Redzi Zgłoś #1 Napisano 3 Lutego 2009 Szukajac na forum znalazlem zeby zdiagnozowac przplywka trza wykonac diagnoze dynamiczna i ustawic na blok 002 ??? czyli w wagu : 01 engine - meas block 08 kanal 002 zgadza sie ?? a na turbo kanala 118 czy dobrze sie orientuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachim8584 Zgłoś #2 Napisano 3 Lutego 2009 Kolego żeby zdiagnozować przepływomierz to kanał 003 a turbinkę to 011 w razie jeszcze pytań pisz na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Redzi Zgłoś #3 Napisano 3 Lutego 2009 pomiary blokow 1, 3, 11, 23 http://www.chomikuj.pl/redzi26/logi+passat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #4 Napisano 5 Lutego 2009 Było to u nas na forum: "To bardzo prosty i dość skuteczny sposób na zastąpienie przepływomierza, aby gdzieś dojechać lub do testowania. Należy zaopatrzyć się w diodę/ np. 1N4148, koszt w PL - 10 gr/ , wypiąć wtyczkę przepływomierza i pomiędzy 4 i 5 pin wtyki, wpiąć diodkę w kierunku przewodzenia 4 > 5, na diodzie jest czarny pasek to tym paskiem do 5. Należy jeszcze zdjąć gumowy wężyk od zaworu ERG, to ten na kolektorze ssącym / recyrkulacji spalin / i go zaślepić, jakimś np, plastikowym koreczkiem z czapką, jest tam podciśnienie. Wtyk z diodą nie wpinać w przepływomierz, umieścić bezpiecznie gdzieś z boku. Tyle, startujesz, silnik chodzi jak na dobrej przepływce. Jeśli lepiej ci chodzi niż na Twojej starej przepływce, to wniosek wysuń sam. Nie uszkodzisz silnika, ani kompa, ale nie jest to polecane na długo." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klema6 Zgłoś #5 Napisano 5 Lutego 2009 Szukajac na forum znalazlem zeby zdiagnozowac przplywka trza wykonac diagnoze dynamiczna i ustawic na blok 002 ???czyli w wagu : 01 engine - meas block 08 kanal 002 zgadza sie ?? a na turbo kanala 118 czy dobrze sie orientuje Hej sciagnij sobie ten filmik od chłopaków z A-4 http://dl5.rapidshare.de/files/38658431/642220005/Audi_-_Zrob_to_sam_-_VAG-_lmm_i_turbo.wmv Mam nadzieje ze to wyjaśni Twoje problemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Redzi Zgłoś #6 Napisano 8 Lutego 2009 link nie dziala. Problemem jak okjazalo sie nie byl przeplywomierz tylko intercooler ktorego czeka mnie wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klema6 Zgłoś #7 Napisano 9 Lutego 2009 http://rapidshare.de/files/38658431/Audi_-_Zrob_to_sam_-_VAG-_lmm_i_turbo.wmv spróbuj ten Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Redzi Zgłoś #8 Napisano 11 Lutego 2009 Wymienilem intercooler passacik odrazu lepiej zaczol jezdzic przestal dymic i wrescie zaczol mniej palic. Za pare dni wstawie logi po wymianie IC ale najperw musze wymienic stacyjke bo mi chcieli go dzisiaj ukrasc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Redzi Zgłoś #9 Napisano 27 Lutego 2009 Logi po wymianie IC http://www.chomikuj.pl/redzi26/logi+passat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach