Kolek Zgłoś #1 Napisano 20 Stycznia 2009 (edytowane) Witam wszystkich, kupiłem pare dni temu passata 1.9 TDI i mam z nim problem a mianowicie wychodzi mi komunikat na wyswietlaczu motorstorg werkstat czy jakos tak i jak czytałem na forum to jest to wina sterownika silnika i dzisiaj z ciekawosci odkreciłem plastikowa puszke na podszybiu i podniosłem sterownik silnika i jest pod spodem napisany symbol AVF a jak sie orientuje to jest to sterownik od silnika 130km a u mnie jest silnik AJM chyba po jak kupowałem to powiedział ze tam był silnik wymieniany i teraz nie wiem czego to wina. Licze na wasza pomoc . Z gory dzieki. Pozdrawaiam Zapomniałem dodać. Po właczeniu silnika przez jakies 10-15sek chodzi ABS ESP a pozniej brak. Co moze być przyczyna Edytowane 20 Stycznia 2009 przez Kolek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #2 Napisano 20 Stycznia 2009 podepnij vaga, nie czepiaj się ECU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolek Zgłoś #3 Napisano 20 Stycznia 2009 Podpinałem pod vaga wychodza błedy na cylindrach 2 i 3 bład ABS brak napięcia i sa jakies błedy od sterownika can Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #4 Napisano 20 Stycznia 2009 Podpinałem pod vaga wychodza błedy na cylindrach 2 i 3 bład ABS brak napięcia i sa jakies błedy od sterownika can więc trzeba naprawić to, skasować błędy i problemu nie będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lazym Zgłoś #5 Napisano 20 Stycznia 2009 Podpinałem pod vaga wychodza błedy na cylindrach 2 i 3 bład ABS brak napięcia i sa jakies błedy od sterownika can daj znac jak Ci sie bedzie problem z abs powtarzal, ja wymienialem nawet pompe i nie pomoglo a wada byl zkorodowany bezpiecznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolek Zgłoś #6 Napisano 20 Stycznia 2009 Wiesz kolego gdybym tylko wiedzial co trzeba naprawic to bym tematu nie zakladal. A z abs i esp mam caly czas problem przez pierwsze pare sekund od odpalenia chodzi i zaraz sie wylacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #7 Napisano 20 Stycznia 2009 Podmień wyłącznik stopu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolek Zgłoś #8 Napisano 21 Stycznia 2009 A mozesz powiedzieć ktory to bezpiecznik i gdzie on sie znajduje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zagajnik Zgłoś #9 Napisano 21 Stycznia 2009 A mozesz powiedzieć ktory to bezpiecznik i gdzie on sie znajduje ? Kolego, spróbuj najpierw po kolei, po jednym wyciągać wszystkie bezpieczniki, przecierać szorstką szmatką i wsadzać w te same gniazda: 1/ sprawdzisz od razu ich stan, 2/ przeczyścisz ewentualnie styki. Co się tyczy wyłącznika światła stop to wrzuć hasło w szukajkę, jest wiele tematów z tym związanych, a kto wie, może problem abs i esp u Ciebie jest właśnie w tym wyłączniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #10 Napisano 21 Stycznia 2009 Wiesz kolego gdybym tylko wiedzial co trzeba naprawic to bym tematu nie zakladal. A z abs i esp mam caly czas problem przez pierwsze pare sekund od odpalenia chodzi i zaraz sie wylacza. no to może napiszesz jakie to były błędy ? to, ze błedy na cylindrach 2 i 3 nic mi nie mówi tak samo z abs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolek Zgłoś #11 Napisano 21 Stycznia 2009 Mi juz brak słow jutro samochod idzie na warsztat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogalik17 Zgłoś #12 Napisano 21 Stycznia 2009 U mnie dzisiaj pojawily sie dokladnie takie same objawy, komunikat motorstorg werkstat migajaca kontrolka od swiec zarowych nie dziala abs i esp. Wszystkie te objawy pojawiaja sie dopiero po chwili dodam jeszcze ze wymienialem dzisiaj zarowke w tylnej lampie, moze zrobilem jakies zwarcie ?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolek Zgłoś #13 Napisano 7 Lutego 2009 Prosze o to sa błędy z vaga. Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 CE Component: 1,9l R4 EDC G100AG 1041 Coding: 00001 Shop #: WSC 00012 3 Faults Found: 00000 - End of Output 35-00 - - 17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded P1264 - 35-10 - - - Intermittent 17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded P1267 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 927 156 CB Component: AG5 01V 1.9l-PD RdW 2728 Coding: 00103 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-00 - - Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 389 D Component: ABS/ESP front D26 Coding: 04257 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-00 - - Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 B Component: CLIMATRONIC V 1.0.0 Coding: 05000 Shop #: WSC 05311 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00005 Shop #: WSC 68748 1 Fault Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - Samochod wrocił od mechanika i powiedział ze nie wie co to i teraz licze na wasza pomoc dodam ze tu był silnik wymieniany i oznakowanie na pokrywie rozrzadu AVF i nie mam pojecia co moze byc a i dodam jeszcze ze nie pali sie kontrola ABS i ESP i tez nie chodza, kontrolka swiec zarowych tez wogole sie nie zapala nawet przy porannym odpalaniu auta. Z gory dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #14 Napisano 8 Lutego 2009 Wygląda że swap na AVF nie wyszedł za dobrze. Osprzęt z AJM pewnie trochę się różni. Co do pompy ABS to nawet w tych samych rocznikach były różne i przy wymianie trzeba szukać identycznej żeby nie było problemu z połączeniem komputera.. Niech inni się wypowiedzą ale moim zdaniem żeby to zagrało wszystko to trzeba włożyć silnik i sterownik AJM, bo "drutować" całą instalacje przy tylu błędach to nie będzie prosta sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolek Zgłoś #15 Napisano 8 Lutego 2009 Ale to dlaczego po odpaleniu przez jakies 10-15 sek chodzi ABS i ESP? Dopuki na kompie nie pojawia się napisy "motorstorg werkstat" i "ABS fehler" czy jakos tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #16 Napisano 8 Lutego 2009 mialem podobne problemy i okazalo sie ze przyczepa podtopila mi włoncznik stopu wymienilem go i skasowalem błendy i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #17 Napisano 8 Lutego 2009 Ale to dlaczego po odpaleniu przez jakies 10-15 sek chodzi ABS i ESP? Dopuki na kompie nie pojawia się napisy "motorstorg werkstat" i "ABS fehler" czy jakos tak. a z kąd wiesz że chodzi? zdążysz odpalić rozpędzić się i zachamować przez 15 s? Pompa robi sobie samo test po odpaleniu niezależnie od głównego komputera.. może o to ci chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolek Zgłoś #18 Napisano 8 Lutego 2009 Jak były oblodzone parkingi na marketach to stawałem gasiłem silnik i odpalałem i gazu i nagle na hamulec i czuć ja pulsuje pedał hamulca i nie blokuje kół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #19 Napisano 8 Lutego 2009 Jak były oblodzone parkingi na marketach to stawałem gasiłem silnik i odpalałem i gazu i nagle na hamulec i czuć ja pulsuje pedał hamulca i nie blokuje kół. To oznacza tylko ze pompa sprawna a problem jest w połączeniu z jednostką centralną, mniej więcej te 15 s trwa test systemu i kończy się błędem. Jak poczytasz forum to będziesz wiedział ze kilka osób które wymieniało pompy ABS musiało szukać identycznych jak te co wyjęli bo nawet wyciągnięte z takich samych wersji silnikowych nie chciały chodzić bo był różne wersje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolek Zgłoś #20 Napisano 8 Lutego 2009 A powiedzcie mi bo nie bardzo mi sie usmiecha szukac tego i mysle zeby jeszcze raz przełozyc silnik tylko ze sprawdzonego zrodła i wszystkimi pompkami sterownikami silnika itd czy zda to egzamin i wszystko bedzie ok? a głownie chodzi mi o silniki z anglików? ---------- Post added at 22:23 ---------- Previous post was at 20:37 ---------- a jeszcze do co wymiany silnika to ja mam automat z tiptoronikiem i powiedzcie mi czy bedzie jakas roznica ja wezme silnik co miał manualna skrzynie czy nie bedzie jakis problemów z kompem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach