Tomasus Zgłoś #1 Napisano 12 Listopada 2008 Witam, Panowie chcialem prosić o opinie na temat Vw passata z roku 2005 silnikiem 1,9 136Km i 2.0 140Km. Wlaśnie chcialem kupić paska z tego roku i ciężko mi znaleźć z silnikiem 1,9 131Km. Poprzednio jeździlem takim z roku 2002 AVF i bylem zadowolony. Na temat 136Km i 140Km slyszalem niekoniecznie dobre opinie dlatego chcialem je sprawdzić. Proszę o pomoc. Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #2 Napisano 12 Listopada 2008 Nie ma silnika 1.9 136KM. Jest 2.0 o mocy 136KM i 2.0 o mocy 140KM. Do B5FL szły te o mocy 136KM a do B6 140KM. W pasku B5FL silnik 1.9 tylko 101KM lub 131KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #3 Napisano 12 Listopada 2008 Lepszym wyborem w 3bg jest motor 1,9 TDI ,szczególnie ten mocniejszy ,czyli 131 km.2,0 możesz spokojnie odpuiścić ,chocby ze względu na płyn do dopalania czastek st. który jest dośc drogi i z pewnoscią wymagający napełnienia w aucie z max 2005r.Drugą sprawą jest to że silniki te mają gorszą opinie jak 1,9 ,a osiągi podobne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #4 Napisano 12 Listopada 2008 noo jak na moj gust 1.9 TDI maja wiekszy potnecjal i o wiele lepsza renome !! ...ale jak znam zycie to jak zle trafisz to nie ma roznicy czy 1.9 czy 2.0....taka sama sraczka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #5 Napisano 12 Listopada 2008 Lepszym wyborem w 3bg jest motor 1,9 TDI ,szczególnie ten mocniejszy ,czyli 131 km.2,0 możesz spokojnie odpuiścić ,chocby ze względu na płyn do dopalania czastek st. który jest dośc drogi i z pewnoscią wymagający napełnienia w aucie z max 2005r.Drugą sprawą jest to że silniki te mają gorszą opinie jak 1,9 ,a osiągi podobne. Nie płyn tylko olej o specjalnej specyfikacji.. "Mobil 1 ESP Formula" do silników z filtrem cząstek stałych na Allegro jest po 130 zł za 4 litry, kupowałem już kilka razy i można za tyle kupić.. Np tu: http://allegro.pl/item477327325_olej_mobil_5w_30_4l_esp_formula_kurier_krakow.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #6 Napisano 12 Listopada 2008 Nie płyn tylko olej o specjalnej specyfikacji to jeszcze doczytaj o mokrym depeefie i wtedy zabieraj glos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #7 Napisano 12 Listopada 2008 to jeszcze doczytaj o mokrym depeefie i wtedy zabieraj glos Jak gdzieś się mylę to spokojnie możesz mnie poprawić i innym tonem kolego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #8 Napisano 12 Listopada 2008 (edytowane) Slaj ,olej to tez płyn ,chyba że znasz wersję w postaci stałej lub gazowej.A chodziło mi o dopalanie cząstek stałych a nie o olej silnikowy.Pewno nie masz o tym pojęcia gdyż wystarcza na ok 150 tyś,a jeśli znasz temat to jaki masz przebieg że kupowałeś to kilka razy? Edytowane 12 Listopada 2008 przez xemit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #9 Napisano 12 Listopada 2008 Do silnika z filtrem cząstek stałych jest specjalny olej, mam w domu Mercedesa E 270 CDI z filtrem cząstek stałych, wchodzi 8 L oleju i już 2 wymiany robiliśmy Co do innych płynów które się wymienia w związku z tym filtrem to się nie interesowałem przyznaje.. Chodziło mi o olej do silnika.. jesteś specjalna specyfikacja przy filtrze cząstek stałych.. ten olej przy spalaniu wytwarza mniej popiołów itp. Normalnie w sklepach cena tego oleju jest w polsce kosmiczna.. ale można znaleźć taniej i tylko tą informacją chciałem się podzielić... BTW... SLAY jestem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #10 Napisano 12 Listopada 2008 (edytowane) Nim skrytykujesz,poczytaj co radzi souler Edytowane 12 Listopada 2008 przez xemit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #11 Napisano 12 Listopada 2008 Nim skrytykujesz,poczytaj co radzi souler W którym miejscu ja Cie skrytykowałem? OK nie ma sprawy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasus Zgłoś #12 Napisano 12 Listopada 2008 Dzieki za odpowiedzi. Ja slyszalem że te silniki wiele się nie różnią jedynie soft który zostal zastosowany do nich ze wzgledu na wejscie normy Euro4 (w tym ten filtr o którym wspominaliście) nie zostal dopracowany i nie wspólgra to wszystko razem w wyniku czego m.in. puszcza uszczelka pod glowicą jak też ulega uszkodzeniu glowica (mówie to co slyszalem - nie wiem czy to prawda ?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #13 Napisano 12 Listopada 2008 (edytowane) Przede wszystkim to moze zacznijmy od tego ze nie wszystkie 2.0 TDI 140 KM maja DPF bo bylo to opcja w tym motorze. W serii to ma 2.0 170 KM, a on wychodzi bodajze od 2006. No i z tego co wiem VW w Polsce w ogole nie sprzedawalo aut z nie z mokrym DPF i niektore ASO jak takowe widzialy to otwierały oczy ze zdziwienia co to Edytowane 12 Listopada 2008 przez Wazzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ergal Zgłoś #14 Napisano 31 Stycznia 2009 2.0 136 nie polecam z doświadczenia , uszkodzenie tłoka jednego pompowtryskiwacza głowicy i turbiny - silnik bardzo krótko stosowany w VW i nie do końca dopracowany . pozdrawiam ps. 2.0 140 lub 1.9 131 to jest to !!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach