lykaw4
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O lykaw4
- Urodziny 18.10.1991
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Ostrów Wielkopolski
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
-
Rok produkcji
2007
Ostatnie wizyty
355 wyświetleń profilu
-
Passat b6 1.9 tdi 105 KM (zrobiony na 140KM) Stary post ale może jest jakieś wyjaśnienie. Otóż mam podobny problem. Turbinka wyczyszczona, egr sprawny... Wszystko ładnie przyspiesza ale jak dam mu na pierwszym biegu mocno na obroty to nie ma takiego odbicia jak powinien a po wrzucenie biegu drugiego najpierw hamuje silnikiem i po chwili wyrywa go do przodu.. Normalnie gdy na jedynce jadę delikatnie i wrzucam dwujke dojdę do tych 1600 obr to na dwujce odrazu pełna moc i o wiele mocniej wtedy przyspiesza niż na jedynce..
-
Czy nikt nie wie co może być przyczyną tego niedoładowania?
-
Zwracam sie z ogromna prośba o analize logów 1.9tdi b5 3BG AVF
lykaw4 odpowiedział dawidwydra → na temat → Diagnostyka - VAG
Rozwiązałes problem? Mam podobny problem z tym że mi turbo nie doladowuje dużo dłużej... -
lykaw4 obserwuje zawartość → Prośba o Analize Logów
-
Cześć! Często mam problem z brakiem mocy (szczególnie odczuwalne na niskich obrotach gdzie lubi zgasnąć). Brak błędów na silniku. Podejrzewam przepływomierz lub gruszkę albo zmienna geometria (gdy przez wężyk od gruszki turbo wciągałem powietrze ustami jakoś z pomocą dociskania palcem sztangi doszła do góry ale na początku nie opadła płynnie- zawiesiła się a była wymieniana na używaną mimo iż kazałem na nową wymienić) ale wolę się poradzić was. Czy te logi pozwolą na zdiagnozowanie ewentualnych problemów? Jeżeli jest taka potrzeba mogę jutro zrobić na innych kanałach. logi statyczne kanału 003 zrobiłem dwukrotnie z uwagi na fakt, że po robieniu dynamicznych gdy zatrzymałem samochód przepływ powietrza utrzymywał się na zbyt wysokim poziomie i kilka razy tak już zauważyłem ale zawsze lekkie wciśnięcie gazu i wartości spadały do prawidłowych. Dodaje, że obroty silnika zmieniłem z 819 na 890. dynamiczne 011, 003, 008.xls logi dynamiczne 011.xls statyczne 003 po przegazowaniu.xls statyczne 003 przed przegazowaniem.xls
-
No to nagrzebalem.. zobacze w wolnym czasie. Dzieki za odp. milo ze ktos tu zaglada i pomaga ;pozdrawiam
-
Chcialem wlasnie tak zrobic i przez glupote chyba cos ulamalem. Dalem zamkniety obieg i ta klapke pod filtrem recznie chcialem wcisnac na dół i strzelilo cos. Od tej pory klapka bezwladnie opadla na dol i nie reaguje.. Czy ktos mial moze podobna przygode? Co robic?