Diabeł_ Zgłoś #1 Napisano 3 Grudnia 2008 Witam serdecznie znawców tematu Szukałem, czytałem ale nic konkretnie nie znalazłem więc... Zamierzam się na podrasowanie pasia poprzez większe turbo co za tym idzie większy intercooler a dalej soft .Mierzę o około 140KM Mam już zakupionego FIMC'a gabaryty rdzenia to : 430x120x50 ale nurtuje mnie pytanie czy można by było zastosować ori intercooler z orurowaniem a do tego podpiąć się z czołowym ickiem? Jakie były by konsekwencje takiego ruchu, większe turbo (zakupiłem od AWX) miałoby dużego laga na takiej kanalizacji? Podlączenie obu icków nie jest podykytowane chęcią extra osiągów lecz dużo mniej skomplikowaną do wykonania instalacją dolotową, można by było wtedy podpiąć się pod ori icek i oryginalną rurę dolotu. Co Wy na to, czy widzicie jakieś minusy takiego. Dzięki za wszystkie sugestie. * Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davidd90 Zgłoś #2 Napisano 9 Grudnia 2008 Kolego a obliczyłeś rezonans? Proponuję podjechać do jakiegoś warsztatu tuningowego oni Ci doradzą. Poprzez zamontowanie większej turbiny możesz tylko na tym stracić. Zanim go rozbujasz to miną wieki, ale jak już się rozpędzi... Musisz zapytać kogoś, kto się zajmuje tuningowaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #3 Napisano 9 Grudnia 2008 co obliczyl??? rezonans? ):) Stary jaki znowu rezonans... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #4 Napisano 9 Grudnia 2008 był już podobny temat. Niestety, foty nie ocalały... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10054 tam też był upakowany FMIC, a oryginalny intercooler jak był, tak został... Sztuka dla sztuki, bo pakując większe turbo wypadałoby zmienić te gumowe złączki pomiędzy IC a kolektorem dolotowym na stal... Lag jak był, taki zostanie, a auto nie będzie "puchło" tak po dwóch przegazowaniach jak poprzednio... jako takich osiągów większych mieć nie będziesz. Ino powtarzalność wyniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syncro 2.2 Zgłoś #5 Napisano 9 Grudnia 2008 jak masz zdrowy silnik to z samego softu wyciśniesz te 140 PSów na seryjnych gratach.......wsadzanie wiekszego turbo do słabego silnika nie wróży nic dobrego ,sprawdz najpierw ile naprawde zostało Ci zdrowych koni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #6 Napisano 9 Grudnia 2008 Hej dzieki za informacje, Silnik jak najbardziej zdrowy tylko turbo się sypie, wręcz odlatuje powyżej 3000obr wiec zmieniam na większe a tak przy okazji dla zdrowego rozsądku zamierzam się na FMIC tylko kwestia rurek czy zostawić ori przewody i ori icka czy tylko kawałki ori przewodów do łatwiejszego podpięcia, hmmm takie rozwiązanie również wyglądałoby prawie jak seria Dodatkowe pytanie: * a może wsadzić coś takiego i tak bardzo podobna cena za drugą turbinę: http://moto.allegro.pl/item500566087_tuning_turbina_passat_audi_1_9tdi_wirnikijak_w_arl.html Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dario84 Zgłoś #7 Napisano 10 Grudnia 2008 To bedzie najlepsza opcja z zapasem na przyszlosc, te turbinki sa wydajne do ok 180KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #8 Napisano 10 Grudnia 2008 no tylko czasem nie idzie ich wystroic i potrafia sie sypnac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dario84 Zgłoś #9 Napisano 10 Grudnia 2008 Ten etap karambolowej dzialalnosci chyba jest juz za nim, teraz z tego co wiem wychodza dobre hybrydy i nie ma juz z nimi problemow . Wystrojenie to kwestia tunera, u nas jeszcze nie bylo problemow z hybrydami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #10 Napisano 10 Grudnia 2008 Jak wspomniałem wcześniej 150KM to będzie max dla mojego sztrucla :629: więc zapodam suszarkę od serii AWX z króćcem przejściówką także made in karambol i to powinno wystarczyć a stówka zawsze w kieszeni zostanie na kilka hehe. Możecie się jeszcze wypowiedzieć na temat zastosowania dwóch ic? marecek: "tam też był upakowany FMIC, a oryginalny intercooler jak był, tak został... Sztuka dla sztuki, bo pakując większe turbo wypadałoby zmienić te gumowe złączki pomiędzy IC a kolektorem dolotowym na stal... " Moim zdaniem mogę smialo zostawić oryginalne przewody z turbiny i do kolektora, czy ciśnienie doładowania będzie aż tak duże, wymuszając montaż stalowego orurowania? Trza tak zrobić żeby sie nie narobić i żeby to miało ręce i nogi bo jak juz tuner podkręci a tu przewody będą puchnąć wtedy bedzie zabawa Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #11 Napisano 14 Grudnia 2008 daj spokój z dwoma IC pakuj FMIC'a do tego orurowanie z kwasiaka i złączki samco, wtryski 216,strojenie i masz 160KM. na dwóch IC będzie megalag a i tak temperatura bedzie optymalna juz na FMIC'u Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #12 Napisano 14 Grudnia 2008 (edytowane) Okey, zrobię jak radzicie czyli ori icek won:) I sytuacja się wyjaśniła za co Wam wielkie dzięki. matys nie wiedziałem, że to vr6 oddałem na niego przedwczoraj głos w plebiscycie, ładna furka a zdjęcie jeszcze lepsze jakbym oglądał "Pan Kleks w kosmosie" :D:D:D:D:D Małe pytanko matys: czy te rączki i klamki drzwi były ori czy coś przy nic grzebałeś bo prezentują się świetnie a wiadomo jak jest innych modelach bladziewny plastik łuszczący się pod muśnięciem rączki mojej babeczki hehehhe Pozdrawiam Edytowane 14 Grudnia 2008 przez Diabeł_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach