Skocz do zawartości
Gość METAMORPHOSIS

Niekompatybilne kostki radia???????

Rekomendowane odpowiedzi

Gość METAMORPHOSIS

Witam wszystkich.

 

Jestem laikiem więc na wstępie bez docinek Panowie.

 

Moja Delta już mi czasem przerywa więc postanowiłem kupić coś taniego czego może złodzieje nie będą mieli ochoty ukraść, skończyło się na okazyjnie zdobytym Clarionie ADZ628R.

 

Moje pytanie brzmi ............. Jakie są metody podłączenie tego radia do samochodu z instalacją pod VWagenowską deltę(może są jakieś przejściówki między różnymi kostkami.....itp.

 

Na zdjęciu po lewej moja passatowska kostka po prawej kostka od Clariona.

 

my.php?image=57175555em6.jpg

http://img217.imageshack.us/my.php?image=57175555em6.jpg

 

Dzięki za wszelkie rady oprócz......................"jedź do zakładu na takiej i takiej ulicy......oni ci zamontują, nie baw się tym sam bo coś zepsujesz" :)

 

Pozdrawiam.

my.php?image=57175555em6.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_zlydzial1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozesz odciąc kostke i załozyc normalną ISO, albo zastosowac taka przejsciowke http://allegro.pl/item538448505_zlacze_iso_adapter_vw_golf_v_passat_skoda_f_v.html

 

."jedź do zakładu na takiej i takiej ulicy......oni ci zamontują, nie baw się tym sam bo coś zepsujesz"

a takie porady to moze są na forum opla, a nie na naszym :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość METAMORPHOSIS

dzięki chłopaki już zamówiłem potrzebną przejściówkę........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświerze temat, może ktoś wskazać to przejsciowke , chcę podlączyc radio alpine a mam takie wryki20160415_190230.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach