Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Czy w tym aucie jest blokada przed zbyt wysokimi obrotami, tzn. czy powinien odciąć na czerwonym polu obrotomierza?

Wydaje mi się, że nie ma bo raz dokręciłem do 4700-4800rpm. Trochę mnie to dziwi, bo w większości aut jest ten bajer. W dieslu byłby bardzo przydatny kiedy dynamicznie ruszamy z jedynki i bardzo szybko dochodzimy do końca skali.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinno być odcięcie przy ok 5 tysiącach obrotów. Generalnie TDI traci moc powyżej 4 tysięcy i nie ma sensu go dalej kręcić bo mocy drastycznie ubywa, a nie przybywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

troche niedokonca 5k, bo wiekszosc wykresow jakie widzialem tego silnika (2.0) konczy sie na 4500 rpm. Jestes pewien, ze te 4800 nie byla odcinka, a to co zaobserwowales, to tylko wrazenie po szybkim spojrzeniu na obrotomierz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozpędzałem na 4tym biegu, pełny gaz i muszę powiedzieć, że w tym motorku absolutnie nie ma momentu, kiedy odczuwa się spadek mocy. Dokręciłem specjalnie do czerwonego pola, żeby sprawdzić czy odetnie ale nic takiego się nie stało i auto przyśpieszało dalej równomiernie a wskazówka weszła ok 300 obr powyżej maxa. Sam odpuściłem. Może kiedyś wybiorę się z ciekawości zhamować auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie próbował?

Krzywdy to silnkowi nie zrobi pod warunkiem, że jest już ustabilizowany temperaturowo - czyli minimum 20-25minut od startu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ziomek

ja co prawda mam 140 km ale wiele razy do końca go przeciągałem...i jak wchodzi na czerwone pole 5 tys obr. to już nie ciągnie dalej...przetestuj na 2 lub 3 będzie wył i koniec...ale maksymalną ilość km osiąga jakoś przy 4 tys obr( sprawdź na str VW)

i tak rzadkość jest rozpędzać sie w PL w takim tempie...a jak na autostradzie to nie ciągniesz do końca bo po co...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja co prawda mam 140 km

 

a to genialnie....gratulacje.... napewno pomoze to silnikowi w lepszym dotarciu 9a raczej zatarciu) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał ziomek

ja co prawda mam 140 km

 

a to genialnie....gratulacje.... napewno pomoze to silnikowi w lepszym dotarciu 9a raczej zatarciu)

 

pewnie błąd w zapisie jednostek -> chodziło chyba o 140 KM a nie 140 km :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pewnie błąd w zapisie jednostek chodziło chyba o 140 KM a nie 140 km

 

a no chyba ze tak :D ...to wtedy niema problemu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ziomek

chodziło o KonieMechaniczne... a co za różnica małe czy duże:P??

:vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a co za różnica małe czy duże:P??

malymi "km" oznaczamy odleglosc - kilometry... np. 160 tyś. km.

duzymi "KM" oznaczamy moc silnika - Konie Mech. np. 140 KM

 

:):D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

ja swojego paska kupilem w pazdzierniku, 170 KM CR z DSG, niedawno bylem go hamowac w masters tuning w Warszawie i wyszlo 173 KM takze 3 kucyki dostalem gratis. Auto hamowalem przy ok 9000 km przebiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

ja swojego paska kupilem w pazdzierniku, 170 KM CR z DSG, niedawno bylem go hamowac w masters tuning w Warszawie i wyszlo 173 KM takze 3 kucyki dostalem gratis. Auto hamowalem przy ok 9000 km przebiegu

 

niewiem czy dobrze mysle ale to tez chyba zalezy od tego jak silnika jest docierany... ?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zrobilem tak pierwszy 1000 km nie przekraczalem 2500 obr kolejny potem miedzy 1000 - 2000 km nie wiecej niz 3000 km nastepnie 2000 - 3000 km 3500 obr a potem to juz mogl byc max

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja zrobilem tak pierwszy 1000 km nie przekraczalem 2500 obr kolejny potem miedzy 1000 - 2000 km nie wiecej niz 3000 km nastepnie 2000 - 3000 km 3500 obr a potem to juz mogl byc max

 

no to czyli tak jak Pan przykazał :):D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja co prawda mam 140 km ale wiele razy do końca go przeciągałem...i jak wchodzi na czerwone pole 5 tys obr. to już nie ciągnie dalej...przetestuj na 2 lub 3 będzie wył i koniec...ale maksymalną ilość km osiąga jakoś przy 4 tys obr( sprawdź na str VW)

i tak rzadkość jest rozpędzać sie w PL w takim tempie...a jak na autostradzie to nie ciągniesz do końca bo po co...

 

 

Do 5000 RPM trochę się boję bo to już sporo ponad maximum.

Też masz max na 4500?

Do tej pory myślałem, że jeśli w aucie jest odcinka to zawsze działa na początku czerwonego pola (np. BMW). Może się kiedyś odważę ale raczej w lecie, przy wyższych temperaturach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności