Skocz do zawartości

rumpelek

  • Liczba zawartości

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rumpelek

  • Urodziny 08.11.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No to kolego nie mam pojęcia... I przepraszam, że nie mogę pomóc ale wole taki stan niewiedzy bo zawsze jak się na forum coś naczytam, to tydzień później mam takie objawy u siebie hehhee... przesadzam może trochę, ale często tak miałem... ja nie chcę być mechanikiem tylko zadowolonym użytkownikiem nie psującego się passata
  2. przedewszystkim... przeczyszczenie listwy... co rozumiesz pod tym pojęciem ? ja rozebrałem wszystkie 4 wtyczki i podoginałem złącza. tak by sztywniej siedziały w gnieździe pompowtrysku. od tego czasu 10 tyś. km i spokój.
  3. Panowie, przeczytałem cały wątek i aż mnie #(*&$&^% strzelała... Temat oczywisty a rozmawiamy o pierdołach, tj. module komfortu... to powinien być oddzielny temat, a nie 70% tematu poświęconego automtycznie podnoszonej klapie bagażnika w sedanie... Ok. Wracając do tematu, zrobił to ktoś ? zna numery części? znak koszt? może nagrać filmik komóreczką? zrobić manuala do warsztatu?
  4. Hmm... No ja chyba mogę potwierdzić diagnozę... od miesiąca mam podobny temat na forum "szarpanie silnika"... miałem podobnie, u mnie szarpał jak przyspieszałem i to tylko przy tak 120 km/h i więcej... na niższych biegach było ok. Wymieniłem filtr paliwa dalej to samo... wczoraj doszło sporo nowych objawów jeden taki, że zaczął czarpać także przy jednostajnej jeździe tak przy 120 km/h czego wcześniej nie było... no i po 20 km... kontrolka od ESP i ABS czyli pompowtryskiwacze... zaczał chodzic na 3 gary... zgasiłem zapaliłem od nowa no i chodzi na 4 gary ale kontroli sie mu świecą... Ponad rok temu miałem identylko problemy i po poruszaniu wtykami pod pokrywą zaworów (zdjęcie i założenie to około 10 min.. - do takiej wtedy wprawy doszedłem) było ok... ale na 100 - 300 km... dopiero w wrsztacie jakimś wymienili mi jakaś listwę elektryczną no i rok czasu miałem spokój... Moje pytanie chłopaki, to jaki jest numer tej części ? zamówie w ASO i sam wymienie...
  5. no... to się już chyba dowiedziałem co mu dolega... POMPOWTRYSK... wczoraj w drodze zapaliła się kontrolka od ESP i ABS... no i objaw, który już znam czyli szarpanie non top... WYłączyłem silnik i włączyłem i kontroli się znów zapaliły ale pali normalnie... za chwile idę z laptopem i zobacze co to za błedy.... Może tak jak w zeszłym roku... Listwa elektryczna pod pokrywą zaworów ? Zna ktoś jej numer fabryczny ? zamówie w ASO jeśli to ona...
  6. no... układ nie jest zapowietrzony na 99% bo go nie widze w momencie tych 120 km/h jak gazu dodaje... ale fitr był wymieniany w tygodniu... nadal to samo... co do pompy paliwa to nie wiem jak ją wydostać ze zbiornika... miałem już jedno podejście, ale nie udało mi się (nie chciałem połamać) odłączyć przewodów paliwowych... tam są takie kolanka plastikowe, które za cholere nie wiem jak wydostać....
  7. kolego mielke... a w moim przypadku możesz coś pomóc ?
  8. kolego mam to samo, czy udało Ci się jakoś ten problem rozwiązać ? (nie zmieniając samochodu...
  9. Koledzy pomocy... problem mim wymiany filtra paliwa jest nadal... właśnie rozebrałem bagażnik i dostałem się do pompy paliwa... czy co to tam jest w każdym bądź razie do zbiornika, ale nie mogeę tego wyjąć bo są podłączone przewody paliwowe ? jak je zdjąć, żeby móc wyjąc wszystko i przeczyścić... ?
  10. ehh... u mnie narazie spokój z objawami... może dlatego, że zima i zaspy 2,5 metra... na drodze lód i nie jadę narazie szybciej jak 100 km/h... no ale jak tylko zrobi się cieplej i lużniej na podwórku to z pewnością sprawdzę POLSKIE PALIWA...
  11. hmmm... o filtrze nie pomyślałem bo wymieniałem rok temu po kupnie... Dzięki za info Proszę jeszcze tylko o linka jakiegoś do tematu jak vagiem sprawdzić POMPKI ?
  12. pon-czek trochę offtopic zrobiłeś... my tu o szarpaniu dyskutujemy... Co do mazi... z pewnością sprawdzę jak troszkę mrozik odpuści i stopnieje trochę śniegu, chyba, że szybciej uda mi się wbić do znajomego na garaż... Zatanawiałem się właśnie nad tą pompą tylko właśnie czujność moją uśpił fakt, że na mniejszych biegach nie było z tym problemu najmniejszego... Jeśli to tylko to sitko to mnie pocieszyliście bo przeważnie jak tylko coś jest nie tak z moją pasacinką to zaczyna się od 300zł... ;D ps. Jak sprawdzić jakość pompek pod VAGiem... bo któryś z kolegów pisał, że jakaś ma -27... jak to sprawdzić i gdzie ... ? ps. 2 znajomy ma Audi A4 czy VAG od passata B5FL będzie do niego pasował ? i gdzie znajdę gniazdo w A4 ?
  13. też tak myślę, że to znowu coś z listwą elektryczną... ale wtedy się zaczynało objawiać odrazu na niskich obrotach nawet... nie było reguły... i odrazu były kontroli... pomagało na poczatku zgaszenie silnika i ponowny rozruch... teraz te objawy były cały czas na trasie około 100km... chce wyprzedać a tutaj czkawka... tak się zastanawiam czy przypadkiem któraś pompka za chwilę nie siądzie mechanicznie... bo jakby się działo coś z elektryką... to odrazy były komunikat... Dziwne jest też to, że ostatnie 50km... jechałem cały czas maksymalnie jak nawięcej na szarpiącym silniku... wciąż powyżej 130km/h żeby wkońcu jakiś komunikat się wyświetlił albo żeby zaświeciła się jakaś kontrolka - i NIC... kompletnie... następnego dnia jechałem trasę 20km... ostatnie 10km już na rozgrzanym silniku... gazuje mu i żadnych niepokojących objawów... niby się cieszyć... ale co jak znowu się pojawią... dzisiaj też wszystko ok... ale chce dmuchać na zimnę i za wczasu wsio naprawić zwłaszcza, że za miesiąc lecę na drugi koniec polski...
  14. Witam serdecznie, problem pojawił się dwa dni temu i objawiał się tym, iż na 4 biegu powyżej 3 tyś obrotów silnik szarpał... przerywał... dławił się przez chwile jechał dobrze, a za chwile jakby czkawkę miał... poniżej obrotów wszystko super... mogłem od najniższych obrotów cały czas miec pedał w podłogę i wszystko grało do 3tyś obrotów na 4 biegu i to samo na 5 biegu, tyle, że już przy 2700 obrotów około... na 1-3 biegów przeciągnałem go do 4,5 tyś... i nic się nie działo... - ważne nie zaświeciła się żadna kontrolka od ESP ani inna... - ważne 2 - podpięty do VAG i nie wykazał żadnych błędów... myślicie że to wina paliwa ? Zatankowany na tej stacji co zwykle... W zeszłym roku miałem podobne problemy ale wtedy świeciły dwie kontroli jedna ESP i druga jakaś... i wtedy było to związane z listwą elektryczną od pompowtrysków... na jakiś czas pomagało poruszanie wtyczkami pod pokrywą zaworów... potem została wymieniona ta listwa i rok czasu miałem spokój... do przedwczoraj... z tym, że jak pisałem wyżej... teraz nie było żadnych kontrolek... nie jeden mówił, żebym zmienił autko, ale ja kocham moją pasacinkę i nie chcę jej zmieniać... rozbierałem już ją... wkładałem jej klucze, gdzie wcześniej tylko stwórca w fabryce jej wkładał... łączy mnie z nią więź...
  15. Kolego Cieszymy się z TOBĄ Wielu z nas dzięki temu forum i wiedzy innych użytkowników zaoszczędziło sporo pieniędzy i nerwów! Ja również przyłączam się do podziękowań i przy okazji życzeń świątecznych!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności