Skocz do zawartości

marek01011

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marek01011

  • Urodziny 11.05.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Michu
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wyszków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Odgrzeje kotleta mam paska 2003 AZM i oleju nie łyka, 70tys w moich rękach,zagazowany od początku i jeżdżę na 5w40 total kupowany w Niemczech. Przed zakupem byłem przygotowany na branie oleju a tu zonk. Wymieniam co 10tys olej i dolewam około 0.5 litra. Możliwe że późniejsze roczniki nie mają problemu z pierścieniami ? Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
  2. Kupiłem przegub SKF wraz ze wszystkimi objemkami gumą i smarem. Przegub jest suchy. Mam pytanie są załaczone dwie torebki ze smarem czyli 2*90ml trzeba użyć ich obu ? Czy może wystarczy wtłoczyć jedną torebke smaru w przegub?
  3. Pasków dayco nie polecam kiedyś zalozylismy pasek do opla i byl strasznie slaby strach jezdzic slychac było luz wtedy były założone jeszcze jakieś rolki nie pamietam jakie ale napewno nie ina. Po zmienieniu paska na gatesa i rolki napinacze ina klekot rozrządu ustąpił. Dzisiaj kupiłem zestaw rozrządu ina z paskiem plus pompa SKF to będzie chodziło koszt nieco ponad 500zł(bez tłumika drgań bo u mnie nie wystepuje) więc nie opłaca się oszczędzać na jakichś dayco i maxgearach (chociaż nie miałem doczynienia z tą firmą). Oczywiscie zestaw do passata
  4. Zbliżam się do wymiany rozrządu w passacie mój model 2003 jest pozbawiony tłumika drgań. Jakiej marki najlepiej kupić części? Widziałem zestawy na allegro ale jestem niepewny co do pompy wody marki AIRTEX zakładał ktoś taką pompe ? Mam też zestaw ruville czy to jest dobra marka? Jakie zestawy wkładacie do passatów? Jak możecie polecić jakiegoś uczciwego sprzedawce bądź link na allegro byłbym wdzięczny.
  5. hehe ja w swoim passacie zmieniam biegi na wyższe przy 2tyś obrotów a rano na zimnym przy około 1800. Jak puszczasz sprzęgło przy 2tyś obrotów to jesteś niezły Kat ale bez urazy. Jak sprzęgło jest przypalone to samochód może wolniej przyśpieszać. Ogólnie z tego co wyczytałem firmy tuningowe nie chcą robić chipa samochodom z przebiegiem powyżej 200tyś km chyba że po remoncie silnika i wymianie turbiny. A właśnie jak sterownik turbiny ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności