Skocz do zawartości

huragan1971

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O huragan1971

  • Urodziny 12.04.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Bogusław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bodzanów/U.K.

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Panowie krótkie pytanie,bo już na prawdę oczy mnie bolą i głowa od szukania informacji...Czy pojawiający sie napis "target unit not responding" oznacza ,że mój interfejs nie łączy się z danym sterownikiem? Chciałem dorobić sobie kluczyk ,ale nie mam kodu PIN,więc chciałem go sczytać...naczytałem juz sie trochę o diagnostyce itd..od razu napiszę,że owy program otwierałem na kilku różnych systemach począwszy od 8.1 poprzez Win 7 a skończywszy na Win XP i na każdym jest dokładnie to samo gdy chcę się dostać,żeby nawet zrobić funkcję " Identification".. Zaznaczam,ze mam VW Touran z 2009 roku z silnikiem 1.9TDI.. Jestem zawiedziony,bo kupując ten kabel byłem przekonany,że w końcu sczytam ten PIN i dorobię sobie kluczyk dodatkowy a nawet i dwa... Proszę o podopowiedzi .
  2. Witam. Założyłem nowy watek,ale niestety brak odpowiedzi,więc jesli pozwolicie podepne sie pod ten.. Wiem,ze temat jest znany ja sam przegrzebałem setki postów i niestety nie znalazłem kodo,żeby zmienić w moim aucie obroty silnika,bo niestety na biegu jałowym silnik lekko drży. Od razu powiem,ze kod 12233 u mnie nie wchodzi a kod silnika to BXE (passat B5 z 2009 roku 1.9TDI z przebiegiem 145tyś) program to VCDS Release 11.11 (full aktywowany). Już kiedyś to robiłem w moim Touranie z dokładnie tym samym silnikiem i udało mi sie podnieść obroty i zmienić dawkę rozruchową a był to samochód z 2010 roku. Prosze o podpowiedzi.
  3. mam kabel ...a w jakich blokach patrzeć?
  4. Witam.W moim passacie B5 z 2005 1.9 Tdi świeci mi się kontrolka z ESP plus migająca ze świec żarowych no i napis "engine workshop ". Nie świecą mi światła stopu (ALE ŚWIECI SIE 3 ŚWIATŁO stopu w tylnej klapie bagażnika). Podejrzewam czujnik stopu. Jednak dziś go rozebrałem na części pierwsze i wydaje mi się,że jest dobry styki nie popalone itd..czytałem na forum,żeby sprawdzić "na krótko" więc kiedy wyciągnąłem kostkę z czujnika stopu przy pedale hamulca i zwarłem ku mojemu zdziwieniu działała TYLKO tylne światło STOP w klapie bagażnika a lampy nie świeciły! Wyjąłem każdą z lamp i tam poczyściłem wszystkie styki nadal to samo...brakuje mi już pomysłów. Czytałem też gdzieś,że może być zwarcie gdzieś w jakiejś wiązce a może któryś z kabli gdzieś w kole od abs..sam już nie wiem za co się zabrać..Proszę o jakieś podpowiedzi,bo nie wiem co robić dalej..aha bezpiecznik też sprawdzałem
  5. Niestety po wielu próbach..odłączyłem akumulator na nawet 30 minut...i nadal to samo VCDS łączy mi się TYLKO z silnikiem i mogę sprawdzić przebieg auta..nic więcej! A tu zamieszczam co się wyświetla: Port Status: OK. Interface: Found! Type: Ross-Tech HEX-USB+CAN Version: 1.81 Status: Ready K1: OK K2: OK CAN: Not Ready VCDS: Init Controller No Response from Controller! Proszę o rady...
  6. Ok.dzięki za podpowiedź...właśnie mi się wydawało dziwne,że mogłem uwalić kabel,bo nawet nie aktualizowałem programu a i połączenie normalnie jest tak jak napisałem...myślałem już ,że "uwalił" mi się komputer w aucie..ale raczej to mało prawdopodobne...a swoją drogą jestem jak sobie poradził z tym problemem ten kolega co o tym pisał..
  7. Myślisz,że to może być wina sterowników w aucie? Oczywiście zrobię ta..jutro i zobaczę czy coś to da...niedawno podłączałem koledze w Audi A4 1.9 TDI i właśnie po tym mi się to stało...fakt,że jakiś czas nie używałem kabelka..wydawało mi się to na prawdę dziwne...
  8. Koledzy mam problem ze swoim kabelkiem VAG 106 Can-USB i do tej pory działał prawidłowo na VCDS Release 10.6.0 aż tu nagle zonk! Oczywiście kabel się łączy z komputerem a co za tym idzie z programem tyle,że czyta mi tylko jeden sterownik(silnik)..Pisał już o tym kolega "kapa9"..a jeszcze czyta mi przebieg,ale nic poza tym..co zrobić czy w ogóle da się coś zrobić??? Mieszkam w Anglii i jakiś czas temu "przestawiłem" sobie mile na km..i teraz jest problem,bo nie mogę przestawić z powrotem..a jest to w sterowniku 17-Instruments. Proszę o rady...co poradzić? W ogóle co się stało?!
  9. Witam. Wszystkich...z góry Przepraszam,że piszę to tutaj,ale nigdzie indziej nikt nie potrafi mi podpowiedzieć a ten temat jest bliźniaczo podobny do mojego...jestem użytkownikiem Audi A4 2.0 z silnikiem FSI i sprawa dotyczy zaworu EGR. Już pisze o co chodzi...w moim aucie już wymieniłem cewki,świece,ale silnik nadal ma spore drgania na wolnych obrotach..zrobiłem test VCDS i wyszdł mi taki błąd: Address 01: Engine Labels: None Part No SW: 8E0 906 018 K HW: Hardware No Component: 2.0L R4/4V FSI G 0008 Shop #: WSC 63351 000 00000 VCID: 3064129E9C79459C Part No: 8E0 907 807 A Component: NOX 0303180039 002 3205 8E0907807 A NOX 0303180039 002 3205 2 Faults Found 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 004 - No Signal/Communication 16784 - EGR System: Malfunction P0400 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: 0000 0000 ..doczytałem się,że to wina EGR,że jest uszkodzony czy tak jest? Zauważyłem,że jak silnik był na wolnych obrotach i jak załączał się EGR to znacznie zwalniał a drgania przenoszą się na nadwozie...odkręciłem dekielek z góry i niby wszystko ok,żaden ząbek nie jest wyłamany z trybików...ale jakież było moje zdziwienie jak po porstu odpiąłem zawór(zatrzask) i nagle silnik zaczął pracować prawidłowo obroty lekko wzrosły a drgania ustały,czym to jest spowodowane? Zrobiłem tez eksperyment i ponownie podpiąłem zatrzask do zaworu i za jakieś 5-7 sekund znowu zwolnił i szarapanie powróciło!!! Jakie są skutki jazdy z wypiętym EGR? Czy to szkodzi silnikowi? Jak patrzyłem po cenach to jest...kosmos,ale cóż jak trzeba będzie wymienić to się wymieni..Bardzo proszę o podpowiedzi.. Niedawno sprzedałem(teraz żałuję) swojego Passata 1.9 TDI,B6 z 2006...tam wszystko bez zarzutów..ale cóż mus był.. Proszę o podpowiedzi.
  10. huragan1971

    błedy w B6

    A może Ty byś mi jakoś pomógł w uzyskaniu tego numeru PIN..oczywiście samochód jest mój i mam na niego V5C...zresztą prawo jazdy też mam na ten sam adres,bo jakiś czas temu wymieniłem na Angielskie...Albo przynajmniej zapytaj czy u Ciebie się coś płaci za uzyskanie numeru PIN...Pozdrawiam
  11. huragan1971

    błedy w B6

    jestem w szoku i dlatego muszę to teraz napisać...byłem dziś rano w serwisie VW w moim mieście i co usłyszałem na temat PIN-u? Chcieli ode mnie ...47 funtów za sam PIN!!! Poszedłem też zapytać ile kosztuje kluczyk z zaprogramowaniem i tu znowu szok..kluczyk kosztuje.. 102 funty a zaprogramowanie kolejne 47 funtów...Kolego czy jesteś pewny,że oni mogą i powinni dać to ren PIN za darmo?Jakbym miał ten PIN to może popróbowałbym zaprogramować ten kluczyk ,który kupiłem na ebay wiem,że trzeba zaprogramować zarówno immobiliser i alarm... Pozdrawiam
  12. huragan1971

    błedy w B6

    Dzięki raz jeszcze...jutro się za to biorę. Właśnie dziś już dostałem ten płyn z ebay..
  13. huragan1971

    błedy w B6

    Dzięki bardzo za pomoc jeszcze raz...a tak się składa,że salon i servis VW mam praktycznie pod nosem,więc tam do nich podjadę i poproszę o PIN a jak myślisz skasują mnie coś za niego? I co muszę mieć...znając życie to pewnie V5C i pewnie więcej nic,żeby zidentyfikowali auto...sam pewnie wiesz,że często potrzeba TYLKO numer rejestracyjny i wszystko jasne...tak jest w przypadku kupowania części w sklepach....w Polsce to chyba raczej nie możliwe:) Apropo tego płynu to na raz wlać całą butelkę? A ile wlać "napędu",żeby to wszystko grało,bo będę robił to pierwszy raz a przyda mi się to,bo zapamiętam na przyszłość i jak często to się robi? Czyli ten płyn i ten o którym piszesz czyli do całego układu...Aha po jakim czasie(ile może trwać czyszczenie wtrysków..)mogę podłączyć znowu kabel i VCDS i sprawdzić czy jest poprawa? Jeszcze raz Dzięki.
  14. huragan1971

    błedy w B6

    Dzięki "wojta"..tak zrobię jak piszesz..Podzielę się jeszcze spostrzeżeniami dotyczącymi sprawdzenie wtrysków VCDS..właśnie to dziś zrobiłem dokładnie według instrukcji..i stwierdziłem,że wszystkie są jak najbardziej ok...a i parametry prawie wszystkie pasują jedynie tylko jest "lekkie" odchylenie od normy jeśli chodzi o kanał 23(chyba..,bo sprawdzałem 13,18 i 23..) jest na cylindrze nr.1 jest -37 a w opisie jest,że powinno być między -30 a +30 i wyczytałem,że te parametry na "minusie" oznaczają,że może być zapchany filtr lub paliwo złej jakości..a filtr wymieniłem na nowy jednak delikatne drgania silnika czuć w środku,ale to minimalnie,więc nie wiem co zrobić...ale chyba tak jak piszesz,żeby dolać płynu STP( a Halfords-a mam pod nosem..) i dopiero zatankuje...Wydaje mi się a nawet jestem tego pewny,że poprzedni właściciel nie był za bardzo "zaznajomiony" użytkowaniem samochodu z silnikiem dizla...i dopóki wtryski są w porządku to warto o to zadbać,żeby tak było dalej. Mam jeszcze problem z zaadoptowaniem drugiego kluczyka...poczytałem na forum o tym dość sporo i nawet założyłem posta,ale chyba wydaje mi się,że ciężko będzie coś z tym zrobić(kupiłem używany kluczyk...),ale najgorsze,że nie mam PIN-u. A na prawdę przydałby mi sie drugi kluczyk.Może ktoś wie jak to dokładnie zrobić,bo jak na razie doszedłem do tego,że sprawdziłem,iż zakodowane są dwa kluczyki.. Proszę o pomoc o Dziękuje za dotychczasową. ---------- Post added at 23:46 ---------- Previous post was at 23:43 ---------- Aha i jeszcze jedno zacznę chyba tankować lepszej jakości ropę to też na pewno będzie miało wpływ na lepszą jakość pracy silnika...na chwilę obecną mam przejechane 69000 mill(112000 km..) a przebieg jest naturalny:) ---------- Post added at 23:55 ---------- Previous post was at 23:46 ---------- Czy to może chodzi o ten środek? http://www.ebay.co.uk/itm/STP-DIESEL-INJECTOR-CLEAN-250ML-/110724220214?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item19c7ad8536#ht_1895wt_1270
  15. huragan1971

    błedy w B6

    Z tego co wiem to jeśli klimatyzacja jest nie nabita,albo rozszczelniona to w ogóle się nie załącza sprężarka,więc raczej nie może się uszkodzić tak? Jeśli jestem w błędzie to mnie poprawcie i wyjaśnijcie czy tak jest czy nie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności