Skocz do zawartości
qmol

Uszczelki na pompowtryskach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich

 

Mam pytanie odnośnie uszczelek na pompowtryskach. Zaczęło mi się dostawać paliwo do oleju i postanowiłem je wymienić, wyciągłem pompowtryski , kopiłem zestawy uszczelek i mam teraz pytanie. W zestawie są 4 gumowe uszczelki, jedna metalowa (chyba mosiężna) zabezpieczenie do niej i ten dzyndzelek na góre wtrysku. Na pompowtrysku na zewnątrz są 3 gumowe uszczelki, moje pytanie gdzie jest ta czwarta, czy mam go rozkręcić w połowie, czy będzie gdzieś przy elektrozaworze. ą jeśli trzeba rozkręcić w połowie to co tam jest, czy jest jakaś regulacja, czy można coś popsuć. Na pewno ktoś z was to wymieniał- proszę o jakieś rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Miałem dokładnie ten sam problem.Dostawała się ropa do oleju.Niestety nie jestem mechanikiem i nie pomogę Ci w odpowiedzi do czego jest 4 oring.Robił mi to mechanik i wymieniał wszystkie uszczeliki na wszystkich 4 pompowtryskach bo nie jesteś w stanie organoleptycznie powiedzieć który pompacz puszcza. Pozwoliłem sobie jedynie odpowiedzieć na twojego posta abyś uważał.Ja niestety jeździłem tak przez 3tyg. a problem z dnia na dzień się powiększał.Efektem była wymiana turbiny po miesiącu od usunięcia tej usterki.Powodem było oczywiście złe smarowanie turbo.Koniecznie wymień po tym olej no i filtr.Pomimo że ja też to zrobiłem od razu to turbina padła.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź no filtr i olej to norma żeby wymienić no i niestety turbina też do wymiany. Zdjąłem wąż z turbiny i okazało się, że jest luz na wirniku i olej się leje do intercoolera.

 

Czekam jeszcze na pomoc w sprawie tego oringu gzie on ma być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym rozkręcaniem pompowtryskiwacza to chyba żartujesz.

Miałem wymieniane pompowtryski i uszczelki faktycznie były trzy plus czwarta uszczelka termiczna z zabezpieczeniem. Od góry pompowtrysku idzie najgrubsza uszczelka, później coraz cieńsze.Uważaj przy zakładaniu aby uszczelki nie zwinęły się i nie przycięły.

Mam nadzieję, że masz nowe śruby trzymające pompowtryski i wiesz jakim momentem je dokręcać - to też bardzo ważne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się na pompowtrysku są trzy plus czwarta termiczna, a w komplecie są cztery plus jeszcze termiczna. I właśnie nie wiem gdzie ma być ten czwarty oring bo na zewnątrz takiego nie widać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie chodzi mi o ten najmniejszy czarny oring co jest na zdjęciu.

oringi.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, skoro więcej uszczelek na pompowtrysku nie ma to wymień to co jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego nie zapomnij o regulacji pompowtrysków po złożeniu a co bardzo ważne pompwtryski muszą być włożone idealnie względem głowicy, jak tego nie zastosujesz potrafią sie popuścić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze że chyba nikt nie wie gdzie ma być ten oring.

 

Dziękuje wszystkim za rady i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzebałem gdzieś na forum.Wygląda na to że są trzy.

http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=1269&d=1205619302

 

Ale tak jak już mówiłem mechanik mi to robił więc do końca nie wiem.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No na pompowtrysku są trzy to czemu komplet zawiera cztery oringi. Gratis raczej nie dorzucają byle jakiej uszczelki do czegoś ona musi być. Według mnie musi być gdzieś w środku bo nigdzie indziej nie pasuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość memphis

uszczelka numer 1 jest po tym czys co widzisz po lewej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorki że nie pisałem i dzięki za odpowiedź sam się domyśliłem przy wymianie autko już dawno zrobione zrobiłem już około 9000km i śmiga bez problemu wszystko sam robiłem jakby ktoś potrzebował pomocy niech pisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc a mozesz napisac w jaki sposob pozbales ze paliwo ci sie dosteje do oleju. Dzieki wielkie za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poznać to po tym że rośnie ci stan oleju na bagnecie. Bagnet śmierdzi mocno ropą. Olej jest bardziej rzadki.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak napisał Leszekfr a jeśli zostawisz auto na dłuższy czas nieodpalane i potem jak będziesz odpalał będzie długo kręcić zanim odpali to najprawdopodobniej poszły uszczelki na pompowtryskach i paliwo idzie wtedy do oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ten 4 oring ma byc na srodku pompowtrysku pod małym dekielkiem- mały metalowy precig na 2 torxach go trzyma. odkrec 2 srubki wydłudaj dekielek i tam masz 4 oring! pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bernadkiewicz

Czy możesz qmol opisać coś więcej o tej wymianie, tj co trzeba zdemontować czy są potrzebne jakieś specjalne narzędzia itp., na czym polega regulacja po montażu. Może masz jakąś serwisówkę z momentami dokręcania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,mam takie pytanie i prosilbym o rade!!!.mam passata B5 FL z silnikiem 1.9TDI 131KM AVF ,mam takie objawy po odpaleniu jak jest zimny strasznie kopci mi na bialo-niebiesko ,dym jest nie do wytrzymania ,strasznie szczypie w oczy ,ze az musze sie odsunac ,czuje jakby zapach nieprzepalonej ropy.Jak auto sie rozgrzeje to dymienie ustaje ,ale nadal czuć nierzepalona rope.Poziom oleju w silniku mi sie nie podnosi,wszystko jest ok,komputer nie pokazuje zadnych bledow,silnik pracuje rowno i jest dynamiczny,nie zauwazylem spadkow mocy.Czy ja tez mam do wymiany te oringi na pompowtryskach,????i czy ciezko sie to wymienia???z gory dziekuje za pomoc Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego napisales ze oleju Ci nei ubywa, ale ile i czy ubywa?? A drugie pytanie to takie po jakim mniej więcej przebiegu pompki wymagają uszczelnienia?? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności