PrZeMoL Zgłoś #1 Napisano 6 Stycznia 2009 http://moto.onet.pl/1525462,4191,artykul.html poczytajcie sobie a ja ide odsniezac mojego porche passata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #2 Napisano 6 Stycznia 2009 Może wprowadzą tylny napęd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszczu1991 Zgłoś #3 Napisano 6 Stycznia 2009 Może wprowadzą tylny napęd i silnik w bagażniku:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kapuch Zgłoś #4 Napisano 7 Stycznia 2009 zapowiada sie ciekawie, aczkolwiek watpie ze nowa władza VW bedzie aż tak bardzo modernizować samochody. nie spodziewałbym się tylniego napedu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DAN82 Zgłoś #5 Napisano 7 Stycznia 2009 Volkswagena pozwoli Porsche na kontrolę marki Scania, której 69 proc. akcji jest w rękach Volkswagena moze z samym VW nie beda zadzierac i za TIRowki sie wezma.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #6 Napisano 8 Stycznia 2009 Może wprowadzą tylny napęd Lepiej nieee. Przecież gdybym chciał tylnonapędówkę to bym se fundną Mesia albo BMW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasker Zgłoś #7 Napisano 8 Stycznia 2009 miszczu1991 i silnik w bagażniku Tam bedzie drugi zapasowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #8 Napisano 8 Stycznia 2009 (edytowane) przecież to jakaś ściema jest przecież do koncernu volkswagena należy volkswagen, audi, skoda, seat, lamborghini, bentley, bugatti, man chyba nawet scania i ... porsche wszystkie te przejęcia dzieją się wewnątrz koncernu i służą dorabianiu na spekulacji akcjami lub innymi operacjami finansowymi poczytajcie: http://wyborcza.pl/1,76842,5864292,Porsche_rozjezdza_niemiecka_gielde__Analitycy__Zrobilismy.html http://manager.money.pl/news/artykul/ekstremalny;wzrost;akcji;volkswagena,33,0,381473.html http://news.money.pl/artykul/volkswagen;moze;lyknac;scanie,15,0,349455.html http://manager.money.pl/news/artykul/porsche;sie;nie;spieszy;z;przejeciem;volkswagena,232,0,403944.html http://news.money.pl/artykul/porsche;juz;ma;wiekszosc;w;vw,58,0,412986.html http://www.flota.com.pl/cms/?id=14791 http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,5898131,Menedzer_VW_zarobil_ponad_1_mln_euro_na_akcjach_koncernu.html http://www.platforma.org/forum/index.php?showtopic=19455 szczególnie to: http://www.autoflesz.pl/artykuly/2633,Jak_zarobic_duze_pieniadze_nie_sprzedajac_samochodow.html fragment: Niektóre firmy motoryzacyjne jak GM, Ford, Chrysler liczą straty. Podejmowane działania naprawcze i nowy model zarządzania nie przynosi spodziewanych efektów. Wirus finansowej machiny jest dla nich nie od pokonania. Tymczasem inne, jak Porsche, zarabiaja miliardy euro na trafionych operacjach finansowych. Czy zgodnych z zasadami fair play? O tym już za chwilę.(...) Niespodziewany wzrost kursu akcji Volkswagena dotknął nie tylko drobnych graczy giełdowych, ale fundusze indeksowe. Właśnie one stawiały na spadek ich wartości. Tymczasem te ostatnie były zmuszone do obligatoryjnego skupowania akcji Volkswagena po absurdalnie wyśrubowanych cenach. To wreszcie wywołało reakcję ze strony BaFin, Niemieckiej Giełdy i Nadzoru Finansowego. Analitycy obwiniają BaFin o ciche przyzwolenie dla księgowych Porsche na wykorzystanie korzystnych opcji do stworzenia dominującego udziału w aktywach Volkswagena. to nie takie kolorowe wszystko jak by się wydawało zaraz się okaże, że w volkswagenie znajdą się jeszcze mądrzejsze głowy i odzyskają kontrolę nad większościowym pakietem akcji VW i łykną porsche nic nie jest niemożliwe ps: taka ciekawostka z rynku lokalnego. w Polsce był podobny przypadek z Wólczanką, która wrogo przejęła W. Kruka. Kruk sprzedał swoje akcje, zgadał się z właścicielem luksusowych delikatesów Alma i... przejęli Wólczankę razem chodzi o to, kto jest sprytniejszy http://e-prawnik.pl/przeglad-prasy/kruk-przejmuje-vistule- http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36037,5366552,Kruk_kontratakuje.html także to wszystko gra pozorów i sprytu Edytowane 8 Stycznia 2009 przez jedrus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #9 Napisano 9 Stycznia 2009 ps: taka ciekawostka z rynku lokalnego. w Polsce był podobny przypadek z Wólczanką, która wrogo przejęła W. Kruka. Kruk sprzedał swoje akcje, zgadał się z właścicielem luksusowych delikatesów Alma i... przejęli Wólczankę razem Z Wólczanką to była trochę inna opcja niż ta z porsche i vw. Ale słusznie zauważyłes, że vw i porshe, to praktycznie jedna marka, wraz z podmiotami vw czyli audi, seat, bentley i reszta... I takie manipulacje, to tylko, sprytne zagrania mądrych księgowych tych firm. Na nas jako klijentach kupujących samochody nie ma to żadnego znaczenia, bo nic to nie wniesie do kształtu i formy produkcji. Ot takie zarabianie na boku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #10 Napisano 9 Stycznia 2009 Z Wólczanką to była trochę inna opcja niż ta z porsche i vw. no inna ale podałem jako ciekawostkę Ale słusznie zauważyłes, że vw i porshe, to praktycznie jedna marka, wraz z podmiotami vw czyli audi, seat, bentley i reszta...I takie manipulacje, to tylko, sprytne zagrania mądrych księgowych tych firm. Na nas jako klijentach kupujących samochody nie ma to żadnego znaczenia, bo nic to nie wniesie do kształtu i formy produkcji. Ot takie zarabianie na boku. oo właśnie to nie ma się czym emocjonować, dziennikarze jak zwykle zrobili sensację z niczego nie wyjasniając przyczyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #11 Napisano 10 Stycznia 2009 Lepiej nieee. Przecież gdybym chciał tylnonapędówkę to bym se fundną Mesia albo BMW. Dlaczego nie miałbym wybrać VW spośród marek które wymieniłeś skoro miałby tylny napęd? A tak pozostaje wybrać VW Typ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
automaniak Zgłoś #12 Napisano 10 Stycznia 2009 Ja to bym się zmartwił jakby VW przejął koncern TATA MOTORS... I nie wyobrażam sobie,że mógłbym mieć w B6 jeszcze gorsze plastki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #13 Napisano 11 Stycznia 2009 Ja to bym się zmartwił jakby VW przejął koncern TATA MOTORS...I nie wyobrażam sobie,że mógłbym mieć w B6 jeszcze gorsze plastki... Teraz wszystko możliwe, tylko cięcia kosztów i oszczędności więc wszystko możliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #14 Napisano 12 Stycznia 2009 a jednak VW będzie miał tylni napęd http://www.vwgolf.pl/?p=910#more-910 , ciekawe czy za sprawą porsche Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vivi Zgłoś #15 Napisano 13 Stycznia 2009 Ja to bym się zmartwił jakby VW przejął koncern TATA MOTORS...I nie wyobrażam sobie,że mógłbym mieć w B6 jeszcze gorsze plastki... No to mogłoby być najgorsze możliwe rozwiązanie, chodź wątpię by Niemcy na coś takiego poszło. Wystarczy spojrzeć co TATA zrobiła z nowym Jaguarem. Wygląda prawie jak nowe mondeo i sprzedaje się tragicznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Owieczka Zgłoś #16 Napisano 14 Stycznia 2009 i filmik:) http://www.mototube.pl/film/1763/vw-bluesport-roadster-concept/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trynity Zgłoś #17 Napisano 19 Stycznia 2009 ja tez mam cos na ten temat http://freedom-fighter.blog.onet.pl/2,ID346405972,index.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Locus Zgłoś #18 Napisano 29 Maja 2009 Chęci mieli wielkie , ale co z tego wyszło ........ http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/news/porsche-w-tarapatach,1314287,320#skipAdnews Porsche w tarapatach Czarne chmury nad Porsche /AFP Czwartek, 28 maja (12:37) Przez długi czas wydawało się, że kryzys finansowy nie dotyka Porsche. Niemiecki producent samochodów sportowych powoli, ale konsekwentnie zmierzał do przejęcia takiego giganta motoryzacyjnego, jak Volkswagen. W końcu bańka jednak pękła. Najpierw Porsche poinformowało, że przestaje skupować akcje VW i poprzestaje na pakiecie 51 procent, gdy wcześniej informowano, że zaangażowanie sięgnie poziomu 75 procent. Następnie okazało się, że nie będzie fuzji Porsche i Volkswagena. A kilka dni temu wyszło na jaw, że Porsche... musiało pożyczyć od VW 700 mln euro! Co więcej, niemiecka prasa poinformowała, że to nie koniec potrzeb finansowych firmy ze Stuttgartu. By zachować płynność finansową Porsche potrzebuje kolejnej pożyczki, tym razem w wysokości 2,5 mld euro! Całkowity dług Porsche wynosi ponad 9 mld euro i paradoksalnie powstał on głównie z powodu zaciągnięcia kredytu potrzebnego na przejęcie Volkswagena. Obecnie Niemcy żyją głównie sprawą Opla, kto wie jednak jaki temat zdominuje media już wkrótce. Czy nie będzie to ewentualne bankructwo Porsche? źródło informacji: INTERIA.PL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Urban Zgłoś #19 Napisano 3 Czerwca 2009 (edytowane) hehe może będzie silnik boxera Edytowane 5 Czerwca 2009 przez Urban Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Locus Zgłoś #20 Napisano 29 Lipca 2009 Tak sobie gdybałem w maju , a teraz faktycznie VW przejmie Porsche, a nie odwrotnie Postanowione, Porsche i Volkswagen razem!Odchodzi prezes Porsche, a to otwiera drogę do ... PAP | 2009-07-23 (10:37) Dotychczasowy prezes producenta samochodów sportowych Porsche Wendelin Wiedeking rozstaje się z koncernem. Decyzja, która zapadła na posiedzeniu rady nadzorczej w nocy ze środy na czwartek, otwiera drogę do fuzji zadłużonej spółki z koncernem motoryzacyjnym Volkswagen. Nowym prezesem będzie dotychczasowy członek zarządu ds. produkcji Michael Macht. Jak poinformowano w komunikacie rady nadzorczej, Wiedeking, który stał na czele Porsche od 1993 r., opuszcza stanowisko "ze skutkiem natychmiastowym". Ma również złożyć mandaty członka rady nadzorczej w koncernie Volkswagen i spółce Audi. Otrzyma odprawę w wys. 50 mln euro, z czego połowa zostanie przekazana fundacji społecznej. Z koncernem rozstaje się również członek zarządu ds. finansów Holger Haerter. Obaj oświadczyli, że czyniąc ten krok, chcą "przyczynić się do załagodzenia sytuacji" w firmie, w której przez minione miesiące toczyła się zacięta walka o władzę pomiędzy prezesem Wiedekingiem a długoletnim szefem Volkswagena i największym udziałowcem Porsche Ferdinandem Piechem. Według niemieckich komentatorów po odejściu Wiedekinga można uznać za pewne, że Volkswagen stopniowo przejmie Porsche, który zostanie włączony do koncernu z Wolfsburga jako jego dziesiąta marka; za planem tym stoi Piech, wnuk Ferdinanda Porsche. Jeszcze na początku roku to Porsche dążył do wchłonięcia Volkswagena, przejmując 51 proc. udziałów w tym koncernie. Jednak w wyniku tego zakupu spółka ze Stuttgartu zadłużyła się na ok. 10 mld euro. Na nocnym posiedzeniu rady nadzorczej postanowiono, że dług zostanie ograniczony w drodze podwyższenia kapitału spółki o co najmniej pięć miliardów euro oraz wejście zewnętrznego inwestora, którym będzie emirat Kataru. W czwartek po południu zbiera się rada nadzorcza Volkswagena. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach