-spermik- Zgłoś #1 Napisano 11 Lutego 2009 witam mój problem z paskiem polega na tym ze jak troche postoi to na benzynie zawsze zapala ale za drugim razem, tak jakby cos paliwa nie trzymało ...za pierszym razem pali tylko jak postoi krótko . czy moze być gdzies cos przytkane ? czasami potrafi zgasnąć jak np. zostawie zeby sobie chodził a ja go odśnierzam (na gazie zawsze pali za 1 razem ). drugie pytanie mam o łożysko tył - chciałem sobie je sprawdzić bo jak kumple ze mna jezdzą to mi mówią ze z tyłu cos huczy ... podniosłem koło ale jak nim kręce to słysze tylko jak klocki o tarcze obcierają , jakby było łozysko padniete to jaki były to hałas duży czy raczej takiemu laikowi jak mi cięzko to usłyszeć wyczuc ? z góry dzieki za pomoc sporo rzeczy juz sie dowiedziałem na forum i zastosowałem w praktyce swiatła mam teraz super (z przekażnikami_ :634: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #2 Napisano 11 Lutego 2009 Zależy jak bardzo jest padnięte łożysko, jak dopiero zaczyna to będzie huczało ciszej, albo przy bardziej załadowanym aucie. Spróbuj złapać za koło, poruszać i zobaczyć czy jest jakiś wyczówalny luz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-spermik- Zgłoś #3 Napisano 11 Lutego 2009 no właśnie jest tak ze jak jade sam to nic nie słychać tylko jak jade w 5 osób + bagaze to faktycznie cos wyje i dlatego jest troszke zdezorientowany . z tego by wynikało ze zaczyna padac ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #4 Napisano 11 Lutego 2009 Z tego by wynikało, że zaczyna Jak nie huczy głośno to możesz jeszcze trochę pojeździć, ale trzeba już przygotowywać sie do wymiany Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
claxon Zgłoś #5 Napisano 11 Lutego 2009 miałem taki sam objaw wymiana łozysk we własnym zakresie koszt 45 zł.Jak dokrecasz nakrętke do oporu to pozniej nalezy poluzowc o 1/4 obrotu i po założeniu koła ma być lekko wyczuwalny luz ten typ tak ma i ja jezdze już ponad cztery lata na tych samych łożyskach.Nie żałuj smaru nawet wcisnij w dekielki przykrywajace nakretki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #6 Napisano 11 Lutego 2009 Z ta 1/4 obrotu to nie stosowac tak na sztywno. Jak sie zakreci nakretka do oporu to nalezy luzowac po troche (i obracac kolem). Luz ma byc taki, zeby kolo mialo minimalny luz i zeby ta podkladka pod nakretka mogla sie przesuwac pod naciskiem wkretaka. Ostateczna regulacje najlepiej wykonywac jak juz jest kolo przykrecone do tarczy lub bebna. Wtedy luz jest lepiej wyczuwalny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-spermik- Zgłoś #7 Napisano 11 Lutego 2009 to sie jeszcze zapytam czy łozyska trzeba wymieniac parami ? łożysko juz mam super firmy optimal, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
claxon Zgłoś #8 Napisano 11 Lutego 2009 tak najlepiej parami i masz z głowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #9 Napisano 11 Lutego 2009 to sie jeszcze zapytam czy łozyska trzeba wymieniac parami ? Nie łożysko juz mam super firmy optimal, Żartujesz, prawda ? zapala ale za drugim razem Podjedz na VAGa i zobacz czy nie masz przypadkiem tego błędu >> 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-spermik- Zgłoś #10 Napisano 11 Lutego 2009 zartuje ale był juz ten optimal w samochodzie jak go kupiłem wiec go załoze , nastepnym razem SKF Engine Coolant Temp. Sensor czy to chodzi o czujnik temperatury wody ? bo ja go juz zmieniałem tylko kupiłem niestety zamiennik (mam teraz temp. 110) i po zmianie jest lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #11 Napisano 11 Lutego 2009 Takie rzeczy jak czujniki to tylko w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #12 Napisano 11 Lutego 2009 Engine Coolant Temp. Sensor czy to chodzi o czujnik temperatury wody ? bo ja go juz zmieniałem tylko kupiłem niestety zamiennik (mam teraz temp. 110) i po zmianie jest lepiej. O niego chodzi i zmień tylko na oryginał z ASO a będzie jeszcze lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-spermik- Zgłoś #13 Napisano 11 Lutego 2009 oki dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-spermik- Zgłoś #14 Napisano 28 Lutego 2009 zmieniłem czujnik temperatury na ogrinał kupiony w aso za 107zł +3zł oring i......temapratura idelanie na 90 stopni ale niestety dalej ten sam problem z odpalaniem jak postoi i jest zimny (np. całą noc) to tak jakby paliwa nie miał i zapala dopiero jak pociagnie za 2 razem ... co jeszcze moge spróbować wymienic zeby było dobrze ? czujnik halla ? prosze o porady pozdrawiam łukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #15 Napisano 28 Lutego 2009 Tu jest co i jak sprawdzać, leży na forum, więc po co pytać?http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=27650 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-spermik- Zgłoś #16 Napisano 28 Lutego 2009 spoko i co mam to wydrukować i isc z tym do mechanika >? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yokuze Zgłoś #17 Napisano 28 Lutego 2009 A może nieszczelny elektrozawór? Pojeździj na samej benzynie i wtedy spróbuj go odpalić, u mnie był ten sam problem z Sieną, po prostu po dłuzszym postoju sam gaz był w kolektorze, więc i jak miał odpalić :634: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-spermik- Zgłoś #18 Napisano 28 Lutego 2009 ile moze kosztowac taka maprawa elektrozaworu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yokuze Zgłoś #19 Napisano 28 Lutego 2009 Najpierw sprawdź czy jak jeździsz na benzynie występuje taki problem. Poszukaj na allegro elektrozawór gazu, ich się nie naprawia jak puszczają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas19892 Zgłoś #20 Napisano 28 Lutego 2009 moj passek jak jezdzi na samej benzynie to pali na dotyk:) jak tylko zaczne jezdzic na gazie to jak odpalam na benzynie to zawsze dluzej kreci pare razy zdarzylo sie ze odpalil za drugim razem ale to pewnie dlatego ze nie krece nigdy dlugo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach