wiktor133
-
Liczba zawartości
32 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O wiktor133
- Urodziny 04.02.1987
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
PL
Samochód
-
Silnik
B3 1.6 TD 80KM (RA)
-
Rok produkcji
1992
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
wiktor133 obserwuje zawartość → wypala stacyjkę i nie pali z rozrusznika, Wyjazd z lawetą na zachód, co i jak trzeba mieć??, [SPOT ALL VW] PARKING CHOCIWEL 08-11-2009 Godzina 14.00 i oraz 5 innych
-
Wyjazd z lawetą na zachód, co i jak trzeba mieć??
wiktor133 odpowiedział kat825 → na temat → Dyskusje o motoryzacji
ważne żeby laweta była sprawna i na pewno nie jakaś tam własnej roboty, ja jadąc z kolega miałem raz przez to nieziemskie problemy, musieliśmy zostawić lawetę na parkingu policyjnym, żeby dobrze skontrolować lawetę zabrali nas do stacji kontroli pojazdów, i tam znaleźli masę niedociągnięć w sumie głównie chodziło im o słabe hamulce ( powiedziałem im że zaraz mogę to zlikwidować podciągając linkę to kazali pod żadnym pozorem nie dotykać, stwierdzili że to robota dla mechanika ), bardzo niezadowoleni byli z tego że laweta to samoróbka i na koniec podkreślili, że po lawetę ma się zgłosić dobry samochód i dobra laweta i wręczyli mandat 500 euro aha i bardzo przyglądali się również zabezpieczeniu przewożonego samochodu. Później kolega miał jeszcze duuużo problemów z kolesiem od którego wypożyczał lawetę POZDRAWIAM -
[SPOT ALL VW] PARKING CHOCIWEL 08-11-2009 Godzina 14.00
wiktor133 odpowiedział Wegiel → na temat → Imprezy zewnętrzne Dyskusje
witam, mam bardzo blisko więc też raczej przyjadę, na pierwszy mój zlot POZDRAWIAM -
B2 1.6 D olej wali bagentem
wiktor133 odpowiedział Konrad-ja → na temat → Passat B1 - B2 (32/33 i 32B)
ahaaa sorka jakoś źle zrozumiałem jeśli po unormowaniu się stanu oleju dalej dzieje się to samo to niestety może być tak jak napisał nikusss -
W tym roku zostałem wysłany z pracki na długą trasę, jechałem z Dover do Holyhead a następnie Dublin i jakoś dałem rade (jazda po lewej pierwszy raz).Na autostradach i drogach szybkiego ruchu raczej nie ma problemu, najgorzej jest na rondach (a jest ich niestety bardzo duuużo ), przynajmniej na początku (bardzo dziwne uczucie), zależy teżwłasnie od godziny jazdy i oczywiście dobra nawigacja może się przydać POZDRAWIAM Ps. denerwujące są też stacje paliw na które trzeba często kawałek zjechać z drogi, parkingi przy autostradach też raczej rzadko spotykane
-
B2 1.6 D olej wali bagentem
wiktor133 odpowiedział Konrad-ja → na temat → Passat B1 - B2 (32/33 i 32B)
witam, ja mysle że gdy było za dużo oleju po prostu wypchało w jakiś sposób oring na bagnecie, odkręć bagnet i wymień oring, u mojego kuzyna też kiedyś taka awaria miała miejsce POZDRAWIAM -
Rzeczywisty przebieg 7-10 letniego Diesla z Niemiec
wiktor133 odpowiedział electric000 → na temat → Dyskusje o motoryzacji
witam, pracując w niemczech podczas wakacji 3 rok z rzędu, muszę stwierdzić że niemcy faktycznie kupują auta w dieslu jeśli zakładają duże trasy i tak jak ktoś już wcześniej wspomniał wszystko dokładnie kalkulują Rzadko się zdarza że ktoś faktycznie kupuje diesla poto żeby większość czasu stał ( oczywiście są różne przypadki tak jak wszedzie ) Trzeba mieć również na uwadze że w niemczech dojazdy do pracy rzędu 100 km w jedna stronę to nie jest wyjątek patrząc na auta kolegów moge stwierdzić że 25 - 35 tys km rocznie to w większości norma, auta firmowe osobowe można liczyć spokojnie 45 tys , a busy to już w ogóle masakra ... , niemcy mówili że na mobile czy skaucie znalezienie jakiegoś fajnego auta graniczy z cudem ... , moim zdaniem najlepiej znaleźć sobie jakieś autko w zwykłej gazecie codziennej w której zwykli ludzie zamieszczają ogłoszenia , jest też wiele dobrych komisów które sprzedają samochody tylko z książkami serwisowymi i wyszukują okazy bardziej zadbane -
Wysokie spalanie diesla(10l/100km)
wiktor133 odpowiedział fragmaster → na temat → Passat B1 - B2 (32/33 i 32B)
śruba znajduje się na tyle górnego dekla pompy -
Wysokie spalanie diesla(10l/100km)
wiktor133 odpowiedział fragmaster → na temat → Passat B1 - B2 (32/33 i 32B)
witaj, najlepiej zmierz ile pali tankując auto do pełna, aż pod sam korek musisz napstrykać, pojeździj trochę, chociaż te 100-150 km, zatankuj znowu pod sam korek i dopiero będziesz miał prawidłowy wynik bo tak patrząc na wskaźnik to za wiele się nie dowiesz ... POZDRAWIAM p.s dawkę paliwa można zmniejszyć samemu ale trzeba to robić niesamowicie delikatnie i najlepiej zapamiętać początkowe położenie śruby, najpierw przyjrzyj się dobrze śrubie do regulacji dawki paliwa czasem można poznać po takiej blaszce czy była ruszana wcześniej czy nie -
Czy to dobre odbojniki do Passata B4 Kombi
wiktor133 odpowiedział novik1990 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
witam w moim pasku miałem na początku podobne odboje - niestety plastiki popękały jak gdzieś dobiło po jednej zimie bez odbojów nowe amortyzatory monroe na złom, teraz zakupiłem używane amortyzatory i założyłem właśnie harmonijki plus gumowe odboje i jest git tak,że mogę powiedzieć że polecam zainwestować w dobre odboje POZDRAWIAM -
Witam, ostatnio coś szwankuje ( chyba elektryka ) w moim pasku , a mianowicie po dłuższej jeździe chciałem odpalić auto, przekręciłem kluczyk i poczułem smród palonej instalacji ( później okazało się ze to kostkę stacyjki wypalilo ) a rozrusznik nawet nie drgnął, po czym rozebrałem obudowe oskubałem z izolacji dwa przewody od rozruchu i styknąłem śrubokrętem auto zapaliło bez problemu, następnie po postoju chciałem odpalić auto znów tą samą metodą ale niestety już nie poskutkowało, przewody iskrzyły a rozrusznik ani drgnął , po powrocie do domu wymieniłem rozrusznik na inny i kupilem nową kostkę do stacyjki, auto zaczęło palić niestety po około 5 odpaleniach znów smród i auto pali tylko na pych ( nawet nie chce zapalić gdy przewody od stacyjki stykam ze sobą bezpośrednio , pomijając kostkę );/;/;/, więc nie wiem jaka moze być tego przyczyna. Może ktoś miał coś podobnego albo wie na co jeszcze zwrócić uwagę ???? wszelkie wskazówki mile widziane POZDRAWIAM
-
witaj, ja mam również do zrobienia coś podobnego, mam zaprojektowac droge na odcinku 3 km ;//, a nawet nie mam pojęcia jak to zrobic ( podobno nie jest trudne tylko czasochłonne:) ) , mam jakiś przykład projektu od kolegi gdzie wykonuje się podobne czynności jeśli będziesz zainteresowana to podesle , moze coś dojdziesz na tym przykładzie . Ja swój projekt z budownictwa komunikacyjnego zostawiam na sesje poprawkową
-
Witajcie, problem migającej kontrolki świec żarowych zlikwidowany !!! przyczyną była słaba masa, poprowadziłem kabelek tak jak kolega pokazał na wyżej załączonych zdjęciach i problem zniknął, i chyba dodatkowo rozrusznik lepiej kręci dzięki wszystkim za wskazówki pozdrawiam
-
silnik pracuje tylko na wolnych obrotach ??
wiktor133 odpowiedział wiktor133 → na temat → Passat B1 - B2 (32/33 i 32B)
po zdjęciu dekla z pompy okazało się że w środku zrobił się delikatny rdzawy nalot, i chyba przez to pompa nie ciągnęła paliwa , próbowałem przekładac dół z pompy od turbodiesla a dekiel od zwyklego, na owej pompie silnik zapalał z trudem i chodził tylko na najwyższych obrotach , musiałem zakupic oryginalną pompe , po jej montażu silniczek pracuje elegancko, i jest bardzo mocny (mocniejszy niż mój dobity turbodieselek, 130 km/h bez problemu). Mam jedno pytanie , ponieważ po zmianie pompy, gdy silnik pracuje na wolnych obrotach tuż po zapaleniu ( bez ssania ), to wszystko bardzo drga w środku , gdy się rozgrzeje wszystko jest w pożądku . Przy starym silniku tuż po zapaleniu nie było takich takich drgań ( może minimalne ) chociaż zawsze zapalał bez ssania. Próbowałem te drgania zniwelowac śrubą od regulacji obrotów ale nie pomaga , ponieważ gdy podkręce delikatnie obroty później na ciepłym silniku ma za wysokie , czy jest jeszcze coś do regulacji przy pompie co pomoże mi zniwelowac duże drgania na zimnym silniku ??? Jak wy palicie swoje dieselki przy temp w granicach zera , ze ssaniem czy bez ? pozdrawiam i dzięki za wszelkie wskazówki -
witam, ja jutro do domu wracam i od razu zabieram się za naprawe "złej masy" , później zdam relacje jak to u mnie zadziałało dzięki za wszelkie informacje i zdjęcia pozdrawiam
-
witam , przed wczoraj jadąc zobaczyłem że u mnie również przy dużym obciążeniu tzn jak mam włączone światła i nawiew, podczas jazdy zaczyna migac kontrolka świec , wszystko się zgadza z tym co kolega wyżej opisuje, miesiąc wcześniej podczas wielu prób zapalania samochodu z masy leciał mi również delikatny dymek. pozdrawiam