Skocz do zawartości
-spermik-

nigdy nie zapali na 1 razem

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mój problem z paskiem polega na tym ze jak troche postoi to na benzynie zawsze zapala ale za drugim razem, tak jakby cos paliwa nie trzymało ...za pierszym razem pali tylko jak postoi krótko .

czy moze być gdzies cos przytkane ? czasami potrafi zgasnąć jak np. zostawie zeby sobie chodził a ja go odśnierzam

(na gazie zawsze pali za 1 razem ).

 

drugie pytanie mam o łożysko tył - chciałem sobie je sprawdzić bo jak kumple ze mna jezdzą to mi mówią ze z tyłu cos huczy ...

podniosłem koło ale jak nim kręce to słysze tylko jak klocki o tarcze obcierają , jakby było łozysko padniete to jaki były to hałas duży czy raczej takiemu laikowi jak mi cięzko to usłyszeć wyczuc ?

 

z góry dzieki za pomoc sporo rzeczy juz sie dowiedziałem na forum i zastosowałem w praktyce :P swiatła mam teraz super (z przekażnikami_ :634:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak bardzo jest padnięte łożysko, jak dopiero zaczyna to będzie huczało ciszej, albo przy bardziej załadowanym aucie. Spróbuj złapać za koło, poruszać i zobaczyć czy jest jakiś wyczówalny luz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie jest tak ze jak jade sam to nic nie słychać tylko jak jade w 5 osób + bagaze to faktycznie cos wyje i dlatego jest troszke zdezorientowany .

z tego by wynikało ze zaczyna padac ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego by wynikało, że zaczyna :) Jak nie huczy głośno to możesz jeszcze trochę pojeździć, ale trzeba już przygotowywać sie do wymiany :D

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem taki sam objaw wymiana łozysk we własnym zakresie koszt 45 zł.Jak dokrecasz nakrętke do oporu to pozniej nalezy poluzowc o 1/4 obrotu i po założeniu koła ma być lekko wyczuwalny luz ten typ tak ma i ja jezdze już ponad cztery lata na tych samych łożyskach.Nie żałuj smaru nawet wcisnij w dekielki przykrywajace nakretki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ta 1/4 obrotu to nie stosowac tak na sztywno. Jak sie zakreci nakretka do oporu to nalezy luzowac po troche (i obracac kolem). Luz ma byc taki, zeby kolo mialo minimalny luz i zeby ta podkladka pod nakretka mogla sie przesuwac pod naciskiem wkretaka. Ostateczna regulacje najlepiej wykonywac jak juz jest kolo przykrecone do tarczy lub bebna. Wtedy luz jest lepiej wyczuwalny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to sie jeszcze zapytam czy łozyska trzeba wymieniac parami ? łożysko juz mam super firmy optimal,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak najlepiej parami i masz z głowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to sie jeszcze zapytam czy łozyska trzeba wymieniac parami ?

 

Nie

 

łożysko juz mam super firmy optimal,

 

Żartujesz, prawda ?

 

zapala ale za drugim razem

 

Podjedz na VAGa i zobacz czy nie masz przypadkiem tego błędu >> 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zartuje ale był juz ten optimal w samochodzie jak go kupiłem wiec go załoze , nastepnym razem SKF :)

Engine Coolant Temp. Sensor czy to chodzi o czujnik temperatury wody ? bo ja go juz zmieniałem tylko kupiłem niestety zamiennik (mam teraz temp. 110) i po zmianie jest lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Engine Coolant Temp. Sensor czy to chodzi o czujnik temperatury wody ? bo ja go juz zmieniałem tylko kupiłem niestety zamiennik (mam teraz temp. 110) i po zmianie jest lepiej.

 

O niego chodzi i zmień tylko na oryginał z ASO :) a będzie jeszcze lepiej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmieniłem czujnik temperatury na ogrinał kupiony w aso za 107zł +3zł oring

i......temapratura idelanie na 90 stopni ale

niestety dalej ten sam problem z odpalaniem jak postoi i jest zimny (np. całą noc)

to tak jakby paliwa nie miał i zapala dopiero jak pociagnie za 2 razem ...

co jeszcze moge spróbować wymienic zeby było dobrze ?

czujnik halla ?

prosze o porady

pozdrawiam łukasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko i co mam to wydrukować i isc z tym do mechanika >?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może nieszczelny elektrozawór? Pojeździj na samej benzynie i wtedy spróbuj go odpalić, u mnie był ten sam problem z Sieną, po prostu po dłuzszym postoju sam gaz był w kolektorze, więc i jak miał odpalić :634:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile moze kosztowac taka maprawa elektrozaworu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sprawdź czy jak jeździsz na benzynie występuje taki problem. Poszukaj na allegro elektrozawór gazu, ich się nie naprawia jak puszczają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj passek jak jezdzi na samej benzynie to pali na dotyk:) jak tylko zaczne jezdzic na gazie to jak odpalam na benzynie to zawsze dluzej kreci pare razy zdarzylo sie ze odpalil za drugim razem ale to pewnie dlatego ze nie krece nigdy dlugo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności