Gość hezek Zgłoś #1 Napisano 28 Listopada 2008 Potrzebna nam będzie klapa -Trochę przewodów -Cyna -lutownica -Wsuwki żeńskie -Izolacja parciana i termokurczliwa -3 Przekaźniki przełącznikowe + 1 na zapas -3 gniazda pod przekaźniki -Gniazdo z bezpiecznikiem przekaźniki koniecznie przełącznikowe z 5 pinami następnie w klapie przecinamy niebieski przewód i podłączamy go przez klamkę teraz musimy wykonac kilka przewodów do połączenia przekaźników teraz podłączamy przekaźniki w jedną całośc i montujemy je w okolicy lewej tylnej lampy. górą idzie wiązka do klapy i tam są te dwa przewody niebieski i zielony, które musimy przeciąc i podłączyc wg rysunku i wszystko lutujemy! a tu cały schemacik zasilanie ciągniemy od przodu samochodu (przy pedałach jest lub bezpośrednio z aku) i tam zakładamy bezpiecznik 10A oczywiście + musibyc niezależney od stacyjki. jeśli klapę można otworzyc przy zamkniętym samochodzie a przy otwartym nie to zamieniamy przewody niebieski z zielonym te które idą od przodu samochodu jeśli siłownik ciągnie w drugą str zamieniamy piny przy siłowniku postaram sie wszystko dopracowac jaknajszybciej żeby nie było żadnych problemów z zamianą przewodów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #2 Napisano 28 Listopada 2008 hm jakies fotki by sie przydaly...mozesz cos wiecej wyjasnic o co chodzi w tym twoim temacie bo ja np nie mam duzego doswiadczenia z 3bg i nie wiem o co tu chodzi;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #3 Napisano 29 Listopada 2008 (edytowane) proszę i fotki wg fotek bez schmatu nic nie zdziałasz ta jest w okolicach lewej tylnej lampy tam montujemy przekaźniki klapa z podłączeniem klamki i skąd podciągnąc prąd na tył oczywiście lecimy progiem zdj podesłał mi Gool i też twierdził że niema o tym pojęcia a jednak dał sobie radę :6:57: jest tak: a może byc tak: Edytowane 30 Listopada 2008 przez hezek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kołcz_1906 Zgłoś #4 Napisano 29 Listopada 2008 Moze by tak kolega napisal o co chodzi z tym przekladaniem klapy w jakim celu ktos ma niby zmienic co to wogole da, no i moze by tak napisac czy to w sedanie ta klapa wymieniana czy moze kombi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #5 Napisano 29 Listopada 2008 czy to w sedanie ta klapa wymieniana czy moze kombi. Na 2-gim zdjęciu wyraźnie widać że to klapa z kombi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #6 Napisano 29 Listopada 2008 o co chodzi z tym przekladaniem klapy w jakim celu ktos ma niby zmienic co to wogole da a w jakim celu podmienia sie lampy z 3BG do 3B??? a kto jest tym zainteresowany to napewno wie o co mi chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #7 Napisano 29 Listopada 2008 hm..taki temat juz byl na forum w marcu ale widze ze teraz jest wszystko poskladane do kupy i w jednym miejscu:).. proponuje warsztat ale nie wiem co na to wladze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_wroc Zgłoś #8 Napisano 29 Listopada 2008 O, super, bardzo dokładny opis - dzięki hezek !! jak mi ktoś w czasie tej zimy zaparkuje na tyle, to na pewno zmienię u siebie klapę Klapa z B5 różni się od B5FL wnęką na tablice rejestracyjną, dla mnie w B5FL jest fajniejsza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kriiss Zgłoś #9 Napisano 30 Listopada 2008 WITAM WSZYSTKICH! Jestem w trakcie zmiany klapy, mam takie pytanie o zamianę kabli we wtyczkach, prosił bym o jakiś schemat lub zdjęcia. Proszę o pomoc bo eklektykiem nie jestem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #10 Napisano 30 Listopada 2008 mam takie pytanie o zamianę kabli we wtyczkach nic nie zamieniasz poprostu wciągasz wiązkę od 3b i wszystko pasuje a wcinasz sie tylko w niebieski przewód w niebieski żeby podłączyc klamkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kriiss Zgłoś #11 Napisano 1 Grudnia 2008 Dzięki serdeczne za rade! POZDRO HEZEK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kriiss Zgłoś #12 Napisano 10 Grudnia 2008 mam jeszcze jedno pytanie czy mogą być przekaźniki 20/30A oczywiście z pięcioma pinami czy ma to jakieś znaczenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazio Zgłoś #13 Napisano 10 Grudnia 2008 proponuje warsztat ale nie wiem co na to wladze tez nie wiem co na to władze, ale na wszelki wypadek przeniosłem do warsztatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #14 Napisano 10 Grudnia 2008 czy mogą być przekaźniki 20/30A oczywiście z pięcioma pinami czy ma to jakieś znaczenie bezpiecznik 10A wiec przekaźniki wytrzymają kiedyś sie spotkałem z przekaźnikami z 5 pinami tyle że pin 87 i 87a były zmostkowane! trzeba zwrócic uwagę na schemacik na boku przekaźnika musi byc zgodny z moim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kriiss Zgłoś #15 Napisano 15 Grudnia 2008 sukces! Nowa klapa jest już w aucie wszystko działa! Choć miałem mały problem z wycieraczką, w starej klapie ktoś uciął wtyczkę od wycieraczki bo się prawdopodobnie zatarła i nie miałem odnośnika jak były podłączone kable. Więc obciąłem wtyczkę z instalacji od 3bg (wtyczka ta sama,kable też) polutowałem i co sie okazało wycieraczka po włączeniu poleciała w dół w stronę rejestracji. Próbowałem przekładać kable ale nic mi nie wyszło więc przełożyłem wycieraczkę na wieloklinie i po sprawie! SUPER OPIS montażu klapy!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #16 Napisano 15 Grudnia 2008 sukces! Nowa klapa jest już w aucie wszystko działa! Choć miałem mały problem z wycieraczką, w starej klapie ktoś uciął wtyczkę od wycieraczki bo się prawdopodobnie zatarła i nie miałem odnośnika jak były podłączone kable. Więc obciąłem wtyczkę z instalacji od 3bg (wtyczka ta sama,kable też) polutowałem i co sie okazało wycieraczka po włączeniu poleciała w dół w stronę rejestracji. Próbowałem przekładać kable ale nic mi nie wyszło więc przełożyłem wycieraczkę na wieloklinie i po sprawie! SUPER OPIS montażu klapy!!!! Jak możesz to daj jakieś fotki jak to w realu wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #17 Napisano 15 Grudnia 2008 Jak możesz to daj jakieś fotki jak to w realu wygląda. popatrz na tył 3BG:zabawa: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gool Zgłoś #18 Napisano 16 Grudnia 2008 (edytowane) wyglada jak 3BG z lampami od 3B http://forum.vw-passat.pl/galeria/images/10909/1_31.08.2008_010.jpg to ten z czarna klapa Edytowane 16 Grudnia 2008 przez gool Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kriiss Zgłoś #19 Napisano 20 Grudnia 2008 (edytowane) A oto efekt zamiany Edytowane 20 Grudnia 2008 przez kriiss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #20 Napisano 20 Grudnia 2008 A oto efekt zamiany jeszcze lampki i pełen sukces Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach