Skocz do zawartości
przemo81

syczenie z okolic kierownicy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie,

mój problem dotyczy syczenia z okolic kierownicy na wolnych obrotach, kiedy pojazd stoi w miejscu. Słychać cichy dźwięk jakby syk powietrza. Jeśli delikatnie skręcę kierownicą w dowolną stronę, to przy pewnym ustawieniu kierownicy syczenie zanika.

Czy ma to związek z maglownicą? Dodam, że wspomaganie gorzej chodzi z prawo aniżeli w lewo.

Proszę o porady, sugestie i pomoc.

Pozdrawiam,

Przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak syczało, jak padała pompa.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pompę wymieniałem, syczało przed wymianą i syczy po.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Akar13

U mnie syczy ale nie ma to wpływu na jakiekolwiek działanie auta, podejrzewam że to pompa i jakieś podciśnienie ale nie znalazłem źródła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przemo81 sprawdz naciag paska od wspomagania jak luzny to naciagnij jesli mozna albo od razu kup nowy pasek i dobrze naciagnij

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Akar13

Idę słuchać syczenia bo parę dni temu wymieniałem paski i kurcze nie wiem czy przestało syczeć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pasek nieciągnięty.

A co może być z tym, że wspomaganie w jedną stronę chodzi lepiej, w drugą gorzej (ciężej)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemo, a masz MFA?? do licznika z MFA idzie wężyk podciśnienia, może gdzieś spadł? . Jeśli nie masz to trzeba szukać "na ucho". Co do tego, że w jedną stronę skręca lżej, rzuć okiem może na gałki, bo skoro pompę wymieniałeś, to podejrzewam, że nie tędy droga. Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kacza 1982, nie mam MFA. Może zadam głupie pytanie - o jakich gałkach piszesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jak syczało to okazało sie, ze pękł mi przewód wspomagania hamulca i im więcej gazu to bardziej było słychać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemo, miałem na myśli gałki kierownicze, może któraś się źle "układa" i zwiększa opór kręcąc w jedną stronę, najlepiej postaw auto na klockach (przód) solidnie i spróbuj na odpalonym silniku (wspomaganie) próbuj kręcić, najlepiej załatw sobie kogoś do pomagania, aby kręcił kierownicą, a ty zaglądaj w okolicach kół czy coś dziwnego się dzieje, oczywiście lepiej zdejmij koła i nie kładź się pod auto!. Co do syczenia, to Aleks podsunął dobrą myśl, może sprawdź to. Pozdrawiam

 

ps. ciekawe czemu jak piszę "p o m o c y" (oczywiście bez spacji) to wyskakuje 6 gwiazdek? cenzura?

Edytowane przez kacza1982

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za zainteresowanie problemem, wybieram się do mechanika z tymi problemami, jak będę wiedział co było winą to dam znać,

pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i co zrobiłes mam ten sam problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, jeszcze nie,

ale masz problem z syczeniem, czy z trudniejszym kręceniem w jedną stronę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze mamy węża w autach ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płyn trzeba zmienic ,tak mechanik kazał zrobic ,moze cos pomoze pierwszy raz sie spotkał z czyms takim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś mi się wydaje, że wymiana płynu nic nie da, co to ma do rzeczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogóle to jakim płynem zalałeś układ? i czy sprawdzałeś poziom płynu w zbiorniczku na odpalonym silniku? jak kręcisz kierownicą to słychać jak pompa pracuje?

 

Co do tego, że w jedną stronę skręca lżej, rzuć okiem może na gałki

 

właśnie a sprawdzisz to tak że wtedy gałka od wycieraczek lub/i od kierunkowskazów dziwnie ciężko chodzą. Jeśli tak to zdejmujesz kierownicę i luzujesz śruby mocujące owe gałki, które przez to że były za mocno skręcone ścisnęły za bardzo sprężynę która ze zbyt dużą siłą docisnęłą łożysko w wyniku czego mogą być takie objawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
właśnie a sprawdzisz to tak że wtedy gałka od wycieraczek lub/i od kierunkowskazów dziwnie ciężko chodzą. Jeśli tak to zdejmujesz kierownicę i luzujesz śruby mocujące owe gałki, które przez to że były za mocno skręcone ścisnęły za bardzo sprężynę która ze zbyt dużą siłą docisnęłą łożysko w wyniku czego mogą być takie objawy

multi ale chodzi raczej o "gałki" w sensie końcówki drążków kier., a nie o gałki przy kiery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności