia0022 Zgłoś #17 Napisano 20 Lutego 2009 tylko u mnie zapala sie to niezależnie od temperatury samochodu czasem odrazu, czasem po kilku kilometrach,i jak sie juz zapali to nie przestaje telepać nawet jak sie nagrzeje musze wyłaczyc samochód npna swiatłach i jak odpalam to jest oki ruszam przejade kawełek i znowu.... a czasem ale zadko bywa ze wogle sie nie zapała ale to juz bardzo sporadycznie ... bo ostatnio za kazdym razem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz3724 Zgłoś #18 Napisano 19 Maja 2010 (edytowane) Ja na twoim miejscu postawiłbym na listwę zasilająca pompowtryskiwacze. Spróbowałbym najpierw dogiąć część (żeńską) w nich aby ciaśniej nachodziły te spinki zasilające pompowtryski. Miałem kiedys podobny przypadek że zaczynał chodzic mi silnik jak traktor i zaświecała sie kontrolka ESP.Ale jak zgasiłem go i po jakims czasie odpalałem było ok jak ręką odjoł.Więc wtryski musiały być ok. Mechanicy chcieli mnie naciągnąć na wymianę pompowtyryskiwaczy ale dzięki forum uniknołem tego. Czasami pomaga tylko dogiecie ale jak to zawiedzie to tylko wymiana. Edytowane 20 Maja 2010 przez lukasz3724 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach