Skocz do zawartości
Gość winiar30

Passat B3 Przekładka elek.opuszczania szyb

Rekomendowane odpowiedzi

Gość winiar30

Witam Panowie jestem pierwszy raz na forum więc z racji tego nie mam doświadczenia.Mam dwa passaty jeden który używam od 3 lat rocznik 1991 i drugi rocznik 1993 otóż chcę przełożyć boczki drzwi razem ze sterowaniem szyb i elek.lusterka z pierwszego do drugiego gdzie mam się podpiąć żeby wszystko działało,czy ewentualnie dać sobie spokój i jechać do elektryka będę wdzięczny za poradę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpiąć się to raczej nie będzie gdzie. Trzeba pociągnąć elektrykę.

 

Jednak najlepiej rozkręcić i zobaczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
otóż chcę przełożyć boczki drzwi razem ze sterowaniem szyb i elek.lusterka z pierwszego do drugiego gdzie mam się podpiąć żeby wszystko działało

Taka przekładka jest bardzo prosta, rozbierając tego z elektryką, robisz zdjęcia, zapisujesz, albo jak Ci tam wygodnie. Wtedy masz dokumentację co i gdzie podpiąć w tym drugim autku żeby wszystko działało jak należy.

Najlepszym wyjściem jest wyprucie wszystkich kabli z "dawcy" i podpięcie ich do "biorcy".

Ale jak nie masz pojęcia o elektryce (choćby minimalnego) to bezpieczniej będzie dać to elektrykowi. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość winiar30
Taka przekładka jest bardzo prosta, rozbierając tego z elektryką, robisz zdjęcia, zapisujesz, albo jak Ci tam wygodnie. Wtedy masz dokumentację co i gdzie podpiąć w tym drugim autku żeby wszystko działało jak należy.

Najlepszym wyjściem jest wyprucie wszystkich kabli z "dawcy" i podpięcie ich do "biorcy".

Ale jak nie masz pojęcia o elektryce (choćby minimalnego) to bezpieczniej będzie dać to elektrykowi. :)

Dziękuje za poradę właśnie rozmawiałem z elektrykiem myślałem że instalacjie paska są znormalizowane i kostki już są