akwamark Zgłoś #1 Napisano 21 Stycznia 2009 Witam W moim aucie B6 VARIANT TDI 140PD strasznie mocno odczuwalna jest turbodzoura. Wcześniej miałem B5 TDI 115 koni i nic takiego tam nie dało sie odczuć. Teraz szczególnie na pierwszym biegu jest to dość uciążliwe.... W postach, które wynalazłem raczej piszecie, że nie powinna być ona odczuwalna, a co najwyżej w minimalnym stopniu. Co może być przyczyną takiej sytuacji??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #2 Napisano 23 Stycznia 2009 mi się zdaje że w tym silniku nie ma turbodziury a już szczególnie na 1 na jedynce to on rwie do przodu jak dziki i na reszcie biegów zresztą też :634: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akwamark Zgłoś #3 Napisano 23 Stycznia 2009 Na 1 i 2 po dodaniu gazu najpierw przymuli potem idzie jak burza..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #4 Napisano 23 Stycznia 2009 u mnie takich objawów nie ma. od początku do końca przyśpiesza. takie coś mam tylko w swoim starym samochodzie zyli w oplu astrze calssic z silnikiem 1.7 TD i to 9 letnim . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akwamark Zgłoś #5 Napisano 3 Lutego 2009 Dziś znajomy mechanik powiedzial mi że to może być objaw zapieczonej kierownicy w turbinie.... czy to siętak objawia??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #6 Napisano 4 Lutego 2009 Dziś znajomy mechanik powiedzial mi że to może być objaw zapieczonej kierownicy w turbinie.... czy to siętak objawia??? Dokładnie może to być zapieczona turbinka i nie popuje jak należy. Sprawdź jakim ciśnieniem dmucha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marek01011 Zgłoś #7 Napisano 4 Lutego 2009 to jest normalne że samochód na 1 lub dwójce przy obrotach do 1800 jest zamulone. Jeżdze w pracy nowym caddy i nie dawno było stare z 2005 i też tak samo było. Teraz paska kupiłem 2006 i też na niskich obrotach troche muli a później wchodzi elegancko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #8 Napisano 4 Lutego 2009 to jest normalne że samochód na 1 lub dwójce przy obrotach do 1800 jest zamulone. Jeżdze w pracy nowym caddy i nie dawno było stare z 2005 i też tak samo było. Teraz paska kupiłem 2006 i też na niskich obrotach troche muli a później wchodzi elegancko. Nie wiem co Ci tam muli. U mnie nie ma mowy o żadnej turbo dziurze o jedynce czy dwójce nie wspominając. Na tych biegach auto wkręca sie na tyle szybko, że zaraz po tym jak dotkiesz gazu musisz już sięgać do lewarka po dwójkę a następnie po chwili po trójkę (jedynka jest bardzo krótka i każdemu kto upatruje turbo dziury na tym biegu szczerze gratuluję pomysłu ). Silniki PD VW znane są właśnie z tego, że turbo dziura jest niewyczuwalna, no chyba, ze jeździsz przy obrotach ok. 1000obr/min, wtedy po wciśnięciu gazu do 1500obr/min auto muli a powyżej dostajesz kopniaka w plecy . Ale kto normalny tak jeździ? Jak chcecie zobaczyć co to jest turbo dziura pojeździjcie fordami. Na 1 i 2 po dodaniu gazu najpierw przymuli potem idzie jak burza..... Turbodziurę czuć właśnie całkiem odwrotnie - na niskich krótkich biegach jej nie zauważysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #9 Napisano 4 Lutego 2009 Jak chcecie zobaczyć co to jest turbo dziura pojeździjcie fordami. chyba nikt nie będzie czynił odstępstwa od wiary? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #10 Napisano 4 Lutego 2009 Dokladnie tak jak mowi Matsil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmon24 Zgłoś #11 Napisano 4 Lutego 2009 ja nie wiem co to znaczy turbo dziura w moim pasku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lykaw4 Zgłoś #12 Napisano 11 Października 2019 Passat b6 1.9 tdi 105 KM (zrobiony na 140KM) Stary post ale może jest jakieś wyjaśnienie. Otóż mam podobny problem. Turbinka wyczyszczona, egr sprawny... Wszystko ładnie przyspiesza ale jak dam mu na pierwszym biegu mocno na obroty to nie ma takiego odbicia jak powinien a po wrzucenie biegu drugiego najpierw hamuje silnikiem i po chwili wyrywa go do przodu.. Normalnie gdy na jedynce jadę delikatnie i wrzucam dwujke dojdę do tych 1600 obr to na dwujce odrazu pełna moc i o wiele mocniej wtedy przyspiesza niż na jedynce.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boroskym Zgłoś #13 Napisano 13 Października 2019 Zrób logi grupy 3,10,11 i wtedy można gdybać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach