Skocz do zawartości
fredi1

Problem z przyspieszaniem - Gaz do dechy- muli, lekko odpuszam - ciągnie jak trzeba

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie czy ktos z kolegow spotkal sie z takim obiawem a mianowicie podczas przyspieszania jak wcisne pedal do dechy to go troche muli a wystarczy lekko odpuscic i ciagnie jak trzeba autko jes po wirusie ale przed bylo tak samo vag niepokazuje zadnych bledow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam takie pytanie czy ktos z kolegow spotkal sie z takim obiawem a mianowicie podczas przyspieszania jak wcisne pedal do dechy to go troche muli a wystarczy lekko odpuscic i ciagnie jak trzeba autko jes po wirusie ale przed bylo tak samo vag niepokazuje zadnych bledow

 

 

ja tak mialem to padnieta byla przeplywka i trzeba bylo dawkowac powietrze wymienilem przeplywk dalem ostro to padl n75 wymienilem n75 i jest wsio oki zapindala jak szalony :)):D tylko bez wirusa byl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ale ja przeplywke mam ok bo jak robilem wiruska to caly silnik byl diagnozowany,a przed tez mi sie tak dzialo i jusz niewiem czy wy tez tak macie gaz do podlogi to ciagnie ale troche taki zamulony a wystarczy lekko odpuscic i dostaje kopa

 

niechcial bym nadarmo wywalac kasy na przeplywke i na zawor n75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no ale ja przeplywke mam ok bo jak robilem wiruska to caly silnik byl diagnozowany,a przed tez mi sie tak dzialo i jusz niewiem czy wy tez tak macie gaz do podlogi to ciagnie ale troche taki zamulony a wystarczy lekko odpuscic i dostaje kopa

 

niechcial bym nadarmo wywalac kasy na przeplywke i na zawor n75

 

 

Moja historia z naprawa:

1. serwis VW i diagnoza no i 0 bledow przeplywki mowili jakies historje z marsa

2. kabel vag 0 bledow z przeplywki same jak to sie mowi ( misfajery ) sory za jezyk

3. sprawdzenie wtryskow dojscia paliwa itp ale wszystko oki !! wiec zagwostka

4. wkurzylem sie i wykrecilem przeplywke. popatrzylem popatrzylem i patrze ze siateczka w przeplywce jest czarna przeczyscilem kawalek po kawalku benzyna ekstrakcyjna i ten czujniczek co tam jest wyschlo przedmuchalem Zlozylem dolot.

5. odpalam auto a one jak NOWKA !!!! no to ja chepi

6. pochodzilo auto na wolnych obrotach ladnie pieknie

7. Wycjechalem za brame ja 1 ogien 2 ogien auto lata jak nigdy

8. sprzeglo bylo cienkie i jak dostalo po tylku to zaczelo sie slizgac

9. zrobilem sprzeglo po 2 tys.

10. powinno byc oki ale cos dziwnie przyspiesza tak skokowo

11. Z pomoca znowu kolegi Mareccek vag i doszedl ze to n75 podmiana i lata az milo.

 

Ps. a po punkcie 2 jak wracalem do domu to nie moglem podjechac pod gure tak przeplywka sie zkichala. Jak odpinalem przeplywke to normalnie jezdzil bez turbo z przeplywka cherezje.

TAKA MOJA HISTORJA ;-)

Edytowane przez Brudek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki BRUDEK zobacze ta przeplywke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzieki BRUDEK zobacze ta przeplywke

 

A najlepiej jak bys z kims zagadal i spodkali byscie się na przelorzenie najpierw przeplywki a potem jesli nie da efektu zawor. czas przekladki w 2-je strony nie wiecej niz godzina jak robisz to 1-rwszy raz. I wtedy tylko koszta piweczka poniesiesz. Ale to juz twoja decyzja.

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak by bylo najlepiej tylko jest jeden problem niemam nikogo znajomego z takim silnikiem a nik obcy niepozwoli zeby mu wyciagac bebechy spod maski chyba narazie to zostawie tak jak jest chyba ze sie trafi jakas okazja na podmianke,ale i tak dzieki za pomoc jak rozwiaze ten problem to dam znac.pozdrowienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak by bylo najlepiej tylko jest jeden problem niemam nikogo znajomego z takim silnikiem a nik obcy niepozwoli zeby mu wyciagac bebechy spod maski chyba narazie to zostawie tak jak jest chyba ze sie trafi jakas okazja na podmianke,ale i tak dzieki za pomoc jak rozwiaze ten problem to dam znac.pozdrowienia

 

Spczko Zycze powodzenia i czekamy na rozwiazanie. Pozdrawiam

Ps. A moze zagadac z kims jakos tam u ciebie za delikatna odplatnoscia zeby podmienic bo to nic nie uszkodzi sie przeciez.

Jeszcze raz pozdro i czekamy na wyniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Matek

Witam jestem początkujący na tej stronce Proszę o pomoc mój passat od pewnego czasu stracuł moc jak wbijam biegi jeden dwa trzy i kapa a on nie idzie jest to ewidentne bo nie mogę jak dotychczas wyprzedzać Później jak osięgnie 130 i więcej to idzie wydaje mi się normalnie czyli ciągnie ale na początku mółowat pomóźcie

Edytowane przez Matek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może ma ktoś jakieś sugestie ?

 

nie napisałeś czy wywala jakies błędy na VAG-u.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie w moim pasku 18t .Gdy zaczynam ruszac z miejsca to auto zamiast ładnie energicznie ruszyc to zostaje tak jak by przymulone czuc mocne szarpniecie i po chwilce juz przyspiesza normalnie.Ogólnie to zadnych błedów brak, moc jest.No chyba ze to moze wina inst gazowej ale niby z nia wszystko ok tyle ze srednie spalanie kreci sie zazwyczaj koło 14 l lpg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

roger18sx

A na benzynie też to samo?

Skoro wszystko jest ok, moc jest i tylko przy starcie zostaje zdławiony to nie jest to przypadkiem ESP? :):D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musze spróbować na benzynie ale moze i to przez esp bo zazwyczaj ruszam tak z 2 tys obrotów wiec mozliwe ze esp zapobiega poslizgowi kół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym stawial na jakies zaniki podcisnienia w układzie i przez to turbina nie jest odpowiednio sterowana.To tak jak w 2 generacji inst lpg gdy powstala gdzies nieszczelnosc w dolocie to silnik nie zasysal gazu a gdy sie poruszalo pedałem przyspieszenia przepustnica sie zamkneła i wtedy podcisnienie wzrastalo , reduktor poszczał gaz do mixera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat , może jestem przewrazliwiony mam 1.8 20v 125km i. Podobne zachowanie , gaz w podłodze i auto przyspiesza lecz lekko odpuszczenie i idzie odczuwalne lepiej, czy spotkaliście się z czymś takim w silniku no turbo??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podpinam się pod temat , może jestem przewrazliwiony mam 1.8 20v 125km i. Podobne zachowanie , gaz w podłodze i auto przyspiesza lecz lekko odpuszczenie i idzie odczuwalne lepiej, czy spotkaliście się z czymś takim w silniku no turbo??

 

tak, świeczki do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak już jest, jak mu depniesz w podłogę przy obrotach poniżej 2000. Ale jak już dotrze wskazówka do 3500, to idzie normalnie :D

Podepnij VAGa, bo może czujnik halla masz uwalony, jeśli aż tak muli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak już jest, jak mu depniesz w podłogę przy obrotach poniżej 2000. Ale jak już dotrze wskazówka do 3500, to idzie normalnie :D

Podepnij VAGa, bo może czujnik halla masz uwalony, jeśli aż tak muli.

 

Tragedii nie ma ;) i nie ciasne od 2000 tylko 1500 :D:D , a poważnie wczoraj na vw manie gonilem 1.9 tdi 130km ;) na dużych kołach czyli parę koników mu odeszło :P .Koniec chwalenia , z błędów 01120 , wtryski ( wina mojego odcięcia zapłonu), przepustnica coś z dolnym progiem. To z pamięci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tragedii nie ma ;) i nie ciasne od 2000 tylko 1500

 

Przecież napisałem:

przy obrotach poniżej 2000

...czyli 1500 jest poniżej 2000 :D

Ten typ tak ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam takie pytanie czy ktos z kolegow spotkal sie z takim obiawem a mianowicie podczas przyspieszania jak wcisne pedal do dechy to go troche muli a wystarczy lekko odpuscic i ciagnie jak trzeba autko jes po wirusie ale przed bylo tak samo vag niepokazuje zadnych bledow

 

Miałem to w golfie TDI ...masz turbie zapieczoną ...autko wchodzi w tryb awaryjny.Turbina do czyszczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności