DarekS Zgłoś #341 Napisano 16 Maja 2011 2 koła: - Romet Ogar 3 biegowy - Motorynka (aktualne) - Simson S53 - WSK 175 - Yamaha R6 (aktualne) 4 koła: - Fiat 126p FL - Corrado G60 (aktualne) - Golf 2 1.6d - Golf 3 1.8 GL - Passat B5 1.9 TDI (aktualne) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregor1890 Zgłoś #342 Napisano 16 Maja 2011 1.Seat Toledo 95r 1,8 B+G 2.Audi 100 C4 91r 2,3 B+G 3.Passat B4 94r 1,9 Tdi 1Z Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #343 Napisano 16 Maja 2011 1. PF 126p FL 2. PF 125p 3. PF 126p FL 4. Skoda Favorit 5. B3 kombi /równolegle żona: Fiat Punto, Toyota Yaris (5 dni - ukradli), Skoda Fabia (3 dni - oddana bo przekręcili licznik), Renault Clio 2 (obecnie) 6. B5 kombi (obecnie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #344 Napisano 16 Maja 2011 A można napisać co było po pasku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #345 Napisano 16 Maja 2011 A można napisać co było po pasku ? napisz co było przed paskami, co było po... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek 789 Zgłoś #346 Napisano 16 Maja 2011 motorower KOMAR motorower WIERCHOWINA na pedaly produkcji USSR nie do zdarcia WFM SHL WSK 125 MZ 250 orginalna milicyjna kierownica jak i caly motocykl FIAT 650 FIAT650 FL VW JETTA 1.3 KAT 1989r VW PASSAT B4 1.8 CL obecnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #347 Napisano 16 Maja 2011 WSK 125 .. Fiat 126p VW PASSAT B3 VW PASSAT B5 obecnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertRobin88 Zgłoś #348 Napisano 16 Czerwca 2011 2koła: -wsk -175 -2 komarki -3 motorynki - jedną jeszcze mam do dziś i jest zarejestrowana:) -skuter simson -Kawasaki KX125 4 koła.: -Golf III 1.8 -Golf IV 1.9 Obecnie Passat B6 2.0 TDi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Esprit Zgłoś #349 Napisano 16 Czerwca 2011 Oj trochę tego było: Trabant 1.1 1991r... zaraz po zrobieniu prawka...w autku działo się...słuzyło jak transporter sprzętu grającego oraz paliwa na imprezki, udało sie w niego wepchnąć 5 rosłych gości, zaliczył dachowanie z którego 4 osoby wyszły bez zadrapania...aż się łezka w oku kręci na wspomnienie szczeniackich lat. Jako zestaw naprawczy woziłem w nim poxiline i kawałki blachy, którą na szybko łatałem dziury w podłodze Audi 80 1.8 1988r. (B3 z maska od B4) po przesiadce z Trabanta to był prawdziwy statek kosmiczny. Końcówka liceum i szpan pełna gębą... W tym aucie 5 krotnie wymieniałem kostkę zapłonu (co wiązało się z demontażem całej deski rozdzieczej). Auto, które wspominam chyba z największym sentymentem. Niestey zaliczyłem nim mocnego dzwona w bok, po którym już się nie udało go do końca naprostować. Ford Escort MK VII 1997r.1.4. Rozpoczęcie pracy zarobkowej 20km od miejsca zamieszkania wiązało się z koniecznością zakupu auta, które będzie niezbyt paliwożerne, i w miarę dobrym stanie technicznym. Wybór padł przypadkowo na ładny sprowadzony egzemplarz escorta w kolorze bordo. Auto sprawowało się bardzo przyzwoicie choc gazu zarł na potege (12-13litrów! i nikt nie potrafił go inaczej ustawić). Zaliczył kilka podrózy zagranicznych. Rz podczas jazdy wybuchła cewka zapłonu, rozrząd przeskoczył, komputer zwariował i kosztowało to słono... tuz po naprawie, której skuteczności mechanik nie gwarantował pojechałem nim (i o więcej wróciłem) do Austrii. Potem postał rok pod blokiem po czym kupił go znajomy (mając pełną świadomość jego historii). Ford Fiesta MK VI 2007r 1.4 (służbowa) - jak to mówią lepsze niż terenowe auto służbowe... coś w tym jest ale to nie zmienia faktu, że te samochody to przerośnięte resoraki tandetnie wykończone w środku...po 2 latach i 80kkm wszystko trzeszczało Toyota Auris 1.4D 2009 (służbowa)- bardzo fajne autko. Przez rok zrobiłem tym 45kkm i złego słowa nie powiem Ford Fiesta MK VII 1.4 2011 (słuzbowa) - 4 lata oraz I generacje nowsza niz poprzednia fiesta, którą jeździłem... ale wrażenia takie samo... niby to ma 96KM... ale i tak nadaje sie tylko do jazdy po mieście, wszytskie trsy powyżej 100km to meczarnia. No a teraz od 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem B5 FL 1.9TDI 131KM z 2002... dziś go po raz pierwszy przegoniłem po autostradzie i jestem w niebowziety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
netadmin_47 Zgłoś #350 Napisano 17 Czerwca 2011 (edytowane) To teraz moja historia motoryzacyjna. Jestem chyba najstarszym użytkownikiem forum. Mój ojciec był kierowcą zawodowym. Pierwszą swoją jazdę pamiętam tak: lato rok 1956, siedzę na kolanach u ojca i "prowadzę" samochód ciężarowo-terenowy z wojskowego demobilu Ford Canada, który miał jeszcze dwie okrągłe klapy w dachu kabiny (tak jak w czołgu). Jedziemy dosyć szeroką polną drogą. Kiera strasznie oporna i wjeżdżam w pole kapusty, słyszę jak główki strzelają pod kołami. Z daleka widzimy rolnika biegnącego w naszą stronę z widłami. Ojciec daje po garach i włącza swoje wspomaganie kierownicy, sp.....lamy. W tamtych czasach mieszkałem w Karkonoszach i milicjanta to się widziało średnio raz na tydzień. Od 14 roku życia jeżdziłem często ojca służbowymi samochodami, oczywiście nielegalnie. W czerwcu 1963 r. odebrałem prawko na motor i samochód. No i zaczęło się z motorami: 1. Pierwszym nabytkiem była JAWA 350. 2. Przez jakiś czas był przedwojenny AVO z wałkiem Cardana. 3. Zaliczyłem JUNAKA. 4. W 1970 r. kupiłem MZ. W 1973 r. zaczęły się samochody: 1. Nabyłem na przetargu z pogotowia ratunkowego Warszawę 223A (sanitarka kombi z górnozaworowym silnikiem S-21). U znajomka za nieduże pieniądze zmieniłem całe wnętrze i miałem extra kombi-brykę jak na tamte czasy. Po trzech latach użytkowanie sprzedałem ją na giełdzie we Wrocławiu drożej niż mnie kosztowała. 2. 1976 r. Nowa SYRENA 105 z Bielska. 3. 1978 r. Nowy FIAT 125p MR76. 4. 1980 r. Nowy FIAT 126p. 5. 1981 r. Używany Ford TAUNUS odkupiony od kolegi, który miał ojca w stanach. 6. 1984 r. Używany VW Scirocco II GTI 1,6 110 PS z 1981 r. Piękne auto, chowane reflektory. Miałem go krótko, kolega skasował mi go w okolicach Siofok nad Balatonem. 7. 1985 r. Używany FIAT 128 Coupe, naprawdę fajna maszynka do jazdy. 8. 1986 r. Używany luksusowy FIAT 132. 9. 1987 r. MK1 -GOLF PIRELLI z 1984 r. Na owe czasy to GTI. 10. 1990 r. Nowy Ford Escort 1,8 (DOHC) 115 PS. Skradziony w 1991 r. przy Puławskiej w Wa-wie. Zero odszkodowania - splajtowała firma ubezpieczeniowa (nie pamiętam nazwy, październik 1991 r.) 11. 1991 r. Używany FIAT 126p - nie było kasy na lepszy (w związku z powyższym). 12. 1992 r. Używany Ford Sierra 2.0i (DOHC). 13. 1993 r. Używany Ford Scorpio 2.8 150 PS 14. 1994 r. Używane AUDI 1,8S z 1992 r. Bardzo fajnie je wspominam. 15. 1996 r. Używany PASSAT B3 2.0 16V 150 KM (ABF) z 1992 r. Maszyna nie do zdarcia. 16. 1998 r. Używane AUDI 100 S4 2.2 Turbo Quattro z 1994 r. To była ostra maszyna latała 240 km/h. 17. 2000 r. Nowa DAEWOO Leganza - luksus jak w mercedesie za dużo mniejsze pieniądze. 18. 2003 r. Kolejny używany Passat B4 1.9 TDI - 110 KM (AFN) z 1997 r. Nieudany zakup - zajechany egzemplarz. 19. 2004 r. Używany Passat B4 Variant 1.9 TDI - 110 KM (AFN) z 1997 r. Wspaniały egzemplarz przez 3 lata ani jednej usterki, nawet żadna żarówka się nie przepaliła. 20. 2007 r. Używane AUDI A4 Avant 1.9 TDI (115 KM) z 2000 r. Bardzo udane wozidło, jest naprawdę super. Trafiła się korzystna zamiana na Passata z 2004 r. z naprawdę niedużym przebiegiem. 21. 2008 r. Jest nadal Passat Variant B5 FL Comfort (3BG) 1,9 TDI (AWX) 131 PS z 2004 r. Chyba po drodze coś zgubiłem, Miałem jeszcze w latach 70-80 Syrenę BOSTO, Syrenę LUX i ŻUKA (żona prowadziła warzywniak). Obecny samochód wyszedł mi 24. Żadnego nie rozwaliłem w wypadku, jeżdżę już 48 lat legalnie. Chociaż nie jestem kierowcą zawodowym to mogę się określić w przybliżeniu na 2 do 2,5 mln przejechanych km. Pozdrawiam Edytowane 19 Czerwca 2011 przez netadmin_47 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #351 Napisano 17 Czerwca 2011 14. 1996 r. Używany PASSAT B3 2.0 16V 150 KM (ABF) z 1992 r. Maszyna nie do zdarcia. Nie było takiego silnika w B3 Mogłeś miec 136KM 9A 17. 2003 r. Kolejny używany Passat B3 1.9 TDI - 110 KM (AFN) z 1993 r. Nieudany zakup - zajechany egzemplarz. Takiego tez nie było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmalinek Zgłoś #352 Napisano 17 Czerwca 2011 Motorynka Komar Malagutti F-12 Phantom Smart F2 CDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
netadmin_47 Zgłoś #353 Napisano 17 Czerwca 2011 (edytowane) -------- Post added at 14:08 ---------- Previous post was at 14:06 ---------- Cytat:Napisał netadmin_47 14. 1996 r. Używany PASSAT B3 2.0 16V 150 KM (ABF) z 1992 r. Maszyna nie do zdarcia. Nie było takiego silnika w B3 Mogłeś miec 136KM 9A Cytat: Napisał netadmin_47 17. 2003 r. Kolejny używany Passat B3 1.9 TDI - 110 KM (AFN) z 1993 r. Nieudany zakup - zajechany egzemplarz. Takiego tez nie było Parę lat minęło mogłem niektóre dane pokręcić. Masz rację ten 17. to był B4 z 1997 r. Miał 110 lub 115 PS Edytowane 17 Czerwca 2011 przez netadmin_47 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw99 Zgłoś #354 Napisano 17 Czerwca 2011 1-Passat b2 (32b) Variant 1.6 D 54PS 1985r styrany życiem 2-Passat b2 (32b) Hatchback 1.6D 54PS 1986r igła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.G.G. Zgłoś #355 Napisano 18 Czerwca 2011 witam 1 nissan primera 1.6 95rok 2 vw passat 1.9 tdi 110bhp 99rok 3 vw sharan 1.9 tdi 110 bhp 99rok teraz polo 6n 99 1litr i 3bg 01r 130bhp AWX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koguTT Zgłoś #356 Napisano 19 Czerwca 2011 Przed Passatem miałem (a raczej użytkowałem) tylko jedno auto: Peugeot 207 – auto firmowe, serwisowane w ASO itd. Sympatyczne auto miejskie… jednak tylko jako firmowe – przez 4 lata (niecałe 140.000 km) dwa razy wzywana była laweta, a serwis poza obowiązkowymi przeglądami odwiedzałem kilkanaście razy z powodu usterek… raczej nie polecam tego modelu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość etoo Zgłoś #357 Napisano 20 Czerwca 2011 Z racji wieku tylko Ford Escort kombi 1999.... brr.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #358 Napisano 20 Czerwca 2011 A ja zaczynałem tak 1.126p 78' 2.126p 88' 3.126p 94' 4.Renault 19 94' 5.Volkswagen Polo 98' (miałem go 6 lat ) 6.Passat B5 Fl 02' (obecny) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #359 Napisano 22 Czerwca 2011 1. Omega A c20ne '90 (lpg) 2. Omega A c20ne '92 3. Vectra B 1.8 16v '97 4. Alfa Romeo 156 2.0T.S '98 5. Passat B5 Fl 1.8t, lpg - obecnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #360 Napisano 28 Czerwca 2011 A ja miałem: 1.Padalec(126elx)Wersja wypasiona z ogrzewaniem tylnej szyby ,prawym lusterkiem i uchylnymi szybkami bocznymi:-D 2.VW Santana LX 1,6 1985r.(z lekka się przysmażyła:P) 3.VW Santana 1982 1,8(przeróbka z automatu) 4. Opel Vectra A 1,8i kat 1992r. 5. ...no i doszliśmy do obecnego Cyborga jak w podpisie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach