jakjurmich Zgłoś #1 Napisano 12 Listopada 2008 Potrzebuję schematu budowy lamp przednich VW Passat B5 FL. Pilnie!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #2 Napisano 12 Listopada 2008 dolaczam sie do prosby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #3 Napisano 12 Listopada 2008 Potrzebuję schematu budowy lamp przednich VW Passat B5 FL.Pilnie!!! Jak to rozumieć?:confused:Z czego składa się lampa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakjurmich Zgłoś #4 Napisano 12 Listopada 2008 Właśnie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #5 Napisano 12 Listopada 2008 (edytowane) jakjurmich tmstp Proszę bardzo. Reflektor halogenowy Reflektor ksenon Edytowane 14 Listopada 2008 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakjurmich Zgłoś #6 Napisano 12 Listopada 2008 Kolego lustro wyskoczyło z zaczepów gdzie te zaczepy są i jak je wcisnąć na nowo.Jednego znalazłem w górnej części kierunkowskazu. Z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bc_lESZCZ Zgłoś #7 Napisano 13 Listopada 2008 Czy może mi ktoś powiedzieć jak regulowana jest wysokość świecenia w reflektorze ksenonowym ? Chodzi o sam reflektor, wiem że czujniki poziomu są przy amorach, ale jak to w końcowej fazie jest regulowane w reflektorze - na schemacie budowy reflektora ksenonowego nie widzę żadnego silniczka, tak jak ma to miejsce w halogenowej lampie. Czy były różne wersje lampy ksenonowej - w niektórych opisach lamp B5 FL jest opis "bi-ksenon" ?? Pytam bo zastanawiam się nad kupnem oryginalnych lamp ksenonowych i chciałbym jakoś ręcznie regulować wysokość ich świecenia i zastanawiam się jak to zrealizować. (no chyba że nr 2 to silniczek) Moje auto nie ma regulacji świecenia w kabinie, nie ma instalacji elektrycznej pod silniczki ot uroki wersji USA a niestety często robię trasy z załadowaną paką na maxa i wtedy świecę strasznie ludziom po oczach (mam HIDy w oryginalnych lampach halogenowych - normalna soczewka z B5 FL) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
76marek Zgłoś #8 Napisano 14 Listopada 2008 Czy może mi ktoś powiedzieć jak regulowana jest wysokość świecenia w reflektorze ksenonowym ? Chodzi o sam reflektor, wiem że czujniki poziomu są przy amorach, ale jak to w końcowej fazie jest regulowane w reflektorze - na schemacie budowy reflektora ksenonowego nie widzę żadnego silniczka, tak jak ma to miejsce w halogenowej lampie. Czy były różne wersje lampy ksenonowej - w niektórych opisach lamp B5 FL jest opis "bi-ksenon" ?? Pytam bo zastanawiam się nad kupnem oryginalnych lamp ksenonowych i chciałbym jakoś ręcznie regulować wysokość ich świecenia i zastanawiam się jak to zrealizować. (no chyba że nr 2 to silniczek) Moje auto nie ma regulacji świecenia w kabinie, nie ma instalacji elektrycznej pod silniczki ot uroki wersji USA a niestety często robię trasy z załadowaną paką na maxa i wtedy świecę strasznie ludziom po oczach (mam HIDy w oryginalnych lampach halogenowych - normalna soczewka z B5 FL) W 3bg byly refelktory bixenonowe zawsze nie bylo zwyklego xenona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sedris Zgłoś #9 Napisano 14 Listopada 2008 (edytowane) Kolego lustro wyskoczyło z zaczepów gdzie te zaczepy są i jak je wcisnąć na nowo.Jednego znalazłem w górnej części kierunkowskazu.Z góry dziękuje. Panowie, zwracam uwage na to, ze odblyscik moze sie wyczepic z trzpienia ale najczesciej zaczep przy odblysniku jest polamany (tak jak u mnie). Problem polega na tym ze nigdy, ale to przenigdy nie mozna regulowac (regulacja mechaniczna z komory silnika) wysokosci swiecenia swiatla przy rozgrzanej lampie, wtedy wlasnie zaczep sie najczesciej wylamuje (*przy polamanym zaczepie odblysnika trzeba juz wymienic lampe) A co do bixenonow, to jest to normalny Xenon z przeslona, czyli jak sie wlacza dlugie swiatla to w Xenonie otwiera sie przeslona ktora "wydluza" zasieg swiecenia. Przy zmianie z soczewki na ori Xenon nie ma mozliwosci regulowania poziomu swiecenia z kabiny poniewaz sprawe zalatwia autopoziomowanie Edytowane 14 Listopada 2008 przez Sedris Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bc_lESZCZ Zgłoś #10 Napisano 14 Listopada 2008 Przy zmianie z soczewki na ori Xenon nie ma mozliwosci regulowania poziomu swiecenia z kabiny poniewaz sprawe zalatwia autopoziomowanie Jak w aucie nie ma autopoziomowania to nie zostaje nic uinnego jak stworzyć możliwość regulacji ze środka - moje pytanie to jak jest tam regulowana wysokość świecenia. Jeśli element nr 2 to silniczek to tylko trzeba sprawdzić jakie ma sterowanie (napięcie) i takie sterowanie mu zapewnić z kabiny - manualnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #11 Napisano 14 Listopada 2008 Jak w aucie nie ma autopoziomowania to nie zostaje nic uinnego jak stworzyć możliwość regulacji ze środka - moje pytanie to jak jest tam regulowana wysokość świecenia. Jeśli element nr 2 to silniczek to tylko trzeba sprawdzić jakie ma sterowanie (napięcie) i takie sterowanie mu zapewnić z kabiny - manualnie. Zgadza się 2 to silnik regulacji lustra.Czyżbyś nie miał w swoim Passku tego regulatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #12 Napisano 14 Listopada 2008 tyle ze przy bixenonach masz silnik krokowy i nie dziala on ze zwykla instalacja. Samopoziomowanie dziala na zasadzie punktu odniesienia z czujników , to taka elektroniczna przekladnia. VAS maja opcje ustawiania zasiegu xenonów, potem czyjniki daja ci juz tylko informacje do sterownika a on sam juz wylicza ile ma sie zmienic. ja w swoim B5 z 99 zakladalem samopoziomowanie i spryski. caly dzien zabawy z wziazkami i kostakami, i na koniec wizyta w ASO by ustawic neutralny punt dla lamp gdy auto jest NIE OBCIAZONE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sedris Zgłoś #13 Napisano 17 Listopada 2008 (edytowane) Jak w aucie nie ma autopoziomowania to nie zostaje nic uinnego jak stworzyć możliwość regulacji ze środka - moje pytanie to jak jest tam regulowana wysokość świecenia. Jeśli element nr 2 to silniczek to tylko trzeba sprawdzić jakie ma sterowanie (napięcie) i takie sterowanie mu zapewnić z kabiny - manualnie. Dostalem informacje ze nie da sie tego zrobic, nie wiem jak inni koledzy skomentuja taka mozliwosc ale ja sie juz o cos takiego pytalem i dostalem negatywna odpowiedz ja w swoim B5 z 99 zakladalem samopoziomowanie i spryski. caly dzien zabawy z wziazkami i kostakami, i na koniec wizyta w ASO by ustawic neutralny punt dla lamp gdy auto jest NIE OBCIAZONE Zakladales samopoziomowanie? Masz ori kloszcze do Xenonow? Napisz mi na priv jak to wyszlo i jakie sa łączne koszty wszystkich przerobek? Edytowane 17 Listopada 2008 przez Sedris Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris22bln Zgłoś #14 Napisano 23 Listopada 2008 przyłanczam się do prośby Sedrisa niedługo zakładam też samopoziomowanie ,i jakieś wskazówki by się przydały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #15 Napisano 27 Listopada 2008 (edytowane) ja kupiłem lampy DEPo bo moje org ktore kupiłem mialy polamane uchwyty. Koszt bagatela, ponad 1,5tys, + caly dzien roboty z kablami. najdrozszy sterownik, spryski, pompka, drugi zbiorniczek, malowanie klapek na spryski, czujniki polozenia wahaczy, no i kostki do sterownika, wtyczki, tego wychodzi tyle ze trzeba dobrze posiedziec z ETKa by to zamowic z sesem. No i studiowanie Elsy sie klania tak samo. Generalnie wszystkie miejsca sa, do przykrecenia drugiego zbiornika, na spryski, na czujniki w nadwoziu, z tyłu tylko jest niezle zaklejony tym czyms od konserwacji nadwozia, ale sa otwory nagwintowane, wiec tylko wkrecic. Wywalasz tylne fotele bo tam idzie wiazka by pociagnac kable od tylnego czujnika, no i ulozenie nowej instalacji. regulator wysokosci swiatel mozesz zostawic, bo jest on tylko odlaczony. no i na koniec klania sie wizyta w ASO by ustawili zasieg lamp, jak ktos bedzie sie porywal, to radze kupic nowy sterownik, a nie jakis z Ebay pod nazwa GOLF, PASSAT, BORA 96-03. mam taki jeden, kosztowal 100 euro i nie ma z nim komunikacji wogole. Nowy ok 600zł w zaleznosci od ASO i wielkosci rabatu jaki sie ma Edytowane 27 Listopada 2008 przez Major Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sedris Zgłoś #16 Napisano 28 Listopada 2008 ja kupiłem lampy DEPo bo moje org ktore kupiłem mialy polamane uchwyty. Koszt bagatela, ponad 1,5tys, + caly dzien roboty z kablami. najdrozszy sterownik, spryski, pompka, drugi zbiorniczek, malowanie klapek na spryski, czujniki polozenia wahaczy, no i kostki do sterownika, wtyczki, tego wychodzi tyle ze trzeba dobrze posiedziec z ETKa by to zamowic z sesem. No i studiowanie Elsy sie klania tak samo. Generalnie wszystkie miejsca sa, do przykrecenia drugiego zbiornika, na spryski, na czujniki w nadwoziu, z tyłu tylko jest niezle zaklejony tym czyms od konserwacji nadwozia, ale sa otwory nagwintowane, wiec tylko wkrecic. Wywalasz tylne fotele bo tam idzie wiazka by pociagnac kable od tylnego czujnika, no i ulozenie nowej instalacji. regulator wysokosci swiatel mozesz zostawic, bo jest on tylko odlaczony. no i na koniec klania sie wizyta w ASO by ustawili zasieg lamp,jak ktos bedzie sie porywal, to radze kupic nowy sterownik, a nie jakis z Ebay pod nazwa GOLF, PASSAT, BORA 96-03. mam taki jeden, kosztowal 100 euro i nie ma z nim komunikacji wogole. Nowy ok 600zł w zaleznosci od ASO i wielkosci rabatu jaki sie ma Czyli suma sumarum ile? wszystko od poczatku do konca ile Cie wynioslo? Bo to wlasnie od kosztow zalezy czy sie bede w to bawil:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #17 Napisano 28 Listopada 2008 ja mam na niektore zeczy w ASO do 60% rabatu, w zaleznosci od tego w jakiej grupie rabatowej sa dane produkty co musisz kupic : 1 Sterownik 2 czujniki polozenia wahaczy (masz je razem z uchy do wahaczy) 2 Uchyty do zamocowania czujników do nadwizia 2 spryskiwacze + 2 dekielki na spryski 1 Zbiornik na płyn (nie pamietam czy mozna dac jeden wiekszy, zobacz w Etce) ale i tak, musisz kupic 1 Pompka do spryskiwaczy 3 Szybkozłaczki + jeden rogaleziacz (to do podlacenia plynu) 2 kostki do podlaczenia czujników wahaczy 1 kostka do podlaczenia pompki 1 kostka do podlaczenia sterownika no i gotowe kable ze wsówkami zebys nie musial zeźbic za bardzo. chyba nie zapomniałem o niczym waznym Znajdz sobie to w ETKA i podjedz do ASO i ci piowiedza ile to bedzie kosztowalo ja to robiłem 2 lata temu, wtedy miałem jeszcze swojego B5 A..... i dopusc sobie szukanie uzywanych pompek do spysków lub jakis spryskiwaczy od Golfa czy Audi. Nic innego jak do B5 ci tam nie podejdzie i naprawde nie ma sesu przerabiac bo jak kupisz uzywane to sa nie wiele tansze niz nowe Ale tak jak mowie, wszystko zalezy od tego jaki masz rabat, no i czy uporasz sie z nowa instalacja by to podlaczyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kinderek3 Zgłoś #18 Napisano 7 Lutego 2010 koledzy a orientuje się ktoś czy te lampy da się przestawić z angielskich na europejskie chodzi mi o halogenową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #19 Napisano 7 Lutego 2010 koledzy a orientuje się ktoś czy te lampy da się przestawić z angielskich na europejskieWedle info z tego pdf niby da się przestawić na EU, ale sprawdzałem to na swoich lampach i jest tylko opcja ustawienia symetrycznego, nie da się uzyskać oświetlenia pobocza, tak jak jest to w lampach dedykowanych do danego ruchu.Przestawianie ?wiat?a w lampie.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kardynalski Zgłoś #20 Napisano 9 Lutego 2010 Dołączam sie do tematu. Otóż w moim nie działa mi samopoziomowanie ( lewa i prawa strona) na kompie wyskakuje błąd " zwarcie z + " czy to koniec silniczków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach