Skocz do zawartości
Wicked

Phaeton 3.0 tdi - opinie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chciałbym zasięgnąć opinii o tym samochodzie z silnikiem 3.0 tdi 232km. Czy nie jest on za słaby jak na 2tony? Czy automat w phaetonie to dsg?

Edytowane przez Wicked

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3.0 tdi mają 225 i 235 kucy.

spokojnie starcza do bezstresowej jazdy, 2 tygodnie miałem okazję jeździć wersją 225 kucy.bajka

oczywiście każdy może mieć inne odczucia i zapragnie 5.0 tdi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bylo dsg w silnikach wzdluznych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio prowadziłem 2-tonowe auto z 220-konnym silnikiem benzynowym i 4-biegowym automatem , wrażenia ogólne raczej pozytywne , wkurzało mnie tylko wyprzedzanie bo przy wciśnięciu pedału gazu obroty rosły do 6500 obrotów aby zmienić bieg a przy czterech biegach nie jest to zbyt przyjemne - być może tak ma być ale mi się nie podobało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś się wypowiedzieć na temat szybkości zmiany biegów tego automatu? Jakie opcje wyposażenia są warte uwagi?

Edytowane przez Wicked

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bartek a obejrzyj film z tego posta, będziesz miał jako takie wyobrażenie. Klik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To niestety nic mi nie mówi nie wiadomo jaki to silnik, a co do tego gościa to brak słów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To niestety nic mi nie mówi nie wiadomo jaki to silnik, a co do tego gościa to brak słów.

 

Wicked 5.0 V10 TDI

...a co do filmu to stary ..ale jary :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

porownaj ile ci spali ten 3l a ile v10 5 litrowa. 2l moze mniej , a nie ma czego porownywac. v10 chodzi na 550 obr i redukuje przy 1200, bajka, nie slychac wogole motoru jak jedziesz. fakt ze jak poleci turbo czy EGR to masz wszystko x 2, 10 pompowtrysków do wymiany jak cos, ale otwierasz maske i palca nie wsadzisz, nie tak jak w tym badziewiu na comon railu ;). Przy V10 powinienes miec tez pneumatyke a to juz naprawde komfort

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale w konfiguratorze na stronie vw nie widze silnika 5.0 tdi. Jest tylko 3.0.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ty chcesz kupic nowe auto ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z racji tego, że auto będzie na firme, i mam w tym salonie znajomości dostanę bardzo duży upust, mozna powiedzieć że drugie auto gratis :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość chelmi

u Konara tak przytniesz? fju fju ;) a na spot to kiedy sie w koncu stawisz? he!?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak u Konara. Na spoty ne mam niestety czasu, ciężko pracuje, teraz jestem w Berlinie, mysle że za 2 lata jakiś czas sie znajdzie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3.0 TDI nie poszalejesz zbytnio, ojciec ma V10 5.0TDI w Touaregu na pneumatyce i jazda jest super, zbiera sie ładnie jak na ta mase.. Znajomy natomiast ma Touarega z silnikiem 3.0TDI i spalanie jest nizsze od 1-2litrow oczywiscie mowa o srednim.. i dynamika juz nie ta..

Tak chodzi Touareg 5.0tdi sam nakrecilem to:

http://pl.youtube.com/watch?v=EabsLyaWzf4&feature=channel_page

 

Oczywiscie w Phaetonie bedzie to lepiej wygladalo bo masa mniejsza.. No i mialem okazje jezdzic Phaetonem z V10 i na prawde ladnie to chodzi:) Wez lepiej V10 5.0TDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... To moja wychuchana Honda Civic z 93' (takie hobby:D) z silnikiem 1,5 szybciej się zbiera niż nowy samochód 5 litrowy:D

 

Ja to bym chciał chociaż wsiąść do Pheatona, ale póki co to marzenie... Życzę udanego wyboru!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3.0 TDI siedzi przecież w A6 nowym i zamiata,coś koło 7sek do 100km/h więc czy phaeton jest dużo cięższy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

v10 to silnik ze skrzynia wazy ponad 700kg. Masz inne tarcze, przeguby, półoski, dlatego tez masz pneumatyke, no i ponad 2t wszystkiego razem, musi sie zebrac z 313KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszytsko ok ! ...tylko niestety Nowy z salonu Phaeton z silnikiem V10 5.0 jest juz chyba od tamtego roku niedostępny. Przy nowym zostaje tylko 3.0 a V10 tylko używaną. Ten 5.0 TDI jest dostępny od nowości lecz tylko w Touaregu w Phaetonie juz niedostaniesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wicked widzę szalejesz :D

3.0 TDI wystarczy do Phaetona,chociaz 5.0 tdi naprawdę robi wrażenie.

Co to pracy 3.0 tdi chyba masz poglad,bo z tego co pamietam masz A5 z tym silnikiem...

Minus Phaetona jest taki,ze mocno traci na wartosci.

Co do Konarzewskiego to jest warto tam kupić,daje fajne upusty... Chociaż nie wiem czy nie wolałbym A8 w tej cenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności