Skocz do zawartości
Diabeł_

A może podwójny dolot:> intercooler passat B4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie znawców tematu :)

Szukałem, czytałem ale nic konkretnie nie znalazłem więc... Zamierzam się na podrasowanie pasia poprzez większe turbo co za tym idzie większy intercooler a dalej soft :mad:.Mierzę o około 140KM Mam już zakupionego FIMC'a intercooler.jpg

gabaryty rdzenia to : 430x120x50 ale nurtuje mnie pytanie czy można by było zastosować ori intercooler z orurowaniem a do tego podpiąć się z czołowym ickiem? Jakie były by konsekwencje takiego ruchu, większe turbo (zakupiłem od AWX) miałoby dużego laga na takiej kanalizacji? :727:

Podlączenie obu icków nie jest podykytowane chęcią extra osiągów lecz dużo mniej skomplikowaną do wykonania instalacją dolotową, można by było wtedy podpiąć się pod ori icek i oryginalną rurę dolotu.

Co Wy na to, czy widzicie jakieś minusy takiego. Dzięki za wszystkie sugestie.

*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego a obliczyłeś rezonans? Proponuję podjechać do jakiegoś warsztatu tuningowego oni Ci doradzą. Poprzez zamontowanie większej turbiny możesz tylko na tym stracić. Zanim go rozbujasz to miną wieki, ale jak już się rozpędzi... Musisz zapytać kogoś, kto się zajmuje tuningowaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co obliczyl??? rezonans? :):):):) Stary jaki znowu rezonans...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

był już podobny temat. Niestety, foty nie ocalały... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10054 tam też był upakowany FMIC, a oryginalny intercooler jak był, tak został... Sztuka dla sztuki, bo pakując większe turbo wypadałoby zmienić te gumowe złączki pomiędzy IC a kolektorem dolotowym na stal...

 

Lag jak był, taki zostanie, a auto nie będzie "puchło" tak po dwóch przegazowaniach jak poprzednio... jako takich osiągów większych mieć nie będziesz. Ino powtarzalność wyniku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak masz zdrowy silnik to z samego softu wyciśniesz te 140 PSów na seryjnych gratach.......wsadzanie wiekszego turbo do słabego silnika nie wróży nic dobrego ,sprawdz najpierw ile naprawde zostało Ci zdrowych koni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej dzieki za informacje,

Silnik jak najbardziej zdrowy tylko turbo się sypie, wręcz odlatuje powyżej 3000obr :/ wiec zmieniam na większe a tak przy okazji dla zdrowego rozsądku zamierzam się na FMIC tylko kwestia rurek czy zostawić ori przewody i ori icka czy tylko kawałki ori przewodów do łatwiejszego podpięcia, hmmm takie rozwiązanie również wyglądałoby prawie jak seria :P

Dodatkowe pytanie:

* a może wsadzić coś takiego i tak bardzo podobna cena za drugą turbinę:

http://moto.allegro.pl/item500566087_tuning_turbina_passat_audi_1_9tdi_wirnikijak_w_arl.html

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To bedzie najlepsza opcja z zapasem na przyszlosc, te turbinki sa wydajne do ok 180KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tylko czasem nie idzie ich wystroic i potrafia sie sypnac :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten etap karambolowej dzialalnosci chyba jest juz za nim, teraz z tego co wiem wychodza dobre hybrydy i nie ma juz z nimi problemow ;). Wystrojenie to kwestia tunera, u nas jeszcze nie bylo problemow z hybrydami ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wspomniałem wcześniej 150KM to będzie max dla mojego sztrucla :629: więc zapodam suszarkę od serii AWX z króćcem przejściówką także made in karambol i to powinno wystarczyć a stówka zawsze w kieszeni zostanie na kilka :zdrowko: hehe.

Możecie się jeszcze wypowiedzieć na temat zastosowania dwóch ic?

marecek:

"tam też był upakowany FMIC, a oryginalny intercooler jak był, tak został... Sztuka dla sztuki, bo pakując większe turbo wypadałoby zmienić te gumowe złączki pomiędzy IC a kolektorem dolotowym na stal... "

Moim zdaniem mogę smialo zostawić oryginalne przewody z turbiny i do kolektora, czy ciśnienie doładowania będzie aż tak duże, wymuszając montaż stalowego orurowania? :confused:

Trza tak zrobić żeby sie nie narobić i żeby to miało ręce i nogi bo jak juz tuner podkręci a tu przewody będą puchnąć wtedy bedzie zabawa :509:

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daj spokój z dwoma IC pakuj FMIC'a do tego orurowanie z kwasiaka i złączki samco, wtryski 216,strojenie i masz 160KM. na dwóch IC będzie megalag a i tak temperatura bedzie optymalna juz na FMIC'u

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okey, zrobię jak radzicie czyli ori icek won:) I sytuacja się wyjaśniła za co Wam wielkie dzięki.

matys nie wiedziałem, że to vr6 :eek: oddałem na niego przedwczoraj głos w plebiscycie, ładna furka a zdjęcie jeszcze lepsze jakbym oglądał "Pan Kleks w kosmosie" :D:D:D:D:D:D

Małe pytanko matys: czy te rączki i klamki drzwi były ori czy coś przy nic grzebałeś bo prezentują się świetnie a wiadomo jak jest innych modelach bladziewny plastik łuszczący się pod muśnięciem rączki mojej babeczki hehehhe

Pozdrawiam

Edytowane przez Diabeł_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności