karol b5 Zgłoś #61 Napisano 5 Listopada 2014 panowie mi turbina wogóle nie działa. wczoraj załaczała sie od 3 tys a teraz to juz wcale i do tego silnik zaczał stukac jak w starym transicie . co radzicie ? sprawdz dolot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buggie Zgłoś #62 Napisano 11 Listopada 2014 Witam, mam "głupie" pytanie, N75 to pozycja 29 czy 40 na załączonym PDFie z ETKi? N75.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredbest Zgłoś #63 Napisano 20 Listopada 2014 ten 40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #64 Napisano 15 Marca 2015 Witam zapytanko mam do was właśnie jestem po wymianie turbo odkręciła się nakrętka od wirnika w turbo i przy 140 turbo powiedziało papa wysysajac połowę oleju z silnika turbo wstawiłem nowe ale cały czas chodzi za mną parę pytań wcześniej miałem objaw odcinania turbo przy 170km , do 170 było ok auto ciągnęło na każdym biegu do odcięcia bez problemów - ale już na 6 biegu na autostradzie jak dosyć długo jechałem te 170 momentalnie turbo odcinało ( zapieczone łopatki w górnej wartości obrotowej ?? ) czy coś nie tak z zaworem n75 ? mechanik po wymianie turbo powiedział ze sprawdził n75 i do 140km/h bo na więcej nie pozwoliły warunki wszystko ok ale cały czas mam obawy bo turbo koszotwało mnie grubą kasę a nie chciał bym przez przeoczenie mechanika wymieniać kolejnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
duchtesciowej Zgłoś #65 Napisano 4 Sierpnia 2015 Witam. Mam typowy/nietypowy problem z moim AEB, Silnik po (standardowym) tuningu, podniesiona moc do 177KM i 310NM (sprawdzone na hamowni), nie ma żadnych błędów w VAG, nowy oryginalny przepływomierz, silnik szczelny, turbina cacy w bdb stanie (zasilanie LPG+PB) i wszystko by było ok gdyby nie pewien "drobny" szczegół : nie zawsze załącza się turbina, zarówno zasilana gazem jak i benzyną. Jak już dmuchnie to idzie, najczęściej na wysokich biegach 4 i 5 działa przeważnie zawsze, ale czasem gdy potrzeba mocy na niższych biegach to potrafi zamulić chodzi jak zwyczajne 1,8 bez turbo. Przebieg (autentyczny 217Kkm). Nie wiem od czego zacząć DV do wymiany czy n75? Jeśli tak to gdzie one się znajdują? Auto kupiłem już z tą modyfikacją. Na hamowni (vtech) gość stwierdził, że wykres mocy ok, tylko trochę dół za nisko startuje (maksymalny moment obrotowy). Jak już załączy turbo to idzie jak szatan... ale nie zawsze załącza. Any idea ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cris1503 Zgłoś #66 Napisano 21 Sierpnia 2015 Witam. Problem rozwiązany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotRassek Zgłoś #67 Napisano 25 Października 2015 Witam Mój problem w Passerati 1.9 TDI 130km AVF, dotyczy zbyt niskiego ciśnienia w kolektorze dolotowym na wolnych obrotach. Prawidłowe ciśnienie VCDS pokazuje dopiero po przekroczeniu 1500 obrotów. Czy ktoś się spotkał z takim problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soltys89 Zgłoś #68 Napisano 17 Marca 2017 witam. Czy to może być wina N75? Samochód jeżeli jeździ po za miastem (długie trasy, wyższe obroty) wszystko jest ok. Natomiast jeżeli mam trasy: miasto- krótkie,auto czasami, ale nie zawsze przy rozpędzaniu wyłącza turbinę. Po ponownym odpaleniu wszystko jest ok na kilkanaście KM. Po podłączeniu pod vag-a: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fenio Zgłoś #69 Napisano 10 Kwietnia 2017 Może być N75 ale bardziej prawdopodobne że zapiekają się kierownice spalin w turbinie. Bez logów nie da się tego diagnozować. ps. turbina nie jest wyłączana tylko dawka paliwa ograniczana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #70 Napisano 19 Maja 2017 takie pytanie jak prawidłowo powinien byc podłączony n75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #71 Napisano 11 Października 2017 Panowie i Panewki - jakiego smaru, czyścidła czy innego środka używaliście i możecie po latach powiedzieć, że nie wyrządził on zaworkowi krzywdy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #72 Napisano 22 Października 2017 (edytowane) Zdjąłem membranę, oczyściłem i właśnie kąpie się w glicerynie. Gliceryna wchłania się w gumę i przywraca jej w jakimś stopniu miękkość, sprężystość itp. Nie wiem czy to potrzebny zabieg ale jeżeli pójdzie coś nie tak to mam zapasowe membrany. Zobaczymy jak będzie pracował jak go złożę. Gliceryna ma wyeliminować możliwe jakieś turbo mikro szczeliny w zużytej przez 17 lat membranie. Edytowane 22 Października 2017 przez StreamHD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcinno Zgłoś #73 Napisano 16 Grudnia 2017 Witam chcialbym zapytac czy zawor n75 z aeb bedzie pasowal i dzialal w apu? Chcialem rowniez zapytac o prawidlowe podlaczenie takiego zaworka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejson Zgłoś #74 Napisano 24 Kwietnia 2018 Chciałbym podpiąć się pod temat gdzie u mnie zrobić dokładnie i jak ta dziurkę w tym elektrozaworze na 75 ? Pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #75 Napisano 24 Kwietnia 2018 Słyszałem o robieniu otworów w przepływomierzu ale w N75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejson Zgłoś #76 Napisano 24 Kwietnia 2018 Samochód mam audi a3 8p 2.0 fsi 150 koni kolega na 1 stronie tak pisał, spójrz sobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach