Gość kasper Zgłoś #1 Napisano 31 Grudnia 2008 witam mam pytanie czy jest jakas róznica w sprzegle pomiedzy 101 konna wersja a 130 konna wersja 1.9tdi ,dodam jeszcze ze mam skrzynie manual 5 biegowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 31 Grudnia 2008 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek85 Zgłoś #3 Napisano 10 Stycznia 2009 czyli srednica tarczy jest taka sama? chodzi mi o to czy sprzegło z AVB przeniesie tyle samo Nm co sprzegło z AWX AVF, zastanawia mnie to czy moje sprzegło wytrzymało by 160 - 170 KM (tyle co AWX AVF po chipe), po rysunku wnioskuje ze wytrzymałosc sprzegła jest taka sama Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wazel Zgłoś #4 Napisano 11 Stycznia 2009 Witam, Wydaje mi się, że sprzęgło do AVB jest takie samo jak w AWX, AVF ma większą średnicę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcingizan Zgłoś #5 Napisano 13 Grudnia 2009 witajcie, mam passata 1,9 tdi 2002 avb. Pytanie moje jest takie: czy sprzęgło od silnika z oznaczeniem awx będzie pasowało do avb. Chciałem takie zakupić na allegro jedni mówią ze to jest to samo inni że nie. POMOCY bo różnica w cenie jest 300 zł. awx 488 zł avb 780 zł mój mail:[email protected] Z GÓRY DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 13 Grudnia 2009 http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=7357&d=1231659768 ztego wynika ze srednica ta sama ale czy ilosc zabków na walek jest ta sam ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcingizan Zgłoś #7 Napisano 13 Grudnia 2009 ilość ząbków taka sama 23, tylko docisk awx=230mm avb=228mm ---------- Post added at 15:24 ---------- Previous post was at 15:09 ---------- http://forum.vw-passat.pl/attachment...7&d=1231659768 ztego wynika ze srednica ta sama ale czy ilosc zabków na walek jest ta sam ? nie mogę otworzyć tego linka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blysk777 Zgłoś #8 Napisano 3 Stycznia 2010 Podłączam się pod temat.Padło mi sprzęgło w avb po 160 tys(ostatnie 15 tys pewnie mu nie pomogło .Co założyć aby przenieść około 170/380?Podejdzie jednomas od ahu i tarcza od vr? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darius87 Zgłoś #9 Napisano 28 Października 2010 Drodzy koledzy, prosze o rade. Moje sprzeglo bierze zaraz przy samej gorze, nic nie trzesie, slizgania tez nie czuje jezeli rozumiem slizganie (wyje a nie jedzie). Przebieg moj to okolo 200 tys. Pora na wymiane. Czyli jak bierze tak wysoko przy samej koncowce to sie konczy? Dziekuje za zainteresowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #10 Napisano 28 Października 2010 jak bierze przy samej górze a jeszcze się nie ślizga to wymiana zalezy wyłącznie od Ciebie. póki się nie ślizga to nie ma potrzeby wymieniać, choć u mnie była identyczna sytuacja jak u Ciebie i wymieniłem ponieważ w miejskiej jeździe aż bolała noga...nie mogłem zbyt precyzyjnie zapanować nad autem i wymieniłem wszystko. zerknij sobie jak się ma 2-mas przy wymianie zeby dwa razy nie płacić za rozbiórke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #11 Napisano 27 Lutego 2013 Witam Kolegów, Sprzęgło się nie ślizga (tzn jeśli rosną obroty to auto przyspiesza), biegi wchodzą lekko i precyzyjnie. Ogólnie sprzęgło zawsze łapało wysoko (przyjąłem to za standard) Od wczoraj obserwuje pewien problem, parę razy sprzęgło złapało bardzo nisko, na dodatek jakby szarpie samochodem, ciężko płynnie ruszyć. Po nagrzaniu sie wydaje się ze jest w miarę ok. Czego dokładnie może być to objaw? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #12 Napisano 31 Maja 2013 podłącze się do tematu... Czy ktoś już zrobił takiego swap-a, tzn komplet sprzęgło i dwumasa od awx do avb wpierdzielił? pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
razal Zgłoś #13 Napisano 31 Maja 2013 Witam Kolegów, Sprzęgło się nie ślizga (tzn jeśli rosną obroty to auto przyspiesza), biegi wchodzą lekko i precyzyjnie. Ogólnie sprzęgło zawsze łapało wysoko (przyjąłem to za standard) Od wczoraj obserwuje pewien problem, parę razy sprzęgło złapało bardzo nisko, na dodatek jakby szarpie samochodem, ciężko płynnie ruszyć. Po nagrzaniu sie wydaje się ze jest w miarę ok. Czego dokładnie może być to objaw? U mnie było podobnie - przyczyne opisałem tu: http://forum.vw-passat.pl/threads/6774-WYMIANA-POMPY-AVF-JA-JUZ-NIE-MOGE!!! Jeśli chodzi o sprzęgła to polecam katalog on-line SACHS'a fajnie mają to opisane i dokładnie nawet co do numeru VIN. Np. do silnika AJM sprzęgła były dwa, a różniły sie średnicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #14 Napisano 31 Maja 2013 Czy ktoś już zrobił takiego swap-a, tzn komplet sprzęgło i dwumasa od awx do avb wpierdzielił?pzdr ponawiam pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SirMirek Zgłoś #15 Napisano 4 Września 2017 Ja tez ponawiam, czy mozliwy jest montaz do org skrzyni avb calego sprzegla czyli dwumasy, tarczy i docisku od AWX? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #16 Napisano 4 Września 2017 Ja tez ponawiam, czy mozliwy jest montaz do org skrzyni avb calego sprzegla czyli dwumasy, tarczy i docisku od AWX? Przecież to identyczne sprzęgło. :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach