souler Zgłoś #21 Napisano 17 Grudnia 2008 jesli pakowac sie w mocnego diesla to raczej 3.0. tdi 5.0 to juz obecnie stare kible, w zasadzie nienaprawialne dla 99% mechanikow i zakladow. co prawda obliczone na potezne przebiegi, ale moc srednia, turbiny dychawicze do tuningu [co nie oznacza, ze padaja]. 3.0 to konstrukcja nowsza i wciaz rozwijana. bez problemu mozna osiagnac moc 5.0 [kwestia $$$]. w poczatkowym okresie 3.0 mialy swoje bolaczki, ale w zasadzie wyeliminowane od 2006 roku [wtryski, napinacz rozrzadu] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #22 Napisano 18 Grudnia 2008 tylko tam zapominasz o jakis paska rorzadu, masz normalne koła zebate jak w silnikach od ciezarówek, alternator z chlodzeniem wody, inna bajka silnik, i nie mów mi ze 3.0TDI bedzie chodzil jak V10 ...bo to jest muzyka dla uszu a nie prekusja uliczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #23 Napisano 1 Stycznia 2009 (edytowane) Wszytsko ok ! ...tylko niestety Nowy z salonu Phaeton z silnikiem V10 5.0 jest juz chyba od tamtego roku niedostępny. Przy nowym zostaje tylko 3.0 a V10 tylko używaną. Ten 5.0 TDI jest dostępny od nowości lecz tylko w Touaregu w Phaetonie juz niedostaniesz. witam z tego co wyczytalem to do touarega sa dostepne silniki 4,9 TDI V10 stosowany od grudnia 2006 Edytowane 1 Stycznia 2009 przez tomek1811 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ceniek Zgłoś #24 Napisano 18 Września 2023 Witam. Czy ktoś może mi napisać gdzie znajduje się czujnik ciśnienia od klimy w phaetonie 3.0 v6. Nie mogę znaleźć a nie chcę całego rozbierać 😁. Dodam że przy kompresorze nie ma. Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach