Wicked Report post #1 Posted December 10, 2008 (edited) Witam Chciałbym zasięgnąć opinii o tym samochodzie z silnikiem 3.0 tdi 232km. Czy nie jest on za słaby jak na 2tony? Czy automat w phaetonie to dsg? Edited December 10, 2008 by Wicked Quote Share this post Link to post Share on other sites
martin Report post #2 Posted December 10, 2008 3.0 tdi mają 225 i 235 kucy. spokojnie starcza do bezstresowej jazdy, 2 tygodnie miałem okazję jeździć wersją 225 kucy.bajka oczywiście każdy może mieć inne odczucia i zapragnie 5.0 tdi Quote Share this post Link to post Share on other sites
76marek Report post #3 Posted December 11, 2008 Nie bylo dsg w silnikach wzdluznych Quote Share this post Link to post Share on other sites
gobi Report post #4 Posted December 11, 2008 Ostatnio prowadziłem 2-tonowe auto z 220-konnym silnikiem benzynowym i 4-biegowym automatem , wrażenia ogólne raczej pozytywne , wkurzało mnie tylko wyprzedzanie bo przy wciśnięciu pedału gazu obroty rosły do 6500 obrotów aby zmienić bieg a przy czterech biegach nie jest to zbyt przyjemne - być może tak ma być ale mi się nie podobało. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wicked Report post #5 Posted December 11, 2008 (edited) Może ktoś się wypowiedzieć na temat szybkości zmiany biegów tego automatu? Jakie opcje wyposażenia są warte uwagi? Edited December 11, 2008 by Wicked Quote Share this post Link to post Share on other sites
J@ceq Report post #6 Posted December 11, 2008 Bartek a obejrzyj film z tego posta, będziesz miał jako takie wyobrażenie. Klik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wicked Report post #7 Posted December 11, 2008 To niestety nic mi nie mówi nie wiadomo jaki to silnik, a co do tego gościa to brak słów. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maruch Report post #8 Posted December 12, 2008 To niestety nic mi nie mówi nie wiadomo jaki to silnik, a co do tego gościa to brak słów. Wicked 5.0 V10 TDI ...a co do filmu to stary ..ale jary Quote Share this post Link to post Share on other sites
Major Report post #9 Posted December 12, 2008 porownaj ile ci spali ten 3l a ile v10 5 litrowa. 2l moze mniej , a nie ma czego porownywac. v10 chodzi na 550 obr i redukuje przy 1200, bajka, nie slychac wogole motoru jak jedziesz. fakt ze jak poleci turbo czy EGR to masz wszystko x 2, 10 pompowtrysków do wymiany jak cos, ale otwierasz maske i palca nie wsadzisz, nie tak jak w tym badziewiu na comon railu . Przy V10 powinienes miec tez pneumatyke a to juz naprawde komfort Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wicked Report post #10 Posted December 12, 2008 Niestety, ale w konfiguratorze na stronie vw nie widze silnika 5.0 tdi. Jest tylko 3.0. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Major Report post #11 Posted December 12, 2008 ty chcesz kupic nowe auto ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wicked Report post #12 Posted December 13, 2008 Z racji tego, że auto będzie na firme, i mam w tym salonie znajomości dostanę bardzo duży upust, mozna powiedzieć że drugie auto gratis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest chelmi Report post #13 Posted December 13, 2008 u Konara tak przytniesz? fju fju a na spot to kiedy sie w koncu stawisz? he!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wicked Report post #14 Posted December 13, 2008 Tak u Konara. Na spoty ne mam niestety czasu, ciężko pracuje, teraz jestem w Berlinie, mysle że za 2 lata jakiś czas sie znajdzie Quote Share this post Link to post Share on other sites
stifii Report post #15 Posted December 13, 2008 3.0 TDI nie poszalejesz zbytnio, ojciec ma V10 5.0TDI w Touaregu na pneumatyce i jazda jest super, zbiera sie ładnie jak na ta mase.. Znajomy natomiast ma Touarega z silnikiem 3.0TDI i spalanie jest nizsze od 1-2litrow oczywiscie mowa o srednim.. i dynamika juz nie ta.. Tak chodzi Touareg 5.0tdi sam nakrecilem to: http://pl.youtube.com/watch?v=EabsLyaWzf4&feature=channel_page Oczywiscie w Phaetonie bedzie to lepiej wygladalo bo masa mniejsza.. No i mialem okazje jezdzic Phaetonem z V10 i na prawde ladnie to chodzi:) Wez lepiej V10 5.0TDI Quote Share this post Link to post Share on other sites
pppawelek Report post #16 Posted December 13, 2008 Hmm... To moja wychuchana Honda Civic z 93' (takie hobby:D) z silnikiem 1,5 szybciej się zbiera niż nowy samochód 5 litrowy:D Ja to bym chciał chociaż wsiąść do Pheatona, ale póki co to marzenie... Życzę udanego wyboru!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
pawelb6 Report post #17 Posted December 14, 2008 3.0 TDI siedzi przecież w A6 nowym i zamiata,coś koło 7sek do 100km/h więc czy phaeton jest dużo cięższy Quote Share this post Link to post Share on other sites
Major Report post #18 Posted December 15, 2008 v10 to silnik ze skrzynia wazy ponad 700kg. Masz inne tarcze, przeguby, półoski, dlatego tez masz pneumatyke, no i ponad 2t wszystkiego razem, musi sie zebrac z 313KM Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maruch Report post #19 Posted December 15, 2008 Wszytsko ok ! ...tylko niestety Nowy z salonu Phaeton z silnikiem V10 5.0 jest juz chyba od tamtego roku niedostępny. Przy nowym zostaje tylko 3.0 a V10 tylko używaną. Ten 5.0 TDI jest dostępny od nowości lecz tylko w Touaregu w Phaetonie juz niedostaniesz. Quote Share this post Link to post Share on other sites
automaniak Report post #20 Posted December 17, 2008 Wicked widzę szalejesz 3.0 TDI wystarczy do Phaetona,chociaz 5.0 tdi naprawdę robi wrażenie. Co to pracy 3.0 tdi chyba masz poglad,bo z tego co pamietam masz A5 z tym silnikiem... Minus Phaetona jest taki,ze mocno traci na wartosci. Co do Konarzewskiego to jest warto tam kupić,daje fajne upusty... Chociaż nie wiem czy nie wolałbym A8 w tej cenie. Quote Share this post Link to post Share on other sites