artiona Zgłoś #1 Napisano 4 Grudnia 2008 (edytowane) Witam wszystkich i proszę o szybką pomoc.wybrałem się do mech. dziś święcie przekonany że wymiana sterownika(nastawnika) rozwiąże problem szarpania silnikiem,lecz po diagnozie mech. stwierdził , że zaciera się pompa wtryskowa ( 1Z silnik).mam drugą pompę do przełożenia, ale z silnika AHU(numery pomp różnią się dwoma ostatnimi cyframi) i tu nasuwa się pytanie czy będzie chodźić. O ile się zorientowałem silnik AHU jest odpowiednikiem 1Z i 1Y,czy to prawda-chodzi o ustawienie początku wtrysku jak mówił mechanik. I jeszcze jedno pytanie: jaka powinna być wartość wtryskiwanego paliwa ustawiana na pompie 2.8 czy 3,8 Pozdrawiam Edytowane 4 Grudnia 2008 przez artiona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 4 Grudnia 2008 silnik AHU jest odpowiednikiem 1Z tak. mozesz zakladac spokojnie pompe. 1Y to inna bajka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #3 Napisano 4 Grudnia 2008 Wydaje mi się, że ahu i 1z to bliźniacze silniki, ale napewno nie 1y(nie ma turbo i ma całkowicie inną pompę). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyton50 Zgłoś #4 Napisano 4 Grudnia 2008 Zgadza się 1Z i AHU to blizniacze silniki z tym że AHU jest nowszy i co za tym idzie kostka od nastawnika jest inna niż w 1Z.Sprawdz to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #5 Napisano 4 Grudnia 2008 dawka wtrysku wacha sie od 2,5 do 9mg ja mam ustawiona 3,4mg i jest sporzadku;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artiona Zgłoś #6 Napisano 5 Grudnia 2008 ja miałem 2.8 a koleś ustawił na 3.8 twierdząc że taka powinna być-ciekawe jak ze zużyciem paliwa.dzięki wszytskim za odp --- scalone --- witam,sprawdziłem kostkę od nastawnika-jest taka sama,dzięki i pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #7 Napisano 6 Grudnia 2008 ja miałem 2.8 a koleś ustawił na 3.8 twierdząc że taka powinna być bardzo dobrze zrobił ciekawe jak ze zużyciem paliwa. zmaleje ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kelt Zgłoś #8 Napisano 25 Grudnia 2008 witam mam problem z pompa wtryskowa wyciek z okolic miejsca gdzie łaczenie jest miejsca aluniniowego a metalowego tam gdzie wychodza przewody do wtrysków czy jestem wstanie to zrobic sam czy jak to rozbiore to nie wysynia mi sie tam jakies czesci? --- scalone --- wyciek z pompy wtryskowej poradzie jak uszczelnic .leje sie pomiedzy czescia aluniniawa (korpusem pompy)a czescia metalowa tam gdzie sa wkrecane przewody metalowe co ida do wtrysków.czy jestem wstanie to sam uszczelnic czy mi tam jakies czesci nie wyleca . prosze o porady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 25 Grudnia 2008 Cieknie spod głowiczki pompy, trudne do zrobienia na aucie, rozebrać bardzo łatwo, ale poskładać - masakra. Lepiej oddać do speca od pomp który zrobi operację na stole Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 24 Lutego 2010 Zna ktoś dokładne wymiary oringu pod pokrywką przestawiacza kąta wtrysku? Ta z dwoma torxami, od przodu auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach