cris52 Zgłoś #1 Napisano 29 Października 2008 Co moze byc przyczyna?Przy skretach kierownica w lewo czy prawo zauwazylem lekkie przeskoki kierownicy oraz wycie,po podniesieniu maski wszystko wokol zbiorniczka zachlapane olejem,odkrecilem korek zbiorniczka a tam spieniony olej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #2 Napisano 29 Października 2008 Nic mi na myśl nie przychodzi, poza zapowietrzaniem się układu:confused: uzupełnij płyn, pokręć kierownicą kilkakrotnie na maksa w jedną potem drugą przytrzymując chwilę w tych skrajnych położeniach i obserwuj co się dzieje, czy na przelewie do zbiorniczka leci sam płyn czy piana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawcio30 Zgłoś #3 Napisano 29 Października 2008 U mnie przyczyną takiego zachowania było zatarcie się pompy wspomagania. Odpal auto i niech ktoś kręci kierownicą a Ty obserwuj jak zachowuje się pompa czy przypadkiem nie zatrzymuje się co chwile. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #4 Napisano 29 Października 2008 mialem kilka dni temu podobne objawy tylko ze mialem troche sprawe ulatwiona bo oprocz zbiorniczka, przewod z pompy byl mokry i co za tym idzie nadawal sie do wymiany. teraz juz jest w porzadku. moze i u ciebie sa jakies nieszczelnosci ukladu bo spieniony olej oznacza ze dostaje sie tam powietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #5 Napisano 29 Października 2008 albo masz gdzies nieszczelnosc i zasysa CI powietrze i wywala plyn:szok: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cris52 Zgłoś #6 Napisano 29 Października 2008 U mnie przyczyną takiego zachowania było zatarcie się pompy wspomagania. Odpal auto i niech ktoś kręci kierownicą a Ty obserwuj jak zachowuje się pompa czy przypadkiem nie zatrzymuje się co chwile. Jutro z rana zerkne bo teraz juz ciemno,jezeli tak bedzie jak piszesz to czy czeka mnie wymiana pompy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cris52 Zgłoś #7 Napisano 29 Października 2008 toldek1,sadus5000,uszek-wielkie dzieki,jutro zrobie tak jak piszecie. Mam jeszcze jedno pytanie,czy w takim stanie ukladu kierowniczego moge przejechac jeszcze ok.2km bo pod blokiem trudno cos robic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #8 Napisano 29 Października 2008 Mam jeszcze jedno pytanie,czy w takim stanie ukladu kierowniczego moge przejechac jeszcze ok.2km bo pod blokiem trudno cos robic.__________________ mozesz bez problemu ale staraj sie zeby CI caly plyn nie uciekl zawsze go cos tam zostanie w maglownicy i jej nie zatrzesz ale gorzej juz z pompa takze diagnozuj szybko i naprawiaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cris52 Zgłoś #9 Napisano 29 Października 2008 Prosze jeszcze osoby posiadajace ETK-e o nr katalogowy pompy pasujacej do mojego passata.Z gory dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #10 Napisano 29 Października 2008 027 145 157 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilus Zgłoś #11 Napisano 10 Maja 2010 Mam to samo:( wczoraj wrocilem od dziewczyny i pod domem jak sciszylem muzyke slyszalem takie dziwne dzwieki przy skrecaniu kierownyca, dzwieki te dopiero slychac jak skrece i przytrzymam kierejak puszcze to przestaje. Kiedy wyszedlem z auta i otworzyłem maske to w zbiorniku było płynu równo z kreska "min" po przejechaniu ok 5km spadło z centymetr niżej. o 14stej musze gdzies jechac a tam i z powrotem mam jakies 33km wiec pewnie plyn calkiem zniknie... moge tak jechac czy odradzalibyście? Pewnie pompa do wymiany:(moze mi ktos z etka podac nr mojej sztuki?" Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #12 Napisano 10 Maja 2010 moze mi ktos z etka podac nr mojej sztuki? 037145157D, 037145157DX ta druga dostępna w ASO VW za jedyne 1027.94 PLN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilus Zgłoś #13 Napisano 10 Maja 2010 O ja pitole:(dzieki za numerki;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #14 Napisano 10 Maja 2010 Niekoniecznie pompa możesz mieć nieszczelność.sprawdz wszystkie przewody od wspomagania.Co do jazdy musisz pilnować aby ci cslkiem nie ubyło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilus Zgłoś #15 Napisano 11 Maja 2010 Koledzy a czy podeszlo by do mnie to pompidelko? (http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=79493) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #16 Napisano 11 Maja 2010 Powinna podejść, ale reki se nie dam za to uciąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #17 Napisano 11 Maja 2010 ale reki se nie dam za to uciąć. Ja też...co najwyżej przełożysz swoje koło pasowe i odwrócisz piastkę jak jest inne osadzenie i powinno być okey. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach