Skocz do zawartości
Gość kristof102

Co było przed paskiem

Rekomendowane odpowiedzi

2 koła:

- Romet Ogar 3 biegowy

- Motorynka (aktualne)

- Simson S53

- WSK 175

- Yamaha R6 (aktualne)

 

4 koła:

- Fiat 126p FL

- Corrado G60 (aktualne)

- Golf 2 1.6d

- Golf 3 1.8 GL

- Passat B5 1.9 TDI (aktualne)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.Seat Toledo 95r 1,8 B+G

2.Audi 100 C4 91r 2,3 B+G

3.Passat B4 94r 1,9 Tdi 1Z

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. PF 126p FL

2. PF 125p

3. PF 126p FL

4. Skoda Favorit

5. B3 kombi /równolegle żona: Fiat Punto, Toyota Yaris (5 dni - ukradli), Skoda Fabia (3 dni - oddana bo przekręcili licznik), Renault Clio 2 (obecnie)

6. B5 kombi (obecnie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A można napisać co było po pasku ? :passatfan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A można napisać co było po pasku ?

napisz co było przed paskami, co było po...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

motorower KOMAR

motorower WIERCHOWINA na pedaly produkcji USSR nie do zdarcia

WFM

SHL

WSK 125

MZ 250 orginalna milicyjna kierownica jak i caly motocykl

FIAT 650

FIAT650 FL

VW JETTA 1.3 KAT 1989r

VW PASSAT B4 1.8 CL obecnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WSK 125 .. :P

Fiat 126p

VW PASSAT B3

VW PASSAT B5 obecnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2koła:

-wsk -175

-2 komarki

-3 motorynki - jedną jeszcze mam do dziś i jest zarejestrowana:)

-skuter simson

-Kawasaki KX125

 

4 koła.:

-Golf III 1.8

-Golf IV 1.9

Obecnie Passat B6 2.0 TDi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Esprit

Oj trochę tego było:

 

Trabant 1.1 1991r... zaraz po zrobieniu prawka...w autku działo się...słuzyło jak transporter sprzętu grającego oraz paliwa na imprezki, udało sie w niego wepchnąć 5 rosłych gości, zaliczył dachowanie z którego 4 osoby wyszły bez zadrapania...aż się łezka w oku kręci na wspomnienie szczeniackich lat. Jako zestaw naprawczy woziłem w nim poxiline i kawałki blachy, którą na szybko łatałem dziury w podłodze :)

 

Audi 80 1.8 1988r. (B3 z maska od B4) po przesiadce z Trabanta to był prawdziwy statek kosmiczny. Końcówka liceum i szpan pełna gębą... W tym aucie 5 krotnie wymieniałem kostkę zapłonu (co wiązało się z demontażem całej deski rozdzieczej). Auto, które wspominam chyba z największym sentymentem. Niestey zaliczyłem nim mocnego dzwona w bok, po którym już się nie udało go do końca naprostować.

 

Ford Escort MK VII 1997r.1.4. Rozpoczęcie pracy zarobkowej 20km od miejsca zamieszkania wiązało się z koniecznością zakupu auta, które będzie niezbyt paliwożerne, i w miarę dobrym stanie technicznym. Wybór padł przypadkowo na ładny sprowadzony egzemplarz escorta w kolorze bordo. Auto sprawowało się bardzo przyzwoicie choc gazu zarł na potege (12-13litrów! i nikt nie potrafił go inaczej ustawić). Zaliczył kilka podrózy zagranicznych. Rz podczas jazdy wybuchła cewka zapłonu, rozrząd przeskoczył, komputer zwariował i kosztowało to słono... tuz po naprawie, której skuteczności mechanik nie gwarantował pojechałem nim (i o więcej wróciłem) do Austrii. Potem postał rok pod blokiem po czym kupił go znajomy (mając pełną świadomość jego historii).

 

Ford Fiesta MK VI 2007r 1.4 (służbowa) - jak to mówią lepsze niż terenowe auto służbowe... coś w tym jest ale to nie zmienia faktu, że te samochody to przerośnięte resoraki tandetnie wykończone w środku...po 2 latach i 80kkm wszystko trzeszczało

 

Toyota Auris 1.4D 2009 (służbowa)- bardzo fajne autko. Przez rok zrobiłem tym 45kkm i złego słowa nie powiem

 

Ford Fiesta MK VII 1.4 2011 (słuzbowa) - 4 lata oraz I generacje nowsza niz poprzednia fiesta, którą jeździłem... ale wrażenia takie samo... niby to ma 96KM... ale i tak nadaje sie tylko do jazdy po mieście, wszytskie trsy powyżej 100km to meczarnia.

 

 

No a teraz od 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem B5 FL 1.9TDI 131KM z 2002... dziś go po raz pierwszy przegoniłem po autostradzie i jestem w niebowziety :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To teraz moja historia motoryzacyjna.

 

Jestem chyba najstarszym użytkownikiem forum. Mój ojciec był kierowcą zawodowym.

 

Pierwszą swoją jazdę pamiętam tak: lato rok 1956, siedzę na kolanach u ojca i "prowadzę" samochód ciężarowo-terenowy z wojskowego demobilu Ford Canada, który miał jeszcze dwie okrągłe klapy w dachu kabiny (tak jak w czołgu). Jedziemy dosyć szeroką polną drogą. Kiera strasznie oporna i wjeżdżam w pole kapusty, słyszę jak główki strzelają pod kołami. Z daleka widzimy rolnika biegnącego w naszą stronę z widłami. Ojciec daje po garach i włącza swoje wspomaganie kierownicy, sp.....lamy.

 

W tamtych czasach mieszkałem w Karkonoszach i milicjanta to się widziało średnio raz na tydzień. Od 14 roku życia jeżdziłem często ojca służbowymi samochodami, oczywiście nielegalnie.

W czerwcu 1963 r. odebrałem prawko na motor i samochód.

 

No i zaczęło się z motorami:

1. Pierwszym nabytkiem była JAWA 350.

2. Przez jakiś czas był przedwojenny AVO z wałkiem Cardana.

3. Zaliczyłem JUNAKA.

4. W 1970 r. kupiłem MZ.

 

W 1973 r. zaczęły się samochody:

1. Nabyłem na przetargu z pogotowia ratunkowego Warszawę 223A (sanitarka kombi z górnozaworowym silnikiem S-21). U znajomka za nieduże pieniądze zmieniłem całe wnętrze i miałem extra kombi-brykę jak na tamte czasy. Po trzech latach użytkowanie sprzedałem ją na giełdzie we Wrocławiu drożej niż mnie kosztowała.

2. 1976 r. Nowa SYRENA 105 z Bielska.

3. 1978 r. Nowy FIAT 125p MR76.

4. 1980 r. Nowy FIAT 126p.

5. 1981 r. Używany Ford TAUNUS odkupiony od kolegi, który miał ojca w stanach.

6. 1984 r. Używany VW Scirocco II GTI 1,6 110 PS z 1981 r. Piękne auto, chowane reflektory. Miałem go krótko, kolega skasował mi go w okolicach Siofok nad Balatonem.

7. 1985 r. Używany FIAT 128 Coupe, naprawdę fajna maszynka do jazdy.

8. 1986 r. Używany luksusowy FIAT 132.

9. 1987 r. MK1 -GOLF PIRELLI z 1984 r. Na owe czasy to GTI.

10. 1990 r. Nowy Ford Escort 1,8 (DOHC) 115 PS. Skradziony w 1991 r. przy Puławskiej w Wa-wie. Zero odszkodowania - splajtowała firma ubezpieczeniowa (nie pamiętam nazwy, październik 1991 r.)

11. 1991 r. Używany FIAT 126p - nie było kasy na lepszy (w związku z powyższym).

12. 1992 r. Używany Ford Sierra 2.0i (DOHC).

13. 1993 r. Używany Ford Scorpio 2.8 150 PS

14. 1994 r. Używane AUDI 1,8S z 1992 r. Bardzo fajnie je wspominam.

15. 1996 r. Używany PASSAT B3 2.0 16V 150 KM (ABF) z 1992 r. Maszyna nie do zdarcia.

16. 1998 r. Używane AUDI 100 S4 2.2 Turbo Quattro z 1994 r. To była ostra maszyna latała 240 km/h.

17. 2000 r. Nowa DAEWOO Leganza - luksus jak w mercedesie za dużo mniejsze pieniądze.

18. 2003 r. Kolejny używany Passat B4 1.9 TDI - 110 KM (AFN) z 1997 r. Nieudany zakup - zajechany egzemplarz.

19. 2004 r. Używany Passat B4 Variant 1.9 TDI - 110 KM (AFN) z 1997 r. Wspaniały egzemplarz przez 3 lata ani jednej usterki, nawet żadna żarówka się nie przepaliła.

20. 2007 r. Używane AUDI A4 Avant 1.9 TDI (115 KM) z 2000 r. Bardzo udane wozidło, jest naprawdę super. Trafiła się korzystna zamiana na Passata z 2004 r. z naprawdę niedużym przebiegiem.

21. 2008 r. Jest nadal Passat Variant B5 FL Comfort (3BG) 1,9 TDI (AWX) 131 PS z 2004 r.

 

Chyba po drodze coś zgubiłem, Miałem jeszcze w latach 70-80 Syrenę BOSTO, Syrenę LUX i ŻUKA (żona prowadziła warzywniak).

 

Obecny samochód wyszedł mi 24.

Żadnego nie rozwaliłem w wypadku, jeżdżę już 48 lat legalnie.

Chociaż nie jestem kierowcą zawodowym to mogę się określić w przybliżeniu na 2 do 2,5 mln przejechanych km.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez netadmin_47

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14. 1996 r. Używany PASSAT B3 2.0 16V 150 KM (ABF) z 1992 r. Maszyna nie do zdarcia.

 

Nie było takiego silnika w B3 ;) Mogłeś miec 136KM 9A

 

17. 2003 r. Kolejny używany Passat B3 1.9 TDI - 110 KM (AFN) z 1993 r. Nieudany zakup - zajechany egzemplarz.

 

Takiego tez nie było ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Motorynka

Komar

Malagutti F-12 Phantom

Smart F2 CDI

 

 

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-------- Post added at 14:08 ---------- Previous post was at 14:06 ----------

 

Cytat:

Napisał netadmin_47

14. 1996 r. Używany PASSAT B3 2.0 16V 150 KM (ABF) z 1992 r. Maszyna nie do zdarcia.

 

Nie było takiego silnika w B3 Mogłeś miec 136KM 9A

 

 

Cytat:

Napisał netadmin_47

17. 2003 r. Kolejny używany Passat B3 1.9 TDI - 110 KM (AFN) z 1993 r. Nieudany zakup - zajechany egzemplarz.

 

Takiego tez nie było

 

 

Parę lat minęło mogłem niektóre dane pokręcić. Masz rację ten 17. to był B4 z 1997 r. Miał 110 lub 115 PS

Edytowane przez netadmin_47

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1-Passat b2 (32b) Variant 1.6 D 54PS 1985r styrany życiem

2-Passat b2 (32b) Hatchback 1.6D 54PS 1986r igła :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

1 nissan primera 1.6 95rok

2 vw passat 1.9 tdi 110bhp 99rok

3 vw sharan 1.9 tdi 110 bhp 99rok

teraz polo 6n 99 1litr i 3bg 01r 130bhp AWX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed Passatem miałem (a raczej użytkowałem) tylko jedno auto:

 

Peugeot 207 – auto firmowe, serwisowane w ASO itd. Sympatyczne auto miejskie… jednak tylko jako firmowe – przez 4 lata (niecałe 140.000 km) dwa razy wzywana była laweta, a serwis poza obowiązkowymi przeglądami odwiedzałem kilkanaście razy z powodu usterek… raczej nie polecam tego modelu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość etoo

Z racji wieku tylko Ford Escort kombi 1999.... brr....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja zaczynałem tak

1.126p 78'

2.126p 88'

3.126p 94'

4.Renault 19 94'

5.Volkswagen Polo 98' (miałem go 6 lat )

6.Passat B5 Fl 02' (obecny)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Omega A c20ne '90 (lpg)

2. Omega A c20ne '92

3. Vectra B 1.8 16v '97

4. Alfa Romeo 156 2.0T.S '98

5. Passat B5 Fl 1.8t, lpg - obecnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja miałem:

1.Padalec(126elx)Wersja wypasiona z ogrzewaniem tylnej szyby ,prawym lusterkiem i uchylnymi szybkami bocznymi:-D

2.VW Santana LX 1,6 1985r.(z lekka się przysmażyła:P)

3.VW Santana 1982 1,8(przeróbka z automatu)

4. Opel Vectra A 1,8i kat 1992r.

5. ...no i doszliśmy do obecnego Cyborga jak w podpisie;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności