Skocz do zawartości

piotrwrc

  • Liczba zawartości

    147
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piotrwrc

  • Urodziny 10.10.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    GLIWICE

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A coś takiego: http://allegro.pl/audi-a4-1-9tdi-avb-awx-avf-katalizator-zlacze-24h-i5150158263.html Tylko czytałem trochę postów odnośnie wycięcia katalizatora i z tego co wyczytałem to żadnych negatywnych efektów nie ma takiej operacji. A gdyby smród miał coś wspólnego z katalizatorem to po wycięciu dopiero powinno śmierdzieć .... ???
  2. U mnie wtryski OK, turbina po regeneracji a smród jak nic ... a i erg był już wymieniony wiec pozostał katalizator tylko dziwi mnie że jeszcze nikt na forum nie wymieniał do tej pory katalizatora ze względu na tak uciążliwe spaliny.
  3. Ja również sprawdziłem cały silnik i obstawiam na katalizator tylko chciałbym wiedzieć czy któś przerabiał temat wymiany katalizatora i ewentualnego pozbycia się śmierdzących spalin ?
  4. Hmmm... błędów nie ma. Poz tym przypadkiem opisanym wszystkie wyloty powietrza działają prawidłowo. Wynika z tego że albo gdzieś uszczelnienie klapy centralnej już się wykruszyło (o ile takowe jest) albo gdzieś przechodzi do tego kanału ciepłe powietrze. Tylko z tego co pamiętam to to klapa centralna jest jedna i jednoczęściowa ... Więc trzeba będzie się do tego przyzwyczaić albo demontować deskę ...
  5. Hmmm.... dziwny objaw mam Jak climatronic chodzi w trybie "auto" to z prawej kratki (cały czas mówimy o centralnym dolocie) leci ciepłe powietrze a z lewej nie. Jeżeli wysteruję je ręcznie to leci z obu takie samo powietrze. Wydawało mi się do tej pory że jest jeden kanał do tych kratek i jeżeli nawet kalpa by się nie domykała to z lewej jak i z prawej leciałoby powietrze o tej samej temp. chyba że jest inaczej ???? czy ktoś z Was przerabiał ten temat ? czy może być to wina silniczka ? (nawet jeżeli wysterowanie ręczne działa prawidłowo?)
  6. Dla zainteresowanych: 3B0 825 661 (wersja materiałowa wycofana) Cena ok 160 zł. czas oczekiwania ok 2 tyg.
  7. Odgrzewam temat czy któryś z forumowiczów przeprowadził operacje demontażu silniczka V70 bez demontażu deski rozdzielczej ? Generalnie u mnie wywala błąd silniczka V70 i w chłodne dni czuć jak z nawiewu centralnego z lewej strony nic nie wieje natomiast z prawej kratki gorące powietrze. Tak jakby klapa się nie domykała, aczkolwiek może ktoś ma inny pomysł ?
  8. Witam, Nie umiem zlokalizować numeru osłony/wygłuszenia które znajduje się w przedniej części tunelu gdzie jest poprowadzony układ wydechowy. Osłona jest materiałowa. Potrzebuję ją zakupić ponieważ moja już się lekko rozleciała i zwisa dotykając rury wydechowej. Proszę o inf. jeżeli już ktoś przerabiał ten temat.
  9. Więc tak: - części 330 zł - oryginalne - robocizna skrzyni: 300 zł - wymontowanie, zamontowanie - we własnym zakresie. Koszt robocizny: znajomy mechanik od skrzyń więc nie wiem jak inni mechanicy kasują za taką usługę, części oryginalne ASO z dużym rabatem
  10. Witam po "naprawie" skrzyni oraz przejechaniu 1000 km od montażu. Podsumowując: wymienione synchronizatory + wymieniony olej = BRAK ZMIAN:nerwus po rozebraniu skrzyni lekko zużyte były synchronizatory biegu 2 i 3 po za tym wszystko w b. dobrym stanie, pomiary nie wykazały oznak zużycia skrzyni. 1) Więc parę ładnych zł. wydanych na marne. 2) Brak poprawy 3) trzeba poczekać do wiosny temp. wzrosną i skrzynia będzie bardzo ładnie chodzić Jeżeli komuś uda się rozwiązać ten problem proszę o informację ja już odpuściłem ;(
  11. Ja mam już 2 lata gumy z TED-GUM-u i jak na razie odpukać wszystko jest OK. nie widać uszkodzeń. Ja po wymianie gum robiłem geometrie.
  12. No i po rozebraniu skrzyni okazało się, że synchronizator biegu: 2,3,4 do wymiany bo już ich żywot dobiegł końca. Zdziwiło mnie, że 4 do wymiany bo nie było z nią problemu a tu po rozebraniu skrzyni okazało się, że też trzeba wymienić. Części zamówione, ciekawe jaki efekt będzie po złożeniu.
  13. Już wiem że jakiś nagar na synchronizatorach to bajka. Ja już niedługo oddaje skrzynie do remontu innego wyjścia nie ma
  14. Hmmm...... rozmawiałem jeszcze z jednym mechanikiem wczoraj i mówi, że spotkał się parę razy z tym że na synchronizatorach robi się jakiś nagar. i przez to chodzą biegi do kitu. Należy rozebrać skrzynie i przeczyścić wszystkie synchronizatory papierem wodnym drobnoziarnistym. Hmmm..... po powrocie do domu usiadłem sobie i przemyślałem sobie temat: wnioski: nagar wytwarza się w wysokich temp. - olej w skrzyni nie nagrzewa się do wysokich temp. skoro w silniku mamy olej ok 100 st. to w skrzyni ta temperatura będzie niższa (producenci oleju podają lepkość 40 st. oraz 100 st.) więc nagar w skrzyni raczej nie występuje, chyba że się mylę....???
  15. No i temat skrzyni wraca jak bumerang. Po wymianie oleju i innych działaniach było już OK. Ale po przejechaniu ok 700 km, dzisiaj rano znów skrzynia chodzi beznadziejnie do momentu kiedy się nie nagrzeje olej w skrzyni. Na dworze ok 5 stopni. Wniosek niestety jest jeden w wolnej chwili trzeba zdjąć skrzynie i rozebrać ją bo inaczej to żadne zabiegi nie pomogą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności