Skocz do zawartości
fredi1

Problem z przyspieszaniem - Gaz do dechy- muli, lekko odpuszam - ciągnie jak trzeba

Rekomendowane odpowiedzi

masz turbie zapieczoną ...autko wchodzi w tryb awaryjny

 

Czytanie ze zrozumieniem się kłania :fajny Tam nie ma turbiny :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W AVF nie ma turbo ?:swirus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W AVF nie ma turbo ?:swirus

 

Dooobra - pomyłka :D Myślałem, że odpowiadasz na post tomascor-a - a on ma ADRa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przecież napisałem:

 

...czyli 1500 jest poniżej 2000 :D

Ten typ tak ma.

 

Dobra ,dobra już się nie denerwuj :P:D oślepłem przy tym fragmencie :D ... Generalnie przyzwyczaiłem się do tego ;) , a jeszcze jedno pytanie ile do tego ,czysto w teorii ma przepływka czy ona może tak robić??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem to w golfie TDI ...masz turbie zapieczoną ...autko wchodzi w tryb awaryjny.Turbina do czyszczenia.

 

Czy aby napewno? Z tego co się orientuje - jeśli pojawi się tryb awaryjny, to odpuszczenie gazu nic nie da tylko trzeba sie zatrzymać i włączyć od nowa silnik. Inna sprawa, że jeśli auto weszło by w tryb awaryjny, to zostawiło by o tym informacje i po podpięciu Vaga pokazałby się owy błąd. Ale moge się mylić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ile do tego ,czysto w teorii ma przepływka czy ona może tak robić??

 

No może, jeżeli pada. Ale dopóki całkiem nei zdechnie, to VAG ci nic nie pokaże. A zamiennika żadnego nie wsadzisz, bo już pytałem i szukałem. Jedynie oryginał Hitachi - nowy lub używany. Nowy - prawie 700. Używka ze 200, ale ciężko znaleźć. Chyba że masz Bosha albo Pierburga - ale nie sądzę :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemacie.jestem tu nowy i nie bardzo wiem gdzie mam o to zapytac ale moj passior stracil kompletnie moc. po vagowaniu wyswietlilo sie cos takiego :

16485 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0101 - 35-00 - Please Register/Activate

 

Przepływomierz powietrza (MAF) - bank 1 > wartość, funkcjonowanie (range / performance problem)

 

 

17964 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1556 - 35-00 - Please Register/Activate

Ciśnienie turbosprężarki (TC) - granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzenie

 

moze to zle miejsce zeby o to zapytac ale wybaczcie i jezeli mozecie powiedziec co z czym sie je i co mam naprawic bede bardzo wdzieczny..\

pozdrawiam Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde nie mogę założyć nowego tematu wiec napisze tutaj, mam mały problem z muleniem 1.9 TDI 110km AFN. Niedawno silnik dostał wirusa na prawie 140km i wszystko śmigało bardzo dobrze, aż do dzisiaj. Juz od rana czułem ze może być coś nie tak, choć próbowałem sobie wmówić ze to przez mój ból głowy. Silnik jakby załapał małego mula, ale właśnie takiego małego (podpiąłbym się pod istniejący temat, ale tam maja większy problem), po tym wirusie na 2gim biegu jak lekko asfalt był mokry to przy 2tys obrotów jak dało mu się gazu to stawał w miejscu a dzisiaj trzeba było mu mocniej dać żeby uzyskać taki efekt. Tak zjeździłem cały dzień, odwiozłem dziewczynę, otworzyłem maskę bo coś mi lampa gasła, poruszyłem dolot powietrza do filtra żeby do lampy się dostać i co? Wsiadłem w auto i znów było wszystko ok... Na Trojce pod lekka górkę szedł jak przecinak... 1, 2, 3 gaz w podłogę i szedł jak zły. I głowie się co to może być, bo to nie było właśnie takie zamulanie na maksa tylko takie lekkie, ale jednak było ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze nikt nie da rady pomoc? Chociaż żeby trochę naprowadzić mnie na właściwy tor, jak na razie to zamówiłem wężyki sylikonowe od podciśnienia i wszystkie wymienię bo moje trochę poszarpane są. A moze byc to wina pompy wtryskowej? Bo zaczęła się lekko pocić, aha na trojce jest taki objaw ze kolo 2300 jest zastój jakby tracił na chwile moc i kolo 3000 już znów dobrze ciągnie. Ktoś mi mówił ze sztanga od turbo może się zawieszać tak? W następnym tygodniu zrobię logi może czegoś się dowiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe ja w swoim passacie zmieniam biegi na wyższe przy 2tyś obrotów a rano na zimnym przy około 1800. Jak puszczasz sprzęgło przy 2tyś obrotów to jesteś niezły Kat :) ale bez urazy. Jak sprzęgło jest przypalone to samochód może wolniej przyśpieszać. Ogólnie z tego co wyczytałem firmy tuningowe nie chcą robić chipa samochodom z przebiegiem powyżej 200tyś km chyba że po remoncie silnika i wymianie turbiny. A właśnie jak sterownik turbiny ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanko:

Czy można zamienić miejscami n18 i n75? aby zdiagnozować czy n75 działa poprawnie? Podobno działąją identycznie. Baaa nawet mają takie same numery seryjne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności