cniedzi Zgłoś #1 Napisano 4 Lutego 2009 Witam, Koledzy, czy 2.0 TDI ma prawo puścić dymka z rury podczas jazdy na czwartym biegu z prędkością ok. 90-100 km (ok. 3 tys obr.), po tzw. dodaniu gazu "do dechy"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #2 Napisano 4 Lutego 2009 To jest diesel... ma prawo... no chyba, ze takiego dymka ze nic za Toba nagle widac nie bylo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cniedzi Zgłoś #3 Napisano 4 Lutego 2009 To jest diesel... ma prawo... no chyba, ze takiego dymka ze nic za Toba nagle widac nie bylo nie no... mówię raczej o mgiełce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_glw Zgłoś #4 Napisano 4 Lutego 2009 nie no... mówię raczej o mgiełce Jeśli nie masz filtra to wogóle bym się tym nie martwił. Tak w kwestii dymienia diesla - pytam użytkowników bez DPF'a- kiedy wasze auta dymią najbardziej? Z artykułu auto świata n.t. filtrów cz.stałych wynika, że silnik dymi tym mniej im bardziej jest obciążony. Trochę to dla mnie dziwne, bo wydawałoby się, że dymi najbardziej właśnie z butem w podłodze i na max. obrotach?? Pytanie więc jak jeździć, żeby oczyszczać ten filtr. Pełny gaz na autostradzie i na 'złamanie karku' 220km/h przez 15min? czy raczej coś ze średnich zakresów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artas Zgłoś #5 Napisano 12 Listopada 2009 wydaje mi sie ze chodzi tu o to ze jak butujesz to caly syf cyli zebrany ewentualnie olej z turbiny w ukladzie jest regularnie wydmuchiwany i przepalany.Dlatego dobrze jest czasem przegonic maszyne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach