Gość CeeKey Zgłoś #1 Napisano 18 Stycznia 2009 Witam Właśnie chciałem wyruszyć swoim passatem na przejażdżke, wsiadam a tu sprzegło wpada w podłogę i odbija po paru sekundach. Dodatkowo od paru dni świeci mi kontrolka od ręcznego. Czy sprzęgło jest zasilane płynem z tego samego układu co hamulce? Czy to może być wina niskiego stanu płynu? W zbioniczku jest około połowy płynu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
claxon Zgłoś #2 Napisano 18 Stycznia 2009 koncza sie klocki albo zacial sie wylacznik hamulca recznego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #3 Napisano 18 Stycznia 2009 Może to być niski poziom płynu, sprzęgło jest sterowane hydraulicznie. Nie ma czegoś takiego jak kontrolka zużytych klocków. Sprawdź siłownik sprzęgła, będziesz go widział jak podniesiesz machę, możliwe że puszcza gdzieś płyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ryszardtrzeci3 Zgłoś #4 Napisano 18 Stycznia 2009 Sprzęgło jest hydrauliczne i jest zasilane płynem z pompy hamulcowej.Chba zabrakło Ci płynu w układzie więc musisz go odpowietrzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
claxon Zgłoś #5 Napisano 18 Stycznia 2009 U mnie jest cos takiego mialem taka sytuacje i po wymianie klockow przestala swiecic kontrolka hamulca recznego.Na klockach z przodu ida przewody jezeli klocki sa zbyt cienkie koncowka przewodu styka sie z tarcza ham.i idzie sygnal na diode. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość CeeKey Zgłoś #6 Napisano 18 Stycznia 2009 no to ładnie, jeździłem tak parę dni Saint, nie zauważyłem żadnego wycieku A wie ktoś jaki płyn tam powinien być? DOT-3? Dot-4? bo przyznaję, że nie mam pojęcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #7 Napisano 18 Stycznia 2009 Literatura podaje DOT3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ryszardtrzeci3 Zgłoś #8 Napisano 18 Stycznia 2009 W zbiorniku płynu hamulcowego jest czujnik poziomu oraz wyłącznik przy hamulcu ręcznym które powodują zaświecenie diody. --- scalone --- DOT3 to tosamo co R3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #9 Napisano 18 Stycznia 2009 Zalej dot4 lub dot 5.1 a co do klocków z czujnikiem zużycia w pasku takie nie występowały ( B3/4 ) Możesz pstryknąć fotkę tych klocków a w szczególności gdzie ten kabelek jest podpiety. Nie mylisz przypadkiem z czujnikiem ABS ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aardvark Zgłoś #10 Napisano 18 Stycznia 2009 CeeKey to nie takie proste. Jeśli jest płyn w zbiorniczku, nawet poniżej minimum, to obwód sprzęgła nie powinien być zapowietrzony, chyba, że jest tak, jak pisze The_Saint. R-3 to można sobie nalać do malczaka. Do obwodów z hamplami tarczowymi stosuje się Dot-4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #11 Napisano 18 Stycznia 2009 kuczlaw chyba jednak występowały, bo przy ostaniej wymianie klocków w sklepie dali mi takie z czujnikami zużycia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aardvark Zgłoś #12 Napisano 18 Stycznia 2009 Zalej dot4 lub dot 5.1 a co do klocków z czujnikiem zużycia w pasku takie nie występowały ( B3/4 ) Możesz pstryknąć fotkę tych klocków a w szczególności gdzie ten kabelek jest podpiety. Nie mylisz przypadkiem z czujnikiem ABS ? kuczlaw w niektórych wersjach były, ale tylko przy zaciskach Girling/ Lucas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edwardo Zgłoś #13 Napisano 18 Stycznia 2009 Jeżeli chodzi o zapadające się sprzęgło to ten problem u mnie też wystąpił jak mój drugi pasio stał dwa tygodnie nieodpalany na dworze w te wielkie mrozy .Po kilku naciśnięciach sprzęgła problem ustąpił samoczynnie i teraz jest ok . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #14 Napisano 18 Stycznia 2009 w niektórych wersjach były, ale tylko przy zaciskach Girling/ Lucas Człowiek całe życie się uczy bo przy ostaniej wymianie klocków w sklepie dali mi takie z czujnikami zużycia. Z tym się zgodzę ale zauważ że klocki o takim samym wymiarze występowały tez w innych autkach i tam mogły być z czujnikami i oczywiście mogły pasować do passata. Ale i tak chętnie bym zobaczyłbym fotkę jak to rozwiązali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość CeeKey Zgłoś #15 Napisano 18 Stycznia 2009 moj passek jezdzi co dziennie, wiec nic nie zamarazło. Jutro i tak wstawiam autko do warsztatu na wymiane łożyska, wymianę nagrzewnicy, to majstry zobaczą dokładnie o co biega Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aardvark Zgłoś #16 Napisano 18 Stycznia 2009 Kurde, panowie, zastanawiam się czy to nie są pierwsze objawy "puszczającej" pompy sprzęgłowej (oczywiście mogę się mylić) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszek Zgłoś #17 Napisano 18 Stycznia 2009 masz rację.sprzęgło jest zasilane płynem hamulcowym.mam paska 1.9 130km i miesiąc temu miałem ten sam przypadek.sprawdz wysprzęglik-mechanik go znajdzie,mój pękł i pedał wpadł w podłogę.miałem jeszcze problemy z pompką przy pedale sprzęgła-tam też warto zaglądnąć.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
claxon Zgłoś #18 Napisano 18 Stycznia 2009 Kuczlaw jak tylko znajde chwile czasu do poswiece sie i zrobie te fotki z kablami przy klockach hamulcowych jak to jest rozwiazane ale wiem ze tak jest bo mechanik zmienial klocki i cos spisywal z zaciskow.Pogadam jeszcze znim jak to jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach