Skocz do zawartości
Chim

Czyszczenie szybki zegarów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Czym czyścić pobrudzoną od środka szybkę (plastikową) osłony zegarów.

Woda z płynem do mycia naczyń nie pomaga - poprzedni właściciel musiał "kichnąć" kawą? i zstygła.

Spirytus i papier toaletowy zostawił mi taki biały nalot, pucowanie czystym papierem (białym bez nadruków) przesówa tylko ten nalot w inne miejsce.

 

P.S.

Czy bez włożonych i podłączonych do auta zegarów można jechać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spirytus i papier toaletowy zostawił mi taki biały nalot

Tylko polerka Ci pomoże, zajrzyj tutaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez zegarów można jeździć ale nie będzie ładowania , bo przez kontrolkę w desce idzie prąd na wzbudzenie alternatora (dokładniej to masa) a tak poza tym to można.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdybym ... chciał kupić nową "szybkę" to dostanę? Czy mam se kupić całe zegary?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj uszkodzonych zegarów z czystą szybką i przełóż ją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość janusz55

teoretycznie można i praktycznie też.Pytałem kiedyś u autoryzowanego dealera VW : jedyne trzy stówy i jesteś posiadaczem nowej szybki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać.

Ładowanie będzie, jednak aby się pojawiło należy wzbudzić alternator wprowadzając na chwilę silnik do 5-6 tys obr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość KoNdoR
Zapomniałem dodać.

Ładowanie będzie, jednak aby się pojawiło należy wzbudzić alternator wprowadzając na chwilę silnik do 5-6 tys obr.

 

w dizlu tez ?? :613:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co ma do tego diesel???

 

Jak dasz radę, zainstalujesz alternator w rowerze zamiast dynama, pokręcisz mocniej, to też się wzbudzi. O ile będzie tam również akumulator. :629:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co ma do tego diesel???

JAFO, a wkręcisz diesla na 6000rpm? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JAFO, a wkręcisz diesla na 6000rpm? :D

 

A co to diesel, nie da się? :637:

Sorry, nie doczytałem, że to diesel...

Skoro na drugim biegu da się pojechać passkiem 120km/h, to dlaczego nie można go tak wysoko wkręcić?

 

Co do obrotów to przesadziłem. Faktycznie diesla nie trzeba tak mocno wkręcać. 2,5-3 tys. w zupełności wystarczy, ponieważ przełożenie na kołach pasowych jest inne.

Poza tym alternator ma takie obroty, bo pracując z alternatorami (naprawa) używa się terminologii i wartości charakterystycznych dla alternatorów a nie silników.

I tak np. 13 tys. obrotów alternatora to jest graniczna wartość jego sprawności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności