Skocz do zawartości
cris52

Wywala plyn ze zbiorniczka wspomagania.

Rekomendowane odpowiedzi

Co moze byc przyczyna?Przy skretach kierownica w lewo czy prawo zauwazylem lekkie przeskoki kierownicy oraz wycie,po podniesieniu maski wszystko wokol zbiorniczka zachlapane olejem,odkrecilem korek zbiorniczka a tam spieniony olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic mi na myśl nie przychodzi, poza zapowietrzaniem się układu:confused: uzupełnij płyn, pokręć kierownicą kilkakrotnie na maksa w jedną potem drugą przytrzymując chwilę w tych skrajnych położeniach i obserwuj co się dzieje, czy na przelewie do zbiorniczka leci sam płyn czy piana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przyczyną takiego zachowania było zatarcie się pompy wspomagania. Odpal auto i niech ktoś kręci kierownicą a Ty obserwuj jak zachowuje się pompa czy przypadkiem nie zatrzymuje się co chwile.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem kilka dni temu podobne objawy tylko ze mialem troche sprawe ulatwiona bo oprocz zbiorniczka, przewod z pompy byl mokry i co za tym idzie nadawal sie do wymiany. teraz juz jest w porzadku. moze i u ciebie sa jakies nieszczelnosci ukladu bo spieniony olej oznacza ze dostaje sie tam powietrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albo masz gdzies nieszczelnosc i zasysa CI powietrze i wywala plyn:szok::szok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie przyczyną takiego zachowania było zatarcie się pompy wspomagania. Odpal auto i niech ktoś kręci kierownicą a Ty obserwuj jak zachowuje się pompa czy przypadkiem nie zatrzymuje się co chwile.

 

Jutro z rana zerkne bo teraz juz ciemno,jezeli tak bedzie jak piszesz to czy czeka mnie wymiana pompy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

toldek1,sadus5000,uszek-wielkie dzieki,jutro zrobie tak jak piszecie.

Mam jeszcze jedno pytanie,czy w takim stanie ukladu kierowniczego moge przejechac jeszcze ok.2km bo pod blokiem trudno cos robic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam jeszcze jedno pytanie,czy w takim stanie ukladu kierowniczego moge przejechac jeszcze ok.2km bo pod blokiem trudno cos robic.

__________________

 

mozesz bez problemu ale staraj sie zeby CI caly plyn nie uciekl zawsze go cos tam zostanie w maglownicy i jej nie zatrzesz ale gorzej juz z pompa takze diagnozuj szybko i naprawiaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prosze jeszcze osoby posiadajace ETK-e o nr katalogowy pompy pasujacej do mojego passata.Z gory dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo:( wczoraj wrocilem od dziewczyny i pod domem jak sciszylem muzyke slyszalem takie dziwne dzwieki przy skrecaniu kierownyca, dzwieki te dopiero slychac jak skrece i przytrzymam kierejak puszcze to przestaje. Kiedy wyszedlem z auta

i otworzyłem maske to w zbiorniku było płynu równo z kreska "min" po przejechaniu ok 5km spadło z centymetr niżej.

o 14stej musze gdzies jechac a tam i z powrotem mam jakies 33km wiec pewnie plyn calkiem zniknie... moge tak jechac czy odradzalibyście?

Pewnie pompa do wymiany:(moze mi ktos z etka podac nr mojej sztuki?"

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moze mi ktos z etka podac nr mojej sztuki?

037145157D, 037145157DX ta druga dostępna w ASO VW za jedyne 1027.94 PLN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ja pitole:(dzieki za numerki;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie pompa możesz mieć nieszczelność.sprawdz wszystkie przewody od wspomagania.Co do jazdy musisz pilnować aby ci cslkiem nie ubyło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinna podejść, ale reki se nie dam za to uciąć. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale reki se nie dam za to uciąć.

Ja też...co najwyżej przełożysz swoje koło pasowe i odwrócisz piastkę jak jest inne osadzenie i powinno być okey.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności