Tomek_glw Zgłoś #1 Napisano 19 Grudnia 2008 Witam, Czy w tym aucie jest blokada przed zbyt wysokimi obrotami, tzn. czy powinien odciąć na czerwonym polu obrotomierza? Wydaje mi się, że nie ma bo raz dokręciłem do 4700-4800rpm. Trochę mnie to dziwi, bo w większości aut jest ten bajer. W dieslu byłby bardzo przydatny kiedy dynamicznie ruszamy z jedynki i bardzo szybko dochodzimy do końca skali. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
automaniak Zgłoś #2 Napisano 19 Grudnia 2008 Powinno być odcięcie przy ok 5 tysiącach obrotów. Generalnie TDI traci moc powyżej 4 tysięcy i nie ma sensu go dalej kręcić bo mocy drastycznie ubywa, a nie przybywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #3 Napisano 19 Grudnia 2008 troche niedokonca 5k, bo wiekszosc wykresow jakie widzialem tego silnika (2.0) konczy sie na 4500 rpm. Jestes pewien, ze te 4800 nie byla odcinka, a to co zaobserwowales, to tylko wrazenie po szybkim spojrzeniu na obrotomierz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_glw Zgłoś #4 Napisano 19 Grudnia 2008 Rozpędzałem na 4tym biegu, pełny gaz i muszę powiedzieć, że w tym motorku absolutnie nie ma momentu, kiedy odczuwa się spadek mocy. Dokręciłem specjalnie do czerwonego pola, żeby sprawdzić czy odetnie ale nic takiego się nie stało i auto przyśpieszało dalej równomiernie a wskazówka weszła ok 300 obr powyżej maxa. Sam odpuściłem. Może kiedyś wybiorę się z ciekawości zhamować auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_glw Zgłoś #5 Napisano 21 Grudnia 2008 Nikt nie próbował? Krzywdy to silnkowi nie zrobi pod warunkiem, że jest już ustabilizowany temperaturowo - czyli minimum 20-25minut od startu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ziomek Zgłoś #6 Napisano 22 Grudnia 2008 ja co prawda mam 140 km ale wiele razy do końca go przeciągałem...i jak wchodzi na czerwone pole 5 tys obr. to już nie ciągnie dalej...przetestuj na 2 lub 3 będzie wył i koniec...ale maksymalną ilość km osiąga jakoś przy 4 tys obr( sprawdź na str VW) i tak rzadkość jest rozpędzać sie w PL w takim tempie...a jak na autostradzie to nie ciągniesz do końca bo po co... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrwrc Zgłoś #7 Napisano 22 Grudnia 2008 ja co prawda mam 140 km a to genialnie....gratulacje.... napewno pomoze to silnikowi w lepszym dotarciu 9a raczej zatarciu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #8 Napisano 22 Grudnia 2008 Cytat:Napisał ziomek ja co prawda mam 140 km a to genialnie....gratulacje.... napewno pomoze to silnikowi w lepszym dotarciu 9a raczej zatarciu) pewnie błąd w zapisie jednostek chodziło chyba o 140 KM a nie 140 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrwrc Zgłoś #9 Napisano 23 Grudnia 2008 pewnie błąd w zapisie jednostek chodziło chyba o 140 KM a nie 140 km a no chyba ze tak ...to wtedy niema problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ziomek Zgłoś #10 Napisano 23 Grudnia 2008 chodziło o KonieMechaniczne... a co za różnica małe czy duże:P?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrwrc Zgłoś #11 Napisano 23 Grudnia 2008 a co za różnica małe czy duże:P?? malymi "km" oznaczamy odleglosc - kilometry... np. 160 tyś. km. duzymi "KM" oznaczamy moc silnika - Konie Mech. np. 140 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusho Zgłoś #12 Napisano 24 Grudnia 2008 Witam, ja swojego paska kupilem w pazdzierniku, 170 KM CR z DSG, niedawno bylem go hamowac w masters tuning w Warszawie i wyszlo 173 KM takze 3 kucyki dostalem gratis. Auto hamowalem przy ok 9000 km przebiegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrwrc Zgłoś #13 Napisano 24 Grudnia 2008 Witam, ja swojego paska kupilem w pazdzierniku, 170 KM CR z DSG, niedawno bylem go hamowac w masters tuning w Warszawie i wyszlo 173 KM takze 3 kucyki dostalem gratis. Auto hamowalem przy ok 9000 km przebiegu niewiem czy dobrze mysle ale to tez chyba zalezy od tego jak silnika jest docierany... ?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusho Zgłoś #14 Napisano 24 Grudnia 2008 ja zrobilem tak pierwszy 1000 km nie przekraczalem 2500 obr kolejny potem miedzy 1000 - 2000 km nie wiecej niz 3000 km nastepnie 2000 - 3000 km 3500 obr a potem to juz mogl byc max Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrwrc Zgłoś #15 Napisano 24 Grudnia 2008 ja zrobilem tak pierwszy 1000 km nie przekraczalem 2500 obr kolejny potem miedzy 1000 - 2000 km nie wiecej niz 3000 km nastepnie 2000 - 3000 km 3500 obr a potem to juz mogl byc max no to czyli tak jak Pan przykazał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_glw Zgłoś #16 Napisano 25 Grudnia 2008 ja co prawda mam 140 km ale wiele razy do końca go przeciągałem...i jak wchodzi na czerwone pole 5 tys obr. to już nie ciągnie dalej...przetestuj na 2 lub 3 będzie wył i koniec...ale maksymalną ilość km osiąga jakoś przy 4 tys obr( sprawdź na str VW)i tak rzadkość jest rozpędzać sie w PL w takim tempie...a jak na autostradzie to nie ciągniesz do końca bo po co... Do 5000 RPM trochę się boję bo to już sporo ponad maximum. Też masz max na 4500? Do tej pory myślałem, że jeśli w aucie jest odcinka to zawsze działa na początku czerwonego pola (np. BMW). Może się kiedyś odważę ale raczej w lecie, przy wyższych temperaturach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach