Gość x-fly Zgłoś #21 Napisano 16 Grudnia 2008 (edytowane) dobry pomysł z plecionką od spawarki, jutro zadziałam fajnie że sie temat rozwinął i naprowadził sie na 'złą' mase Dzięki Wam im wiecej sie przy pasaciorze be dwójce grzebie tym wiecej szczecia daje jak sie harpagan zrywa ze świateł : )))) i w sumie mało rzeczy daje rade go wykończyc, ani rdza, ani polskie drogi, ciekawe czy inżyniery projektując go zakładały że wytrzyma 24 lata i wiecej tak sie normalnie podjaralem ze browara musze dziabnąć ;] pozdr dla was ----------------------------------------------------------------------------- nowinki CZY ? uszkodzona klema dodatnia może dać te same efekty o których tu mówimy ? klema na zdjeciach ma nie wiecej niż 3 miesiące, wiem że moglem ją ZA mocno dokręcić bo zwarcie w instalacji odpada ponieważ po nocy akku byłby wyładowany albo kable by się sfajczyły no ale żeby tak wyglądała ? widać jak ołów się przegrzał i zmienił kolor -------------------------------------------- ormowiec coś takiego zrobilem, kleme też wymieniłem i dioda narazie nie miga, ALE - raz juz tak miałem ze dwa dni ni widu ni słychu o niej - wymienilem kleme i dodałem mase za jednym razem wiec nie bede wiedzial co było przyczyną Edytowane 17 Grudnia 2008 przez x-fly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #22 Napisano 18 Grudnia 2008 lepsze to niz nic. ja mam masę z takiego kabla jak plus na rozrusznik - na zlomie za piątaka kupilem, przykrecilem sruba mocującą podstawe alternatora, fabryczna plecionke wywalilem w smietnik bo zgniła doszczetnie. od tego momentu rozrusznik kreci 2x szybcie klema ci sie osmaliła bo styku pozadnego nie bylo. obeserwuj narazie i zaloz moze jakas grubszą masę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #23 Napisano 18 Grudnia 2008 będzie ok przy okazji zabaw w kanale popraw tą fabryczną masę dla świętego spokoju, ta i tak może sobie zostać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość x-fly Zgłoś #24 Napisano 19 Grudnia 2008 (edytowane) będzie ok masz (i macie) racje, odłączylem dzisiaj tą dodatkową mase i od razu zaczeła migać żółta franca jeszcze tylko dren do odpompowania bajora z wewnątrz i nie będzie anomalii Edytowane 19 Grudnia 2008 przez x-fly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiktor133 Zgłoś #25 Napisano 19 Grudnia 2008 witam, ja jutro do domu wracam i od razu zabieram się za naprawe "złej masy" , później zdam relacje jak to u mnie zadziałało dzięki za wszelkie informacje i zdjęcia pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość x-fly Zgłoś #26 Napisano 19 Grudnia 2008 (edytowane) dzięki za wszelkie informacje i zdjęcia ------------------------------------------------------------------------------------------- i ZNÓW NOWINKI, DLA CHŁOPCZYKA I DZIEWCZYNKI :634: objaw taki: auto odpoczęło po jezdzie 2 godziny, przekręcam kluczyk a dioda grzania tylko mrugnęła, raz drugi i tak cały czas, wyjąłem przekaźnik #258, roztworzyłem jego obudowe i ? wylałem ze 3 łyżki wody, płytka mokra, poszła pod suszarke.. to raz zapisałem sobie gdzie który jest wciskany i wyjąłem wszystkie i ? przekaźnik #9 to samo, zamoczony, płytka mokra (bez przekaźnika grzania świec da sie odpalić) taka ciekawostka którą zauważyłem: od pewnego czasu nawet kiedy miałem licznik odłączony (chodzi o znikomy pobór prądu przez zegarek), zakładając kleme na akku widziałem maleńką ale jednak iskre, to pewnie drobne zwarcie poprzez wode na przekaźniku jutro dam znać czy osuszenie coś zmieniło B2 to jednak elektrosiła ;] ------------------------------------------- tyle zmieniło że grzanie w ogóle nie działa, dioda sie nie zapala, nawet jak palcem łączyłem styki na przekaźniku (zdjąłem z niego obudowe) to dioda się nie zapalała (zakladam że dioda jest OK), bede wymieniał scalak MC3302P (wzmacniacz operacyjny [porównywanie napięć] - koszt 1zł, zamienniki to: LM239, LM2901), reszta czyli kilka diod i rezystorów i dwa tranzystory BC617 (zamienniki to: BC879, BC112) sprawdziłem miernikiem i są OKo Edytowane 21 Grudnia 2008 przez x-fly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #27 Napisano 23 Grudnia 2008 Leje Ci się woda do skrzynki bezpieczników przez uszczelkę linki maski lub linki prędkościomierza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #28 Napisano 23 Grudnia 2008 lub pekniecia w wannie podszybia. przy odplywach w rogach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiktor133 Zgłoś #29 Napisano 1 Stycznia 2009 Witajcie, problem migającej kontrolki świec żarowych zlikwidowany !!! przyczyną była słaba masa, poprowadziłem kabelek tak jak kolega pokazał na wyżej załączonych zdjęciach i problem zniknął, i chyba dodatkowo rozrusznik lepiej kręci dzięki wszystkim za wskazówki pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach