Łysy Zgłoś #61 Napisano 21 Stycznia 2009 wogule nie dziala zatarte jest.mi przez to zerwalo dwie sruby w napinaczu A mówiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #62 Napisano 21 Stycznia 2009 Właśnie nie wiadomo a powiec czy tak samo wyglądała u ciebie ta rolka jak wyciągnełeś alternatorzerknij tutaj: www.renntech.org/forums/index.php?act=attach&type=post&id=14007 Na tym zdjęciu rolka alternatora jest bez sprzęgła, na sztywno z wałkiem alternatora. Czy tak jest w oryginale dla tego silnika - nie wiem, musiałby się ktoś wypowiedzieć, kto ma taki sam silnik, lub sprawdzić w etce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekk1980 Zgłoś #63 Napisano 21 Stycznia 2009 Właśnie nie wiadomo a powiec czy tak samo wyglądała u ciebie ta rolka jak wyciągnełeś alternatorzerknij tutaj: www.renntech.org/forums/index.php?act=attach&type=post&id=14007 u mnie jest inna rolka ,taka z klapka z przodu i zeby odkrecic to trzeba najpierw sciagnac klapke.tych rolek z sprzeglem jest podobno z 10 rodzai tak mi elektryk powiedzial co mi alternator naprawial. musisz do fachowca podjechac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kamilw217 Zgłoś #64 Napisano 24 Stycznia 2009 Koledzy ma pytanie cho chcem wymienic ten samonapinacz ale nie mogę odkręcic wiskozy proszę o rade i jaki jest tam gwint ( prawy czy lewy) /?????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #65 Napisano 11 Marca 2010 odświeżże trochę temat,: dziś podczas porannego odpalania auta, przy dolewaniu płynu do sprysków zauważyłem a raczej moją uwagę zwrócił drgający/pracujący napinacz paska wielorowkowego (alternatora) na wolnych obrotach silnika, dodam że rozrząd był wymieniany ze wszystkimi napinaczami i paskami osprzętu jakieś 3000km temu. Sam napinacz jest firmy INA. Zamknąłem maskę i pojechałem do pracy 40km, pod pracą znowu otworzyłem maskę bo nie dawało mi to spokoju całą drogę i o dziwo napinacz już nie drgał, wszystko chodziło płynnie. Teraz nie wiem czy przyczyną drgań jest padające sprzegiełko alternatora? Dodał że dziwne odgłosy nie dochodzą z okolic tegoż sprzęgła. Nie chcę aby przez to sprzęgło padł ten napinacz. Sam napinacz jakieś 1mc temu kosztował mnie 380zł. Passat ma nalatane 195tys km i na pewno te sprzęgieł ko nie było wymieniane. Czy u was tez przy porannym odpaleniu drga ten napinacz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachim8584 Zgłoś #66 Napisano 12 Marca 2010 Kolego Maxdax nie ma się co przejmować u mnie też delikatnie drga i nic się z nim nie dzieje. Dodam że zauważyłem to jakieś 50tys kilometrów wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #67 Napisano 12 Marca 2010 Kolego Maxdax nie ma się co przejmować u mnie też delikatnie drga i nic się z nim nie dzieje. Dodam że zauważyłem to jakieś 50tys kilometrów wcześniej. OK, dzięki uspokoiłeś mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #68 Napisano 12 Marca 2010 Kolego a moze sprawdz jeszcze czy drga pod obciążeniem: włączone światła, ogrzewanie itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #69 Napisano 12 Marca 2010 Kolego a moze sprawdz jeszcze czy drga pod obciążeniem: włączone światła, ogrzewanie itd po włączeniu wszystkich odbiorników, napinacz leciutko drga/pracuje = czyli niczym się nie przejmować - ogólnie żadnych niepokojących dźwięków ze sprzęgła nie słychać. Napinacz stoi prosto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach