oslo Zgłoś #1 Napisano 13 Stycznia 2009 Zabrałem się za zmianę podświetlenia w moim pasku . zegary zrobione ( ale jeszcze do porrawki ) przełączniki od szyb też zmienione z zielonych na czerwony , ale ... przełączniki np od podgrzewania tylnej szyby , od halogenów i od świateł świecą na biało ( powiiny ) chcę je wymienić na .. włkaśnie czerwone i teraz mam pytanko : Czy ktoś rozbierał takie przełączniki w B3 i całkiem przypadkiem ma może pare fotek albo napisze mi jak to jest zronbione ?? Niebawem wstawie zdjęcia tego jak mnie to wyszło , ale chce już mieć wsio gotowe , a nie tak że zegary czerwone , przełączniki zielone a zapalniczka biala . proszę o pomoc , dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 13 Stycznia 2009 bardzo łatwo się rozbiera... z tyłu wyłącznika masz dobrze widoczne zaczepy (4 lub 6 na wyłącznik). Podważyć nożem po kolei jednocześnie ciągnąc za blaszki złącza do góry. Uwaga - wyłączniki rozbierać powoli, w pozycji PIONOWEJ konektorami do góry - unikniesz wtedy wypadnięcia ze środka zwory ze sprężynkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emcom Zgłoś #3 Napisano 13 Stycznia 2009 Miałem właśnie pytać o podobny temat, tyle że w B4 - chodzi mi o to, czy w B4 w podświetleniu włącznika ogrzewania tylniej szyby był w oryginale LED czy żarówka ? Podobnie z włącznikiem świateł - widzę że podświetlanie jest tam również dla samego "kręconego" włącznika - czy w samym włączniku też był LED czy żarówka ? Mam wrażenie że poprzedni właściciel jakoś to przerabiał, i chciałbym dojść do ładu jako - takiego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #4 Napisano 13 Stycznia 2009 wszedzie tam siedza zarowki, w tym aucie nie bylo zadnej diody - no moze w regulatorze napiecia ale nie swiecaca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emcom Zgłoś #5 Napisano 13 Stycznia 2009 wszedzie tam siedza zarowki, w tym aucie nie bylo zadnej diody - no moze w regulatorze napiecia ale nie swiecaca ... i w desce ale tam już świecące Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oslo Zgłoś #6 Napisano 13 Stycznia 2009 (edytowane) 2 godziny męczyłem się z przyciskami od szyb bo tam trzeba wlutować diody z 4 milimetrowymi nóżkami , masakra , ale efekt jest super , jeszcze tylko deska i panel nawiewu no i przełączniki świateł itp . A mam pytanie o zegary . Przerobiłem w desce tak , że diody dałem od zewnętrznej strony w obudowie takiej żarówkowej , ale dioda świeci wiadomo kierunkowo i te czerwone zegary to tak tylko w nocy widać super . w zegarach jest taka folia która odpowiada za świecenie na zielono , a jakby dał takie przezrocze od takich lamp kolorowych jakie są na scenie ??? dało by to rade ?? i nieco mocniejsza żaróweczkę ?? P.S . widzę że nie mnie tylko denerwuje podświetlanie żywcem z 20 letniego poloneza Edytowane 12 Lutego 2013 przez rainman777 Pisownia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #7 Napisano 13 Stycznia 2009 mysle ze akurat filtr to by pasowal idealnie, bo ciezko znalezc jakas odpowiednio przeswitujaca folie, ja tam mam wlozona katode UV - Grzesiu mi zainstalowal no i zegarki forumowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kapitan Bomba Zgłoś #8 Napisano 15 Kwietnia 2014 Przepraszam za odkop tematu, ale mam pytanko - jak rozebrać pokrętło regulacji wysokości świateł w B3 ? O ile wszystkie podświetlenia udało mi się ogarnąć, że działają o tyle tego jeszcze nie zrobiłem bo nie wiem jak to pokrętło rozebrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #9 Napisano 16 Kwietnia 2014 Od przodu. Ściągasz tą przednią ramkę i powinno wyjść pokrętło. Tylko dobrze patrz jak będziesz rozbierał bo składanie do najłatwiejszych nie należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #10 Napisano 16 Kwietnia 2014 jak rozebrać pokrętło regulacji wysokości świateł w B3 ? Ostrożnie i z głową. Też myślałem że nie da rady ale jednak sie udało. W każdym bądź razie łatwo nie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kapitan Bomba Zgłoś #11 Napisano 19 Kwietnia 2014 Udało się, niestety chyba są 2 wersje tych regulatorów, bo to co opisał Qdlik niestety u mnie się nie sprawdziło Owszem przód trzeba zdemontować, ale aby rozebrać przełącznik trzeba jeszcze rozwiercić ostrożnie 3 nity, wtedy dopiero da się go otworzyć i naprawić podświetlenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #12 Napisano 20 Kwietnia 2014 U mnie żadnych nitów nie było... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kapitan Bomba Zgłoś #13 Napisano 26 Kwietnia 2014 Tak więc na 100% są 2 wersje tego regulatora. Tak samo jak w Audi 80 przyciski w konsoli środkowej produkowały 2 firmy tak samo może być i w Passacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach