Skocz do zawartości
qmol

Uszczelki na pompowtryskach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich

 

Mam pytanie odnośnie uszczelek na pompowtryskach. Zaczęło mi się dostawać paliwo do oleju i postanowiłem je wymienić, wyciągłem pompowtryski , kopiłem zestawy uszczelek i mam teraz pytanie. W zestawie są 4 gumowe uszczelki, jedna metalowa (chyba mosiężna) zabezpieczenie do niej i ten dzyndzelek na góre wtrysku. Na pompowtrysku na zewnątrz są 3 gumowe uszczelki, moje pytanie gdzie jest ta czwarta, czy mam go rozkręcić w połowie, czy będzie gdzieś przy elektrozaworze. ą jeśli trzeba rozkręcić w połowie to co tam jest, czy jest jakaś regulacja, czy można coś popsuć. Na pewno ktoś z was to wymieniał- proszę o jakieś rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Miałem dokładnie ten sam problem.Dostawała się ropa do oleju.Niestety nie jestem mechanikiem i nie pomogę Ci w odpowiedzi do czego jest 4 oring.Robił mi to mechanik i wymieniał wszystkie uszczeliki na wszystkich 4 pompowtryskach bo nie jesteś w stanie organoleptycznie powiedzieć który pompacz puszcza. Pozwoliłem sobie jedynie odpowiedzieć na twojego posta abyś uważał.Ja niestety jeździłem tak przez 3tyg. a problem z dnia na dzień się powiększał.Efektem była wymiana turbiny po miesiącu od usunięcia tej usterki.Powodem było oczywiście złe smarowanie turbo.Koniecznie wymień po tym olej no i filtr.Pomimo że ja też to zrobiłem od razu to turbina padła.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź no filtr i olej to norma żeby wymienić no i niestety turbina też do wymiany. Zdjąłem wąż z turbiny i okazało się, że jest luz na wirniku i olej się leje do intercoolera.

 

Czekam jeszcze na pomoc w sprawie tego oringu gzie on ma być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym rozkręcaniem pompowtryskiwacza to chyba żartujesz.