Marcin58UJ Zgłoś #41 Napisano 21 Czerwca 2010 podlaczalem pod vaga ,nie pokazuje najmniejszego bledu nawet ,nie ma bledow sporadycznych,wiec to chyba nie wina czujnika,na komputerze tez nie wyswietlaja sie zadne komunikaty,wiec to chyba bedzie wina tych oringow na pompowtryskach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #42 Napisano 24 Września 2010 a tak propo 4 oringu to znajduje sie on pod tym bolczykiem co naciska na sprezyne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio110283 Zgłoś #43 Napisano 22 Stycznia 2011 Witam!!!! Wymieniłem uszczelki na pompowtryskach tj. miedzianą z zabezpieczeniem; i 3 gumowe . Została mi jedna uszczelka gumowa i coś w stylu małego popychacza który wchodzi na samą górę pompowtryskiwacza. Nie założyłem go ponieważ był krótszy. Moje pytanie brzmi dlaczego po wymianie tych uszczelek silnik pracuje nie równo trzęsie się , trzęsie również całą karoserią . Co zrobiłem nie tak ? Chciałem dodać że wyciągając pierwszy pompowtrysk odkręciłem dużą nakrętkę z boku pompowtryskiwacza chyba klucz 34 , aby sprawdzić czy tam nie znajduje się ta 4 uszczelka! ---------- Post added at 19:07 ---------- Previous post was at 18:57 ---------- Mam jeszcze jedno pytanie-zagadkę !!!!! Mam passat 1,9 tdi pompowtrysk 115km . Auto ma oryginalny przebieg , jest bardzo dobrze eksploatowane, zadbane . Zimne auto pali dosłownie na dotyk po osiągnięciu pełnej temperatury 90C i po zgaszeniu auta na jakieś 2-5 minut mam problem z odpaleniem tj. kręci bardzo długo nawet do 1 min. zaczyna odpalać tak jakby z początku na jeden cylinder stopniowo na drugi na trzeci i pracuje. Dzieje się to tylko jeżeli auto osiągnie pełna temp. Chłodny i zimny pali dobrze. Najlepsi fachowcy polecili mi wymienić uszczelki no pompowtryskach. Wymieniłem nic to nie dało. POMOCY!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #44 Napisano 22 Stycznia 2011 post wyzej masz napisane gdzie znajduje sie maly oring. Zeby wymienic bolczyk na ten krodszy musisz kupic nowy typ srob regulacyjnych w aso bo stare pasuja tylko do dlugich bolczykow! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qmol Zgłoś #45 Napisano 22 Stycznia 2011 pawcio110283 jeśli pompo-wtryski wkręciłeś w tej samej kolejności nic nie grzebałeś, wymieniłeś tylko uszczelki to powinno działa tak samo jak przed remontem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio110283 Zgłoś #46 Napisano 23 Stycznia 2011 witam!!! pompowtryski wkręciłem w tej samej kolejności. Nie wymieniłem 4-tej gumki. Czy to może być powodem że teraz silnik pracuje nie równo tj. cały się trzęsie (przed wymianom tego nie było)? A co z tym że nie chce odpalać jak jest ciepły ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #47 Napisano 23 Stycznia 2011 witam!!!pompowtryski wkręciłem w tej samej kolejności. Nie wymieniłem 4-tej gumki. Czy to może być powodem że teraz silnik pracuje nie równo tj. cały się trzęsie (przed wymianom tego nie było)? A co z tym że nie chce odpalać jak jest ciepły ? tak może to być powód ze chodzi nie równoco do odpalania to sprawdź kąt wtrysku i użyj szukaj-ki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio110283 Zgłoś #48 Napisano 23 Stycznia 2011 A co to jest szukaj-ka ?? A jak ustawia się kąt wtrysku w pompowtr. ? Czyli powinienem wymienić 4 gumkę i ustawić kąt wtry. żniknie wtedy problem z odpalaniem i nie równą pracą Mam vag4.9 czy może mi on w czymś pomóc? Jakie powinny być wartości na blokach danych ? Zauważyłem że po wymianie Wartości podawane w Mili gramach na godzinę zaczęły straszne skakać . Nie wiem za bardzo co to za wartość ani do czego służy ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #49 Napisano 23 Stycznia 2011 Ja ostatnio regenerowałem pompki i tez zakładałem nowe uszczelki oraz nowy grzybek gdyż się on ściera oprócz tej małej na górze pod tym grzybkiem i w firmie Dieslel-Reg w tucholi mówili że niema sensu tej małej wymieniać ponieważ ona się nie uszkadza i nie trzeba jej wymieniać. I wszystko elegancko chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #50 Napisano 23 Stycznia 2011 Witam!!!!Wymieniłem uszczelki na pompowtryskach tj. miedzianą z zabezpieczeniem; i 3 gumowe . Została mi jedna uszczelka gumowa i coś w stylu małego popychacza który wchodzi na samą górę pompowtryskiwacza. Nie założyłem go ponieważ był krótszy. Moje pytanie brzmi dlaczego po wymianie tych uszczelek silnik pracuje nie równo trzęsie się , trzęsie również całą karoserią . Co zrobiłem nie tak ? Chciałem dodać że wyciągając pierwszy pompowtrysk odkręciłem dużą nakrętkę z boku pompowtryskiwacza chyba klucz 34 , aby sprawdzić czy tam nie znajduje się ta 4 uszczelka! ---------- Post added at 19:07 ---------- Previous post was at 18:57 ---------- Mam jeszcze jedno pytanie-zagadkę !!!!! Mam passat 1,9 tdi pompowtrysk 115km . Auto ma oryginalny przebieg , jest bardzo dobrze eksploatowane, zadbane . Zimne auto pali dosłownie na dotyk po osiągnięciu pełnej temperatury 90C i po zgaszeniu auta na jakieś 2-5 minut mam problem z odpaleniem tj. kręci bardzo długo nawet do 1 min. zaczyna odpalać tak jakby z początku na jeden cylinder stopniowo na drugi na trzeci i pracuje. Dzieje się to tylko jeżeli auto osiągnie pełna temp. Chłodny i zimny pali dobrze. Najlepsi fachowcy polecili mi wymienić uszczelki no pompowtryskach. Wymieniłem nic to nie dało. POMOCY!!!!!!! zakladam ze wtryski po włożeniu były regulowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio110283 Zgłoś #51 Napisano 23 Stycznia 2011 Nie był regulowane! A powinny? Czy to może być przyczyną nie równej pracy silnika ? Jak sie reguluje pompowtryski czy dam rade sam czy musi to zrobić specjalista ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #52 Napisano 23 Stycznia 2011 powiem tak - wymienialem juz wtryski sporo razy na inne, te same i zawsze regulowalem. Na tym forum spotkalem sie z osobami ktore nie reguluja po wyjeciu i wlozeniu tych samych. Proponuje moze zaczac od tego zeby je wyregulowac - podpinales Vaga , patrzyles na korekcje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio110283 Zgłoś #53 Napisano 24 Stycznia 2011 Witam!! Podpinałem vaga odczytałem błąd "brak zapłonu na cylindrze nr.1" Wykasowałem błąd . Wszedłem na bloki danych tam wartość podawana w miligramach na godzinę bardzo skakała (nie wiem co to za wartość ,ale przed wymianą gumek była stabilna. Jak się powinno regulować pompowtryski , czy powinien to robić specjalista ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #54 Napisano 24 Stycznia 2011 wtryski wyreguluj - jesli nie wiesz jak odstaw do kogos kto ma o tym pojecie. Sprawdz konektory na wtryskach pod deklem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #55 Napisano 24 Stycznia 2011 czy powinien to robić specjalista ? Nie. Wystarczy ktoś kto kieruje się logiką, posiada dane do ustawienia pozycji i skoku pompki i kilka narzędzi typu czujnik zegarowy, duża suwmiarka, klucz dynamometryczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #56 Napisano 3 Lutego 2011 Chwila, Chwila!!! Nikt nie zwrócił uwagi, że kolega grzebał przy elektrozaworze??!! Klucz 34!! Uszkodziłeś elektrozawór sterujący i dlatego masz brak zapłonu na 1 cylindrze - pewnie na nim to zrobiłeś. Nic innego nie kombinuj poza pominiętą regulacją pompowtrysków. Musisz wyjąć uszkodzony pompowtrysk i dać do naprawy, ewentualnie wrzucić taki sam używany z allegro. Jak się grzebie nie mając pojęcia to trzeba mieć trochę kasy na górkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #57 Napisano 4 Lutego 2011 ogólnie jest ich 4 A kolega to posty sobie nabija?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
huragan1971 Zgłoś #58 Napisano 31 Marca 2011 Witam. Panowie podepnę się pod temat,ponieważ(niestety) tez mnie dotyczy... Posiadam B6 z końca 2005 roku (161.000km) i niestety niedawno go kupiłem,ale jak sie naczytałem (niestety później) na różnych forach co sie dzieje z tymi pompowtryskami to masakra...niestety u mnie padł na cylindrze nr. 1 i teraz moje pytanie,który to jest stojąc przodem do silnika?Który wtryk mam wymienic? VCDS wykrył mi właśnie,że pada wtrysk właśnie nr.1, Bo szczerze mówiąc to nie wiem ja sie je liczy 1,2,3,4 od której strony? Robię ten wtrysk i na sprzedaż ,jeździłem 1,9 TDI z 2003 roku i nie miałem z nim żadnych problemów i zachciało mi się ( a raczej mojej żonie!!!) zmiany niby na ładniejszy,no może to ładniejszy to on jest,ale dosłownie złom(jeśli chodzi głównie o silnik) totalny...szkoda kasy i teraz każdego uczulę,żeby takiego passata nie kupował a ja juz upatrzyłem sobie właśnie 1,9 TDI 130kM (silniki nie do zajeżdżenia) z połowy 2005 roku.. Aha jeszcze nie napisałem,że mieszkam w Anglii a tu auta są na prawdę serwisowane a co najważniejsze "nie kręcone" no i drogi super,więc zawieszeniowo w bardzo dobrym stanie.. Jeśli chodzi o mój egzemplarz to z wyglądu jest bardzo ładny i ma dośc bogate wyposażenie...ale do rzeczy może ktoś ma jakieś fotki jak dokładnie po kolei wyjąc a potem włożyc wtrysk.Bardzo proszę o pomoc. p.s.dobrze,że sporo staniały te wtryski....u na nowy kosztuje 300 funtów a używkę można kupi już za 100 funtów. Po naprawie auto jest do sprzedania(na pewno ze stratą) Pozdrawiam i czekam na jakieś wskazówki. A oto log: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 03G 906 018 CD HW: 03G 906 018 CD Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G 9627 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 00631 210 04732 VCID: 69D2BFFA7F23F454 1 Fault Found 17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded P1261 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 82 Mileage: 161736 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 11:46:36 Freeze Frame RPM: 832 /min Text: 24 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 71.8 % Text: 5.125 uF Text: 14.25 mJ Text: 10 mJ Ign. Timing: 0.6 °BTDC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #59 Napisano 31 Marca 2011 A ty kolego myslisz ze te 1,9 na pd sa lepsze?? jestes w bledzie! jak dobrze trafisz to bedziesz jezdzil a jak nie to koszta koszta i jeszcze raz koszta. ja mam wlasnie 130ps i juz wladowalem w niego ponad 4000 zl. moze auto moc ma ale napewno nie kupie juz na pd albo benzyne albo dielsla z innej stajni. to ze masz taki blad moze swiadczyc o problemie z zasilaniem paliwa a nie o koncu pompki (np zuzyte oringi) wiem w u siebie tez mialem ten blad a po wymienie oringow znikl! pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
huragan1971 Zgłoś #60 Napisano 1 Kwietnia 2011 Myśl jak chcesz a ja wiem swoje...miałem B5 1,9 TDI i jeździłem nim na prawdę dużo tu po Angli i sprawował się super,zresztą kolega jeździł takim samym(nawet kolor ten sam...) i też nic mu się nie działo i nikt mnie nie przekona,że B6 jest lepszy z 2.0 TDI 140 KM!!! Sam juz się przekonałem,że NIE!!! Tym bardziej,że moje auto(obecne B6) było serwisowane na bieżąco jeśli chodzi układ jezdny to rzeczywiście jest super i bardzo dobrze się prowadzi jednak niestety mankamentem(jak w każdym B6) jest silnik...poza tym po mieście pali więcej niż 1,9 TDI. A tak nawiasem mówiąc KOLEGO może chcesz go kupić,bo na prawdę w środku i na zewnątrz prezentuje się znakomicie i właśnie ludzie na to się łapią... I jeszcze jedno tu w Anglii zazwyczaj auta są bardzo zadbane(pod warunkiem,że są też i serwisowane..) i dlatego uważam,że są sporo lepsze i "nie zjeżdżone" jeśli chodzi o zawieszenie a i silnik także... Już go wystawiłem na sprzedaż.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach