przemo81 Zgłoś #1 Napisano 27 Stycznia 2009 Witam wszystkich serdecznie, mój problem dotyczy syczenia z okolic kierownicy na wolnych obrotach, kiedy pojazd stoi w miejscu. Słychać cichy dźwięk jakby syk powietrza. Jeśli delikatnie skręcę kierownicą w dowolną stronę, to przy pewnym ustawieniu kierownicy syczenie zanika. Czy ma to związek z maglownicą? Dodam, że wspomaganie gorzej chodzi z prawo aniżeli w lewo. Proszę o porady, sugestie i pomoc. Pozdrawiam, Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #2 Napisano 27 Stycznia 2009 U mnie tak syczało, jak padała pompa. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #3 Napisano 28 Stycznia 2009 Ja pompę wymieniałem, syczało przed wymianą i syczy po. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Akar13 Zgłoś #4 Napisano 28 Stycznia 2009 U mnie syczy ale nie ma to wpływu na jakiekolwiek działanie auta, podejrzewam że to pompa i jakieś podciśnienie ale nie znalazłem źródła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #5 Napisano 28 Stycznia 2009 przemo81 sprawdz naciag paska od wspomagania jak luzny to naciagnij jesli mozna albo od razu kup nowy pasek i dobrze naciagnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Akar13 Zgłoś #6 Napisano 28 Stycznia 2009 Idę słuchać syczenia bo parę dni temu wymieniałem paski i kurcze nie wiem czy przestało syczeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #7 Napisano 28 Stycznia 2009 Pasek nieciągnięty. A co może być z tym, że wspomaganie w jedną stronę chodzi lepiej, w drugą gorzej (ciężej)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacza1982 Zgłoś #8 Napisano 29 Stycznia 2009 Przemo, a masz MFA?? do licznika z MFA idzie wężyk podciśnienia, może gdzieś spadł? . Jeśli nie masz to trzeba szukać "na ucho". Co do tego, że w jedną stronę skręca lżej, rzuć okiem może na gałki, bo skoro pompę wymieniałeś, to podejrzewam, że nie tędy droga. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #9 Napisano 31 Stycznia 2009 kacza 1982, nie mam MFA. Może zadam głupie pytanie - o jakich gałkach piszesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aleks369 Zgłoś #10 Napisano 31 Stycznia 2009 u mnie jak syczało to okazało sie, ze pękł mi przewód wspomagania hamulca i im więcej gazu to bardziej było słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacza1982 Zgłoś #11 Napisano 31 Stycznia 2009 (edytowane) Przemo, miałem na myśli gałki kierownicze, może któraś się źle "układa" i zwiększa opór kręcąc w jedną stronę, najlepiej postaw auto na klockach (przód) solidnie i spróbuj na odpalonym silniku (wspomaganie) próbuj kręcić, najlepiej załatw sobie kogoś do pomagania, aby kręcił kierownicą, a ty zaglądaj w okolicach kół czy coś dziwnego się dzieje, oczywiście lepiej zdejmij koła i nie kładź się pod auto!. Co do syczenia, to Aleks podsunął dobrą myśl, może sprawdź to. Pozdrawiam ps. ciekawe czemu jak piszę "p o m o c y" (oczywiście bez spacji) to wyskakuje 6 gwiazdek? cenzura? Edytowane 31 Stycznia 2009 przez kacza1982 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #12 Napisano 1 Lutego 2009 ok dzięki za zainteresowanie problemem, wybieram się do mechanika z tymi problemami, jak będę wiedział co było winą to dam znać, pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczurka Zgłoś #13 Napisano 3 Lutego 2009 i co zrobiłes mam ten sam problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #14 Napisano 3 Lutego 2009 nie, jeszcze nie, ale masz problem z syczeniem, czy z trudniejszym kręceniem w jedną stronę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczurka Zgłoś #15 Napisano 4 Lutego 2009 Tylko syczeniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #16 Napisano 4 Lutego 2009 Moze mamy węża w autach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczurka Zgłoś #17 Napisano 5 Lutego 2009 Płyn trzeba zmienic ,tak mechanik kazał zrobic ,moze cos pomoze pierwszy raz sie spotkał z czyms takim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #18 Napisano 5 Lutego 2009 coś mi się wydaje, że wymiana płynu nic nie da, co to ma do rzeczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #19 Napisano 5 Lutego 2009 A tak w ogóle to jakim płynem zalałeś układ? i czy sprawdzałeś poziom płynu w zbiorniczku na odpalonym silniku? jak kręcisz kierownicą to słychać jak pompa pracuje? Co do tego, że w jedną stronę skręca lżej, rzuć okiem może na gałki właśnie a sprawdzisz to tak że wtedy gałka od wycieraczek lub/i od kierunkowskazów dziwnie ciężko chodzą. Jeśli tak to zdejmujesz kierownicę i luzujesz śruby mocujące owe gałki, które przez to że były za mocno skręcone ścisnęły za bardzo sprężynę która ze zbyt dużą siłą docisnęłą łożysko w wyniku czego mogą być takie objawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #20 Napisano 6 Lutego 2009 właśnie a sprawdzisz to tak że wtedy gałka od wycieraczek lub/i od kierunkowskazów dziwnie ciężko chodzą. Jeśli tak to zdejmujesz kierownicę i luzujesz śruby mocujące owe gałki, które przez to że były za mocno skręcone ścisnęły za bardzo sprężynę która ze zbyt dużą siłą docisnęłą łożysko w wyniku czego mogą być takie objawy multi ale chodzi raczej o "gałki" w sensie końcówki drążków kier., a nie o gałki przy kiery Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach