Skocz do zawartości
contradzik

dziwne stuki z okolicy wtryskiwaczy

Rekomendowane odpowiedzi

witam.ostatnio zauważyłem,ze po przełączeniu się na gaz ,dochodzą dziwne odgłosy,tzn stuki,dźwięczenie, słyszalne przy listwie wtryskiwaczy gazowych ( mam niebieskie,ale nie wiem jakiej firmy ) ,przy przełączeniu na benz odgłosy milkną,zatem czy to zwiastun końca życia wtryskiwaczy ? palić pali tyle co zwykle,przyspiesza tez tak samo..instalacja stag 300, 2 tyg temu wymienione filtry..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po mojemu to jest wszystko cacy, nic się nie dzieje.Elektrozawory od gazu faktycznie mogą dość głośno pracować ale to nie usterka.

Edytowane przez mario535

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz valteki strasznie klekoczą, gdyż to są elektrozawory.Niczego się nie obawiaj, wsio ołrajt:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym je nazwał Rail co nie zmienia faktu że są to elektrozawory a nie wtryskiwacze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a bym je nazwał Rail co nie zmienia faktu że są to elektrozawory a nie wtryskiwacze

Poprawiłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Hehe nie przejmuj sie taki urok tych listw!! To dobrze ze nie slyszales MED-ow to dopiero klekocze jak diesel:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale Med-y to wtryskiwacze i bardzo precyzyjnie dawkują ilość gazu a zarazem dość drogie a waldemary lub rail jak bym miał peloponeza na na wtrysku wielopunktowym to długo bym się zastanawiał czy je założyć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz valteki strasznie klekoczą, gdyż to są elektrozawory.Niczego się nie obawiaj, wsio ołrajt

We wszystkich listwach wtryskiwaczy sa elektrozawory kolory cewek sa rozne w zaleznosci od wydajnosci listwy wtryskowej sa niebieski , czrewone i żółte ,listwa Valteka nie powinna bardzo glosno klepac jest mozliwosc jej sprawdzenia poprzez wylaczanie kolejnosci wtryskiwaczy jak jest miedzy nimi duza roznica glosnosci ich pracy znaczy to ze listwa jest uszkodzona mozna ja zregenerowac poprzez wymiane tłoczków

 

---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:34 ----------

 

od ok miesiaca czasu te listwy zaczynaja sie sypac jak domki w czeczeni a przyczyna tego jest dosc duze zanieczyszczenie gazu filtry nie sa w stanie wylapac tych wszystkich substancji oleistych i rozpuszczalnikow wiem duzo na ten temat bo dziennie w pracy wyciagamy tych listew ok 3/4 szt i czasem po przejechaniu 20 km robi sie to samo jezeli masz ta instalacje na gwarancji staraj sie aby ci to wymienili lub zregenrowali na listwe powinienes miec gwarancje 20 tys km Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
We wszystkich listwach wtryskiwaczy sa elektrozawory kolory cewek sa rozne w zaleznosci od wydajnosci listwy wtryskowej sa niebieski , czrewone i żółte ,listwa Valteka nie powinna bardzo glosno klepac jest mozliwosc jej sprawdzenia poprzez wylaczanie kolejnosci wtryskiwaczy jak jest miedzy nimi duza roznica glosnosci ich pracy znaczy to ze listwa jest uszkodzona mozna ja zregenerowac poprzez wymiane tłoczków

 

---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:34 ----------

 

od ok miesiaca czasu te listwy zaczynaja sie sypac jak domki w czeczeni a przyczyna tego jest dosc duze zanieczyszczenie gazu filtry nie sa w stanie wylapac tych wszystkich substancji oleistych i rozpuszczalnikow wiem duzo na ten temat bo dziennie w pracy wyciagamy tych listew ok 3/4 szt i czasem po przejechaniu 20 km robi sie to samo jezeli masz ta instalacje na gwarancji staraj sie aby ci to wymienili lub zregenrowali na listwe powinienes miec gwarancje 20 tys km Pozdrawiam

 

a słyszałeś coś o kalibracji wtryskiwacza i prawidłowym dawkowaniu gazu waldemar i rail nie daje rady a i czy warsztat regenerujący ci listwę posiada urządzenie do kalibracji waldka, raila,itp a nawet jak tak to i tak po kilku lub klikudziesięcu kilometrach się rozjeżdza tak że najlepiej je wymienić na coś lepszego a nie regenerować

a co do elektrozaworów to nie w każdej listwie są widziałeś listwę matrix nie ma elektrozaworów a listwa MED też nie ma itd.

Edytowane przez lysy777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a słyszałeś coś o kalibracji wtryskiwacza i prawidłowym dawkowaniu gazu waldemar i rail nie daje rady a i czy warsztat regenerujący ci listwę posiada urządzenie do kalibracji waldka, raila,itp a nawet jak tak to i tak po kilku lub klikudziesięcu kilometrach się rozjeżdza tak że najlepiej je wymienić na coś lepszego a nie regenerować

a co do elektrozaworów to nie w każdej listwie są widziałeś listwę matrix nie ma elektrozaworów a listwa MED też nie ma itd.

NO jak bym mogł nie słyszeć o kalibracji :)warsztak który sie tym zajmuje powinien mieć taki sprzet po regeneracji trzeba ja wykalibrowac nie jest to skomplikowane ale tak jak piszesz potrzebny jest do tego przyzad kalibruje sie to w sposob taki ze odkreca sie kruciec na klucz 14 wkreca sie iglice,wpina sie wtyczke do cewki i ustawia sie od góry imbusem 4 lecz po zerwaniu srebrnej powloki automatycznie kończy sie gwarancja oczywiscie w przypadku naprawy we własnym zakresie.

A co do listew typu Matrix i Dtgas to jest to troche inna konstukcja gaz jest podawany na zasadzie otwierania sie blaszek z gumkami poprzez podanie prądu na odpowiedni elektromagnes i nastepuje wtedy podanie gazu,blaszki uszoszą sie po dwie.

A jeśli chodzi o listwy Med to tam jest podawany gaz w momencie podania mu takze pradu bezpośrednio na wtryskiwacz dzala na bardzo podobnej zasadzie jak wtryskiwacze benzynowe na dzień dzisiejszy listwy Med i instalacja firmy Omegas jest najlepsza na rynku :)LYSY 777 DUŻY SZACUN za posiadana wiedze z ciekawosci zapytam (gaziarz?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem okazje pracować 4 lata w tej branży dla mnie waldemar i rail to jest zminimalizowany zawór gazowy a nie wtryskiwacz;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podbijam temat. Zauważyłem u siebie podobne objawy, ale to dopiero chyba od paru dni. Silnik 1.8 98'r B5. Po przełączeniu się na gaz słychać takie terkotanie, ciężko dokładnie zlokalizować źródło tego terkotania, ale zdaje się że to okolice wtryskiwaczy. Wtryskiwacze mają kolor czerwony i z tego co mi kumpel mówił to te wtryskiwacze są z takiej średniej półki. Mówicie,żeby się nie przejmować , a jeździć? Generalnie wszystko gra, auto zachowuje się na gazie dobrze, nic nie przerywa, silnik na gaśnie, pali w normie, przełącza się na gaz też tak jak należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podbijam temat. Zauważyłem u siebie podobne objawy, ale to dopiero chyba od paru dni. Silnik 1.8 98'r B5. Po przełączeniu się na gaz słychać takie terkotanie, ciężko dokładnie zlokalizować źródło tego terkotania, ale zdaje się że to okolice wtryskiwaczy. Wtryskiwacze mają kolor czerwony i z tego co mi kumpel mówił to te wtryskiwacze są z takiej średniej półki. Mówicie,żeby się nie przejmować , a jeździć? Generalnie wszystko gra, auto zachowuje się na gazie dobrze, nic nie przerywa, silnik na gaśnie, pali w normie, przełącza się na gaz też tak jak należy.
Podejrzewam że już ci się kończą wtryskiwacze zapewne są to waltek30 jedne z najgorszych i najtańszych na rynku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do regulacji valteka odkręca się kruciec na klucz 14??? a może wykręca się po prostu dyszę w to miejsce wkręca się zegar i ustawia na ile??? sprawdzimy wiedzę !!! a większość dysz jest na klucz 13 boczne krućce są na 14tkę ! tak dla przypomnienia.

 

---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:28 ----------

 

a jeszcze jedno sprawny valtek wcale mocno nie hałasuje ! jak słyszysz metaliczne stuki padły gumki i puka metal o metal ! regeneracja załatwi sprawę ,albo wymiana na inne .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Waldki najlepiej sprawują się w koszu na śmieci , szkoda pieniędzy na naprawę i kalibrację, co do skoku kalibracji jak zapewne wiesz najlepiej doświadczalnie i teoretycznie zwykły czy bfc, a na zakończenie sam skok tłoczka to nie koniec bo liczy się wydajność jak byś miał takowe urządzenie to byś się dowiedział że w tedy każdy wtrysk będzie miał praktycznie inny skok tłoczka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak zawsze krytyka ze strony chemika !!! ale mi się fajnie rymnęło !!! a jak już mowa o jakimś doświadczeniu to czy skokiem tłoczka i ciśnieniem czasami też nie reguluje wydajności. a i wytłumacz mi jak mogą różnie otwierać się tłoczki ??? bo jakoś tego nie widzę ! to po co je kalibrujemy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to po co je kalibrujemy ?

Chyba dla lepszego samopoczucia. Po kalibracji zegarem, zrobiłem test na prostej maszynie którą zbudowałem do sprawdzenia ich wydatku no i każdy każdy lał inaczej. Ja bym się w to nie bawił, tylko kupił Hanę. W tej chwili naprawdę nie są takie drogie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba dla lepszego samopoczucia. Po kalibracji zegarem, zrobiłem test na prostej maszynie którą zbudowałem do sprawdzenia ich wydatku no i każdy każdy lał inaczej. Ja bym się w to nie bawił, tylko kupił Hanę. W tej chwili naprawdę nie są takie drogie.
Widze kolego że wiesz o co chodzi tak trzymać, gonić gamoniów którzy zostali w przedszkolu z instalacjami lpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym gonił tych co robią wszystko i uważają że są ze wszystkiego tacy dobrzy że szok !! ja robię tylko instalacje gazowe i nie powiem że valtek to super wtryskiwacz bo wiadomo że koło hany to on nawet nie powinien leżeć ! tylko naprawdę można zrobić na valtkach nie stare auta i nic się nie dzieje ale jak ktoś nie umie pływać mówi że woda za rzadka !!! chemikowi pisałem w kwietniu chyba jak zakładałem gaz do forga f350 v10 6,8 litra śmiał się że taki szmelc wsadziłem właśnie valteka auto panie jeździ co tydzień do niemiec pali od 18 do 22l gazu już zrobiło 40000km i jakoś żadnych problemów ! tylko wymiana filtrów ! następny subaru forester 2,5 turbo nawet przedstawiciel z AC który jeździ po warsztatach jako doradca i w razie problemów pomaga dziwił się że to jeździ ! a właściciel na prawdę lata a nie jeździ ! niestety w niektórych rejonach polski cena na instalacje jest 2500 lub 2800 a u nas niestety 2000zł a zaproponujesz klientowi 2500 z wtryskami hana to cię wyśmieje bo konkurencja robi za 2000 a on i tak nie wie na czym polega różnica !!! prawa rynku niestety ! więc pozostaje niekiedy kłaść coś tańszego i bawić z regulacją tak żeby auto chodziło jak najlepiej nawet na gorszych wtryskach!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I dlatego się cieszę że mieszkam w Krk , klient ma wybór, u mnie nie jest tanio cena jest duża a ruch jest, a co do waldków to wiesz dobrze że jak klijent wymagający to od razu ten wtrysk polegnie bo nie wyregulujesz silnika nigdy dobrze,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności