tomlib Zgłoś #21 Napisano 9 Listopada 2009 teoretycznie tak choć na kilka przypadków które mialem okazje testować zawsze troche falowalo... Ale niech wypowiedza sie profesjonalni gaziarze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamrogowski Zgłoś #22 Napisano 16 Listopada 2009 Przepraszam za moja wypowiedz,,mialem na mysli 300plus,reduktor gold,wtryskiwacze Magic-Jet,,,,poprostu muslalem o innym aucie o ktorum pisalem w tym czasie na innym forum Jeszcze raz przepraszam za wprowadzenie w blad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #23 Napisano 17 Listopada 2009 A co za róznica silver czy gold? Kolorem się róznią . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoooooBcio Zgłoś #24 Napisano 6 Lipca 2011 Jeśli już LPG do VR-ki to tylko sekwencja i dobra kalibracja tego + blos( 300 zł allegro) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamrogowski Zgłoś #25 Napisano 6 Lipca 2011 A co ma Blos do sekwencji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #26 Napisano 7 Lipca 2011 witam i jak kiedyś pisałem w innych postach jakie zamieszanie sami forumowicze wprowadzają do tematu to jest szok ! Karolu reduktor gold da radę redę w silniku wolnossącym tylko trzeba umieć go zamontować ! myślę że Adam to potrafi bo słyszałem wiele dobrych opinii na jego temat ! ja osobiście wsadził bym tam magica (choc nie którzy mówią że też jest do bani mnie nie zawiódł nigdy) i może dla pewności wtryski hana tylko koszt instalki będzie droższy przez nie ! oczywiście z elektroniki STAG 300 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #27 Napisano 10 Lipca 2011 waldus77Przy 174km gold wystarczy, tylko po co przepłacać, skoro AC R01 tu starczy, idź chłopie do przodu a nie stój w miejscu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #28 Napisano 10 Lipca 2011 chemik nie rozumiem gdzie przepłacać ??? zestaw montażowy na goldzie mnie kosztuje tylesamo co na r01 !!! a ty kasujesz więcej?? złodziejstwo z twojej strony !!! ---------- Post added at 15:41 ---------- Previous post was at 15:27 ---------- a jeszcze jedno nie wiem jak się orientujesz ale AC r-01 jest do aut nie przekraczających 150 koni ! i kto tu jest druciarzem polecając za słaby reduktor !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #29 Napisano 10 Lipca 2011 Tylko jak byś wiedział AC R01 obsługuje nawet auta 200km to jest chyba jedyny reduktor na rynku który ma zaniżoną moc przez producenta podaną, musisz jeszcze troszku się na montować, a co do golda to wiesz że ja go nie montuje ze względu cena jakoś, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #30 Napisano 11 Lipca 2011 Jarku ty mi piszesz że muszę trochę po montować?? masz rację doświadczenia nigdy nie za wiele ,ale to nie ja pisałem że w passatach opada wskaźnik paliwa przy jeździe na LPG i to nie ja napisałem że pastuchów dużo nie zrobiłem, lecz ty więc po co piszesz o jakimś doświadczeniu !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #31 Napisano 12 Lipca 2011 Bo mi nie jest wsyd napisać że dużo danego modelu nie robiłem, do tego zapytać czy czasem nie opada wskazówka warto, ja w bmw starym juz taki patent miałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #32 Napisano 13 Lipca 2011 Tylko jak byś wiedział AC R01 obsługuje nawet auta 200km to jest chyba jedyny reduktor na rynku który ma zaniżoną moc przez producenta podaną Jest jeszcze jeden, z tego co wiem - Prins. AC R01 w BMW 2.8 (193KM) mojego znajomego sprawuje się bardzo dobrze. Do silvera nie ma sensu nawet porównywać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #33 Napisano 13 Lipca 2011 Poczatkowo AC R01,wychodził w fazie testów z deklaracją do 240KM,później został zaniżony po wykryciu defektu do 150KM.Defekt usunięto,natomiast pozostała deklaracja aby użytkownicy nie mieli nic do zarzucenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach