Skocz do zawartości
Tomasus

Proszę o opinię nt. silników 1,9 136Km i 2,0 140Km

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Panowie chcialem prosić o opinie na temat Vw passata z roku 2005 silnikiem 1,9 136Km i 2.0 140Km.

Wlaśnie chcialem kupić paska z tego roku i ciężko mi znaleźć z silnikiem 1,9 131Km. Poprzednio jeździlem takim z roku 2002 AVF i bylem zadowolony. Na temat 136Km i 140Km slyszalem niekoniecznie dobre opinie dlatego chcialem je sprawdzić.

Proszę o pomoc.

Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma silnika 1.9 136KM. Jest 2.0 o mocy 136KM i 2.0 o mocy 140KM. Do B5FL szły te o mocy 136KM a do B6 140KM. W pasku B5FL silnik 1.9 tylko 101KM lub 131KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepszym wyborem w 3bg jest motor 1,9 TDI ,szczególnie ten mocniejszy ,czyli 131 km.2,0 możesz spokojnie odpuiścić ,chocby ze względu na płyn do dopalania czastek st. który jest dośc drogi i z pewnoscią wymagający napełnienia w aucie z max 2005r.Drugą sprawą jest to że silniki te mają gorszą opinie jak 1,9 ,a osiągi podobne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

noo jak na moj gust 1.9 TDI maja wiekszy potnecjal i o wiele lepsza renome !!

 

...ale jak znam zycie to jak zle trafisz to nie ma roznicy czy 1.9 czy 2.0....taka sama sraczka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lepszym wyborem w 3bg jest motor 1,9 TDI ,szczególnie ten mocniejszy ,czyli 131 km.2,0 możesz spokojnie odpuiścić ,chocby ze względu na płyn do dopalania czastek st. który jest dośc drogi i z pewnoscią wymagający napełnienia w aucie z max 2005r.Drugą sprawą jest to że silniki te mają gorszą opinie jak 1,9 ,a osiągi podobne.

 

Nie płyn tylko olej o specjalnej specyfikacji.. "Mobil 1 ESP Formula" do silników z filtrem cząstek stałych na Allegro jest po 130 zł za 4 litry, kupowałem już kilka razy i można za tyle kupić..

 

Np tu:

http://allegro.pl/item477327325_olej_mobil_5w_30_4l_esp_formula_kurier_krakow.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie płyn tylko olej o specjalnej specyfikacji

 

to jeszcze doczytaj o mokrym depeefie i wtedy zabieraj glos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to jeszcze doczytaj o mokrym depeefie i wtedy zabieraj glos

 

Jak gdzieś się mylę to spokojnie możesz mnie poprawić i innym tonem kolego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Slaj ,olej to tez płyn ,chyba że znasz wersję w postaci stałej lub gazowej.A chodziło mi o dopalanie cząstek stałych a nie o olej silnikowy.Pewno nie masz o tym pojęcia gdyż wystarcza na ok 150 tyś,a jeśli znasz temat to jaki masz przebieg że kupowałeś to kilka razy?

Edytowane przez xemit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do silnika z filtrem cząstek stałych jest specjalny olej, mam w domu Mercedesa E 270 CDI z filtrem cząstek stałych, wchodzi 8 L oleju i już 2 wymiany robiliśmy ;) Co do innych płynów które się wymienia w związku z tym filtrem to się nie interesowałem przyznaje.. Chodziło mi o olej do silnika.. jesteś specjalna specyfikacja przy filtrze cząstek stałych.. ten olej przy spalaniu wytwarza mniej popiołów itp. Normalnie w sklepach cena tego oleju jest w polsce kosmiczna.. ale można znaleźć taniej i tylko tą informacją chciałem się podzielić... BTW... SLAY jestem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nim skrytykujesz,poczytaj co radzi souler

Edytowane przez xemit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nim skrytykujesz,poczytaj co radzi souler

 

W którym miejscu ja Cie skrytykowałem? OK nie ma sprawy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi.

Ja slyszalem że te silniki wiele się nie różnią jedynie soft który zostal zastosowany do nich ze wzgledu na wejscie normy Euro4 (w tym ten filtr o którym wspominaliście) nie zostal dopracowany i nie wspólgra to wszystko razem w wyniku czego m.in. puszcza uszczelka pod glowicą jak też ulega uszkodzeniu glowica (mówie to co slyszalem - nie wiem czy to prawda ?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim to moze zacznijmy od tego ze nie wszystkie 2.0 TDI 140 KM maja DPF bo bylo to opcja w tym motorze. W serii to ma 2.0 170 KM, a on wychodzi bodajze od 2006. No i z tego co wiem VW w Polsce w ogole nie sprzedawalo aut z nie z mokrym DPF i niektore ASO jak takowe widzialy to otwierały oczy ze zdziwienia co to

Edytowane przez Wazzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.0 136 nie polecam z doświadczenia , uszkodzenie tłoka jednego pompowtryskiwacza głowicy i turbiny - silnik bardzo krótko stosowany w VW i nie do końca dopracowany . pozdrawiam

ps. 2.0 140 lub 1.9 131 to jest to !!!! ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności