Skocz do zawartości
molpol

co robić zarzuciło mnie!!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem. Zrobiło się ślisko i jak jechałem w trasę to na pasach mokrych delikatnie mnie zarzuca. Tak jakby tracił przyczepność i za pasami łapal. Opony mam w miarę dobre. I teraz pytanie. Nie wiem do jakiego serwisu jechać. Co to może być. Mam dwie opcje. Może amortyzatory jak wyczytałem na innych postach ale w moim przypadku na nierownościach mnie nie zarzuca albo krzywy tylni blok. Co do amorkow to generalnie byłem w serwisie i na stacji diagnostycznej bo jak jade to czuje sie jak na łodzi. W diagnostyce powiedzieli że amorki wyszły na kompie bardzo dobre a serwisie że paski są miękkie. Co do tylniej belki to się obawiam ponieważ jak jadę to słyszę jakby łożysko było walniete nie wymieniałem bo sobie pomyslałem że na razie zime przejeżdżę. ale może to krzywa belkA a co za tym idzie krzywe koło źle trzyma się drogi. Opona sprawdzana stan bieżnika taki sam po obydwu stronach nie ma różnic w zurzyciu. Na normalnej trasie prowadzi sie wyśmienicie nic nie drga.Na co panowie stawiacie. Boje sie troche idzie zima i nie chcialbym aby mnie na jakims lodzie zarzuciło.TROCHĘ DŁUGI POST ALE PROSZĘ PRZECZYTAJCIE!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zagajnik

Jeżeli piszesz, że masz walnięte łożysko w piaście koła to wymień je NATYCHMIAST. Nie wolno jeździć na uszkodzonym łożysku, przecież to Ty siedzisz w tym aucie, a czasem to nawet zapewne nie sam! Jak można pisać, że chciałbyś na nim przejeździć zimę? Skrajna nieodpowiedzialność, no i co to za sposób myślenia? Szok!

Znasz historię swojego samochodu? Może był "bity" i został źle naprawiony? Skąd wiesz, że masz coś krzywe? Na jakiej podstawie wyciągasz takie wnioski?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było już o tym na forum - w jakim stanie są tuleje aluminiowo-gumowe tylnej belki (~200 zł/szt)? Ich zużycie może powodować noszenie auta.

LINK

Edytowane przez Du?y

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli auto traci przyczepność tylko na mokrych pasach, a potem od razu na asfalcie ją odzyskuje, to jest to normalne. Nasze pasy na drogach to jak szkło polane wodą. Nawet najlepsza opona Ci nie pomoże. Nie szukaj problemów na siłę, albo wolniej jeździj jeśli boisz się takich "niespodzianek".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam problem. Zrobiło się ślisko i jak jechałem w trasę to na pasach mokrych delikatnie mnie zarzuca. Tak jakby tracił przyczepność i za pasami łapal. Opony mam w miarę dobre. I teraz pytanie. Nie wiem do jakiego serwisu jechać. Co to może być. Mam dwie opcje. Może amortyzatory jak wyczytałem na innych postach ale w moim przypadku na nierownościach mnie nie zarzuca albo krzywy tylni blok. Co do amorkow to generalnie byłem w serwisie i na stacji diagnostycznej bo jak jade to czuje sie jak na łodzi. W diagnostyce powiedzieli że amorki wyszły na kompie bardzo dobre a serwisie że paski są miękkie. Co do tylniej belki to się obawiam ponieważ jak jadę to słyszę jakby łożysko było walniete nie wymieniałem bo sobie pomyslałem że na razie zime przejeżdżę. ale może to krzywa belkA a co za tym idzie krzywe koło źle trzyma się drogi. Opona sprawdzana stan bieżnika taki sam po obydwu stronach nie ma różnic w zurzyciu. Na normalnej trasie prowadzi sie wyśmienicie nic nie drga.Na co panowie stawiacie. Boje sie troche idzie zima i nie chcialbym aby mnie na jakims lodzie zarzuciło.TROCHĘ DŁUGI POST ALE PROSZĘ PRZECZYTAJCIE!!!!!!

 

Na niektorych pasach ogolnie jak jest woda to jest slisko, mi sie nawet ABS czesto wlacza i hamuje jak na sniegu. Zauwazcie, ze testy na sliskich nawierzchcniach przeprowadza sie na pomalowanych farba i polanych woda miejscach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hheh . mam ten sam 'problem'. ale znalazlem rozwiazanie- noga z gazu panowie i panie, noga z gazu. winna jest farba, ktora pasy sa namalowane. moj nawet na 3 biegu gubi przyczepnosc.

pozdro :provw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość filus

Dokładnie! NOGA Z GAZU!!! A jeśli masz możliwość to jedź na stację kontroli pojazdów i na "trzepakach" ci wyjdzie w jakim stanie masz te tuleje!One też mogą powodować niestabilność. A to łożysko wymień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

jeżeli jesteś pewien że samochód jest sprawny i prosty to ewentualnie możesz sprawdzić zbieżność, ale ja mam dobre amorki i zbieżność dobrze ustawioną i też tak mi robi na pasach lub liniach a wogóle na łukach także jak już wyżej koledzy napisali nie przejmuj się tym i noga z gazu ;)

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Troche mnie zdziwiło passat i taki nie stabilny. Łożysko okazało się ża mam dobre i to co słyszę to naiprawdopodobniej opona. Z tyłu jedna ma mniejszy bieżnik nawet o dużo tylko nie wiem teraz dlaczego. Kupiłem zimowki w niedzielę będe zmieniał następnie sprawdzę zbieżność i jak będzie wszystko wporządku to sprawdze w jakimś serwisie amorki i te tuleje nie chcę żeby mi nowe gumy zimówki przytarło z jednej strony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności